Жеке құжаттардың жоғалуы – бұл өте жағымсыз оқиға, бірақ құжаттарды қайта қалпына келтіру бұрынғыдай қиын емес екенін білу керек.
Көп жағдайда жоғалған құжаттың телнұсқасын алу үшін "Азаматтарға арналған үкімет" МК КЕАҚ (ХҚКО) филиалына барып, өтінішті толтырып, қажет болған жағдайда мемлекеттік бажды төлеу қажет.
Басқа құжаттарды алу үшін талап етілетін негізгі құжат – жеке куәлік. Егер басқа құжаттардың қатарында Сіз куәлігіңізді жоғалтқан болсаңыз, оны бірінші кезекте қалпына келтіру қажет.
Бұл материалда біз осы және басқа құжаттарды қалпына келтіру үшін не істеу керектігін айтамыз.
2023 жылғы 16 қарашадан бастап әскери есепке алу Ережесіне енгізілген өзгерістер күшіне еніп, оған сәйкес тіркеу туралы куәліктер беру тоқтатылды, ал әскери билеттерді бейбіт уақытта беру әскери қызметтің, құқық қорғау немесе арнаулы мемлекеттік органдарда қызметтің белгіленген мерзімін өткерген азаматтарға ғана жүзеге асырылады.
Иесiнiң кiнәсiнан әскери билеттi немесе тіркеу туралы куәлігі қасақана бүлдiру немесе жою, сол сияқты оларды жоғалту ескерту жасауға немесе 5 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Тіркеу туралы куәлік немесе әскери билет жоғалған (бүлінген) кезде сіз телнұсқаны алу үшін www.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгіне аласыз әскери есепке алу құжатын қасақана бүлдіргені немесе жоғалтқаны үшін әкімшілік жаза қолдану туралы қаулының электрондық көшірмесін не көрсетілетін қызметті алушыға байланысты емес мән-жайлар бойынша жоғалту не бүліну фактісін растайтын уәкілетті мемлекеттік органнан анықтаманы ұсына отырып.
Республикалық және облыстық маңызы бар қалаларда, астанада – 7 жұмыс күні; аудандарда – 5 жұмыс күні.
Жүргізуші куәлігі «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ мамандандырылған филиалдары (Мамандандырылған ХҚКО) арқылы ҚР Ішкі істер министрлігімен беріледі. Жүргізуші куәлігін рәсімдеуге мемлекеттік баж құны – 1,25 АЕК. Рәсімдеу мерзімі – 2 сағат (емтиханға жұмсалған уақытты есептемегенде). |
Жүргізуші куәлігін жоғалтқан жағдайда сізге келесі құжаттармен Мамандандырылған ХҚКО-ға жүгіну қажет:
Уақытты үнемдеу үшін Мамандандырылған ХҚКО-да кезекті брондауды ұсынамыз
Олардың орнына иелеріне басқа жүргізуші куәлігі берілген табылған жүргізуші куәліктері жаңа жүргізуші куәлігі берілген сәттен бастап өзінің заңдық күшін жоғалтады және белгілеген тәртіппен жою үшін міндетті түрде ТЕБ-ке тапсыруға жатады.
Негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім туралы құжаттардың телнұсқалары және оларға қосымшалар жоғалған немесе жарамсыз болып қалғандардың орнына, сондай-ақ өзінің тегін (атын, әкесінің атын) өзгерткен адамдарға беріледі.
Негізгі орта, жалпы орта білім туралы аттестатты немесе техникалық және кәсіптік білім туралы дипломды қалпына келтіру үшін білім беру ұйымы басшысының атына өтінішті ХҚКО немесе білім беру ұйымының кеңсесі немесе www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы жіберу қажет.
Оң шешім қабылданған жағдайда ұйым қызметкерлері құжаттың телнұсқасын курьерлік және пошта байланысы арқылы Мемлекеттік корпорацияға жібереді.
Оның негізінде құқықтық кадастрда тіркеу жүргізілген жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасы (куәландырылған көшірме) жоғалған немесе бүлінген жағдайларда құқық белгілейтін құжатты қалпына келтіру тіркеу ісінде (тіркеуші органның) сақталатын көрсетілген құжаттыңкөшірмеден телнұсқа беру арқылы жүзеге асырылады.
Тіркеу ісінде электрондық құжаттың қағаз көшірмесі ғана болса, құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын нотариус береді.
Өтінішке жеке куәлік пен телнұсқа беру үшін мемлекеттік бажды төлеу туралы түбіртекті немесе төлем туралы чекті қоса беру қажет.
Өтініш түскен сәттен бастап мемлекеттік қызмет 3 жұмыс күні ішінде көрсетіледі.
Паспорт ҚР Ішкі істер министрлігі "Азаматтарға арналған үкімет" (ХҚКО) КЕАҚ филиалдары арқылы беріледі. Куәлікті ресімдеу үшін мемлекеттік баждың құны (36 бет) – 8 АЕК. 16 жасқа дейінгі балаларға (24 бет) төлқұжат беру үшін мемлекеттік баждың құны – 4 АЕК. Ресімдеу мерзімі – 15 жұмыс күні. Астана, Алматы, Шымкент және Ақтөбе қалалары үшін:
облыстардың аудандары мен қалалары үшін:
|
2024 жылдан бастап кәмелетке толған азаматтар қалауы бойынша 36 немесе 48 беттен тұратын паспортқа ресімдей алады. Туғаннан бастап 16 жасқа дейінгі балаларға 24 беттік паспортпен, бұл ретте 14 жасқа дейінгі балаларға паспорттың қолданылу мерзімі 5 жылды, 14 жастан 16 жасқа дейінгі балаларға қолданылу мерзімі 10 жылды құрайды.
Паспорт жоғалған немесе ұрланған жағдайда cіз «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ кез келген филиалына (ХҚКО-ға) төмендегі құжаттарды ұсына отырып, жүгіне аласыз:
Егер төлқұжат Қазақстаннан тыс жерде жоғалған болса, азаматтар ҚР консулдық мекемесіне жүгінуі қажет, онда олар ҚР-ға кіру және оның аумағы арқылы тұрақты тұрғылықты жеріне өту үшін жарамды қайтару куәлігін алады.
Келгеннен кейін паспортты қалпына келтіру үшін шұғыл түрде уәкілетті органдарға жүгіну қажет.
Жеке куәлікті ҚР Ішкі істер министрлігі "Азаматтарға арналған үкімет" (ХҚКО) КЕАҚ филиалдары арқылы береді. Куәлікті ресімдеу үшін мемлекеттік баждың құны – 0,2 АЕК. Ресімдеу мерзімі – 15 жұмыс күні. Астана, Алматы, Шымкент және Ақтөбе қалалары үшін:
облыстардың аудандары мен қалалары үшін:
|
Жеке куәлік жоғалған немесе ұрланған жағдайда Сіз «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ кез келген филиалына (ХҚКО-ға) төмендегі құжаттарды ұсына отырып, жүгіне аласыз:
Жоғалған жағдайда:
Ұрланған жағдайда:
Жылжымайтын мүлікке техникалық паспорт жоғалған жағдайда жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жері бойынша ХҚКО-ға өтініш беру немесе онлайн-қызмет арқылы өтінім беру қажет, бұл ретте құжаттың телнұсқасын жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жері бойынша ХҚКО-дан алу қажет.
Өтінішке жеке басын куәландыратын құжатты, техникалық паспорттың телнұсқасын беру үшін төлемді растайтын құжатты қоса беру қажет.
Пәтерлерге, жатақханалардағы бөлмелерге, жеке тұрғын үйлерге, гараждарға, саяжай құрылыстарына техникалық паспорттың телнұсқасын қалпына келтіру үдерісі 1 жұмыс күнін алады, жалпы ауданы 1000 шаршы метрге дейінгі жылжымайтын мүлік объектілеріне 2-ші жұмыс күні беріледі, жалпы ауданы 1000 шаршы метрден асатын объектілерге 3-ші жұмыс күні беріледі.
КҚТК жоғалған кезде Мамандандырылған ХҚКО-ға келесі құжаттарды алып бару керек:
Уақытты үнемдеу үшін Мамандандырылған ХҚКО-да кезекті онлайн брондауды ұсынамыз
Автомобильді салыстыру үшін көрсету қажет емес.
Есіңізде болсын, автомобильді техпаспортсыз жүргізуге тыйым салынады!
Мемлекеттік нөмірді жоғалтқан кезде сіз жоғалған аймақтағы полицияның учаскелік пунктін табу бюросына хабарласуыңыз керек.
Бұдан әрі, егер сіздің мемлекеттік нөміріңіз табылмаса, онда сізге жаңа МТНБ алу үшін онлайн-қызмет арқылы сұраныс жіберу немесе "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ мамандандырылған бөлімдеріне мемлекеттік нөмірді жоғалту туралы еркін нысандағы өтінішпен жүгіну қажет.
Бұл жағдайда екі нұсқа бар немесе МТНБ телнұсқасына өтініш беру (МТНБ телнұсқасын дайындау мерзімі Астана және Алматы қалалары үшін 5 жұмыс күнін құрайды, Шымкент қаласы және облыстар үшін 15 жұмыс күнін құрайды) немесе ҚР Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 341 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік қызмет көрсету стандартына сәйкес 90 минут ішінде дайын нәтижені ала отырып, техпаспортты (КҚТК) және мемлекеттік нөмірлерді (МТНБ) ауыстыруды жүргізу.
Телнұсқа алуға онлайн-сұраныс жіберу үшін мына қызметты пайдаланыңыз:
МТНБ телнұсқасына өтініш берген кезде бір МТНБ телнұсқасына беру мүмкіндігі бар, онда төлем бір МТНБ үшін 1,4 АЕК мөлшерінде, екі МТНБ үшін 2,8 АЕК мөлшерінде болады.
МТНБ ауыстыруға өтініш берілген жағдайда, тиісінше техпаспортты ауыстыру жүргізіледі және мемлекеттік баж сомасы МТНБ үшін 2,8 АЕК, КҚТК үшін 1,25 АЕК, мемлекеттік алым 0,25 АЕК құрайды.
Қажетті құжаттар:
Уақытты үнемдеу үшін Мамандандырылған ХҚКО-да кезекті брондауды ұсынамыз