Тұтынушылық құқықтар бұзылған жағдайда қайда жүгіну керек?

Инструкция

Тұтынушылар өздерінің тұтынушылық құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ҚР СИМ тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне жүгіне алады.

Тұтыну құқықтарының бұзылғаны туралы уәкілетті мемлекеттік органға мынадай жолдармен хабарлауға болады:

 - Телеграмм-бот (kzpp_bot)

 - электрондық үкімет порталы https://www.gov.kz/services/3130?lang=kk)

eotinish.kz

Комитеттен келесі телефон нөмірлер  арқылы консультация алуға болады. Тұтынушыларға консультация беретін телефон нөмірлері: 

+7 (7172) 75-06-49, 74-98-32, 74-98-36.

Жұмыс уақыты: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма   

сағат 09-00/18-30-ға дейін, түскі үзіліс 13-00 бастап 14-30 дейін.  

Сондай-ақ, тұрғындар https://e-tutynushy.kz тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі арқылы қоғамдық бірлестіктерге, сотқа дейінгі реттеу субъектілеріне, бизнес субъектілеріне өтініш беру мүмкіндігі бар.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі - тұтынушылардың құқықтарын қорғау және заңнама нормаларын түсіндіру бойынша өтініштерді жедел қарауға арналған платформа

Дата обновления - 21.11.2024
Справочная информация
Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесіҚР СИМ Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетінің Өңірлік департаменттері
2845