Жеке куәлік жоғалған кезде не істеу керек

Инструкция

Жеке куәлікті ҚР Ішкі істер министрлігі "Азаматтарға арналған үкімет" (ХҚКО) КЕАҚ филиалдары арқылы береді.

Куәлікті ресімдеу үшін мемлекеттік баждың құны – 0,2 АЕК.

Ресімдеу мерзімі – 15 жұмыс күні.

Астана, Алматы, Ақтөбе, Шымкент қалалары және облыс орталықтары үшін:

1-санатты жеделдік - 3011,12 теңге

2-санатты жеделдік - 1581,14 теңге

Облыстардың аудандары мен қалалары үшін:

3-санат -  605,31 теңге

 

Жеке куәлік жоғалған немесе ұрланған жағдайда Сіз «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ кез келген филиалына (ХҚКО-ға) төмендегі құжаттарды ұсына отырып, жүгіне аласыз:

Жоғалған жағдайда:

  1. Жеке куәлікті қайта дайындау туралы жазбаша өтініш, онда жоғалу мән-жайын көрсету қажет;
  2. Мемлекеттік бажды төлеуден босатылғанын растайтын құжат (бар болса);
  3. Анықтама алу үшін мемлекеттік бажды төлеу QR коды арқылы екінші деңгейдегі банктің мобильді қосымшалары немесе «Қазпочта» АҚ кассасы арқылы өтініш беру барысында жүзеге асырылады;
  4. Қазақстан Республикасы азаматаның паспорты (бар болса).

Ұрланған жағдайда:

  1. Жеке куәліктің ұрлануы туралы өтінішті қабылдаған қылмыстық қудалау органынан талон-хабарлама;
  2. Мемлекеттік бажды төлеуден босатылғанын растайтын құжат (бар болса);
  3. Анықтама алу үшін мемлекеттік бажды төлеу QR коды арқылы екінші деңгейдегі банктің мобильді қосымшалары немесе «Қазпочта» АҚ кассасы арқылы өтініш беру барысында жүзеге асырылады;
  4. Қазақстан Республикасы азаматаның паспорты (бар болса).
Дата обновления - 05.05.2025
Справочная информация
Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрығы
37794