eGov.kz порталында және eGov Mobile мобильді қосымшасында құжатты үйден шықпай-ақ қайта рәсімдеуге мүмкіндік беретін қызметтің пилоттық жобасы іске қосылды.
Жеке куәлікті тек құжаттың мерзімі аяқталған кезде ауыстыруға болады – жарамдылық мерзімі аяқталуына 30 күн қалғанда, немесе мерзімі өткеннен кейін 10 күннен кешіктірмей.
Дайын жеке куәлікті өтініш беруші көрсеткен тіркеу пунктінен алуға болады. Жеке куәлікті дайындаудың стандартты мерзімі – 15 жұмыс күні.
Барлық өтінім беру рәсімі ақпараттық қауіпсіздік шаралары кешені енгізілген қорғалған Digital ID ақпараттық жүйесі арқылы өтеді. Екі факторлы аутентификация қолданылады: алдымен жүйе ИИН мен телефон нөмірін БМГ арқылы тексереді, содан кейін БМГ-де тіркелген нөмірге бір реттік код (OTP) жібереді. Бұдан кейін биометриялық сәйкестендіру жүргізіледі.
AI-модель азаматтың фотосын талаптарға сәйкестігі бойынша бағалайды. Яғни, жеке куәлікті алу үшін азаматқа eGov платформасында сәйкестенуден өту, фото мен қолтаңба үлгісін жүктеу, онлайн төлем жасау және құжаттың дайын екендігі туралы SMS хабарламасын күту жеткілікті.
Қызметті алу үшін қажет:
Құжатты стандартты мерзімде дайындау кезінде мемлекеттік баж мөлшері 0,2 АЕК.
Жедел ресімдеуге мұқтаж тұлғалар үшін жеделдетілген қызмет қолжетімді:
Кейбір жағдайларда пайдаланушылар биометриялық сәйкестендіруден өтуде қиындықтарға тап болуы мүмкін. Бұл адамның жеке ерекшеліктеріне, операциялардан кейінгі өзгерістерге, тыртықтардың болуына, жасқа байланысты өзгерістерге немесе мимика ерекшеліктеріне байланысты болуы мүмкін.
Маңыздысы — мұндай жағдайлар қызмет көрсетуден бас тарту болып есептелмейді. Бұл — жүйеде көзделген қорғау тетігі.
Онлайн сәйкестендіруден өту мүмкін болмаған жағдайда жүйе автоматты түрде балама нұсқа ұсынады: қызметті ЦОН арқылы рәсімдеу. Бұл жағдайда өтініш беруші кез келген ыңғайлы ХҚКО-ға жүгіне алады.