Меню
Страницы
Құжаттар
Байланыс ақпараты
Баспасөз орталығы
Қызметі
Департамент туралы
Онлайн қабылдау
Все материалы
Медициналық-әлеуметтік сараптама
2024 жылғы 12 айдағы Қостанай облысы бойынша мүгедектіктің жай-күйі туралы ақпарат
06 февраля 2025

Қостанай облысында 2025 жылғы 1 қаңтарға "Мүгедектігі бар адамдардың орталықтандырылған деректер банкі" ААЖ деректері бойынша 29169 мүгедектігі бар адам (бұдан әрі МБА) тіркелді, бұл 2023 жылғы нәтижелерден 1420 жағдайға артық (2023 жылғы 12 ай 27749) және 2022 жылғы нәтижелерден 1657 жағдайға артық (2022 жыл 27512). Пайыздық арақатынаста МБА саны облыс халқының жалпы санының 3,5% құрайды. Оның ішінде 60,3% еңбекке қабілетті жас, 26,9% зейнеткерлік жастағы адамдар, 12,8% - 18 жасқа дейінгі балалар.

Топтық тиістілігі бойынша мүгедектік құрылымы

Мүгедектік тобы

2024 жыл

2023 жыл

2022 жыл

1 топ

3418 – 11,7%

3201 – 11,5%

3014 – 10,9%

2 топ

10989 – 37,7%

10999 – 39,6%

11074 – 40,2%

3 топ

11026 – 37,8%

10915 – 39,3%

10803 – 39,3%

7 жасқа дейін МБ

1567 – 5,4%

741 – 2,7%

1066 – 3,9%

МБ 1 топ

275 – 0,9%

215 – 0,8%

186 – 0,7%

МБ 2 топ

949 – 3,3%

820 – 3%

637 – 2,3%

МБ 3 топ

945 – 3,2%

858 – 3,1%

732 – 2,7%

Негізгі нозологиялар бойынша мүгедектік құрылымы

Нозология

2024 жыл

2023 жыл

2022 жыл

Психикалық бұзылулар

8105 – 27,8%

7650 – 27,7%

7591 – 27,6%

Қан айналымы жүйесінің аурулары

4216 – 14,5%

4099 – 14,8%

4000 – 14,5%

Жарақаттар

3149 – 10,8%

3220 – 11,6%

3286 – 12%

Көз аурулары және оның қосымшалары

2964 – 10,2%

2923 – 10,6%

2927 – 10,6%

Жүйке жүйесінің аурулары

2375 – 8,1%

2094 – 7,6%

2109 – 7,7%

Қатерлі ісіктер

2048 – 7,2%

1799 – 6,5%

1735 – 6,3%

2024 жылдың 12 айында МӘС бөлімдері:

- МБА танылды  – 8908 – 94% (2023 жыл – 7630 – 91%; 2022 жыл – 10373 – 92,3%), оның ішінде:

МБА ересектер – 7224 – 81,1% (2023 жыл  – 6188 – 81,1%; 2022 жыл  – 8174 – 72,8%);

18 жасқа дейінгі балалар – 1684 – 18,9% (2023 жыл – 1441 – 18,9%; 2022 жыл – 2199 – 21,2%).   

 Мүгедектікке алғашқы шығуды талдау

Бастапқы МБА танылды – 2611 – 95,7% (2023 жыл – 2444 – 94,6%; 2022 жыл – 2188 – 93%), оның ішінде:  

МБА ересектер – 2098 – 80,4% (2023 жыл – 1893 – 77,5%; 2022 жыл  – 1792 – 81,9%);

18 жасқа дейінгі балалар – 513 – 19,6% (2023 жыл – 551 – 22,5%; 2022 жыл – 396 – 18,1%).   

                     Қостанай облысы бойынша 2022 – 2024 жылдар ішінде бастапқы мүгедектіктің қарқынды көрсеткішінің өсуі байқалады.

 

2024 жылғы 12 ай

2023 жылғы 12 ай

2022 жылғы 12 ай

ҚР

Бүкіл халық арасында

31,4

29,4

25,1

28,5

Ересектер арасында

33,2

29,9

25,7

 

Балалар арасында

25,6

27,5

23,4

 

   Алғашқы танылған МБА арасында топ құрылды

 

2024 жылғы 12 ай

2023 жылғы 12 ай

2022 жылғы 12 ай

1 топ

381 – 14,6%

294 – 12%

289 – 13,2%

2 топ

1109 – 42,4%

984 – 40,3%

981 – 44,8%

3 топ

608 – 23,3%

615 – 25,2%

522 – 23,9%

Мүгедек бала

359 – 13,7%

372 – 15,2%

255 – 11,6%

Мүгедек бала 1 топ

1 – 0,1%

4 – 0,2%

0

Мүгедек бала 2 топ

64 – 2,5%

77 – 3,1%

63 – 2,9%

Мүгедек бала 3 топ

89 – 3,4%

98 – 4%

78 – 3,6%

Ересектер арасындағы алғашқы мүгедектік құрылымы

 

2024 жылғы 12 ай

2023 жылғы 12 ай

2022 жылғы 12 ай

Онкологиялық аурулар

688 – 32,8%

590 – 31,2%

537 – 30%

Қан айналымы жүйесінің аурулары

583 – 27,8%

541 – 28,6%

514 – 28,7%

Психикалық бұзылулар

145 – 6,9%

148 – 7,8%

131 – 7,3%

Жарақаттар

120 – 5,7%

109 – 5,6%

122 – 6,8%

Көз аурулары және оның қосымшалары

116 – 5,5%

115 – 6,1%

109 – 6,1%

18 жасқа дейінгі балалар арасындағы алғашқы мүгедектік құрылымы                                                      

 

2024 жылғы 12 ай

2023 жылғы 12 ай

2022 жылғы 12 ай

Психикалық бұзылулар

242 – 47,2%

241 – 43,7%

130 – 32,8%

Туа біткен ауытқулар

87 – 17%

105 – 19%

93 – 23,5%

Жүйке жүйесінің аурулары

64 – 12,5%

86 – 15,6%

68 – 17,2%

 Сырттай проактивті куәландыруды талдау

2024 жылдың 12 айында Қостанай облысы бойынша МБА 46,6% сырттай проактивті куәландырылды, бұл республикалық көрсеткіштен 9,2% - ға жоғары (ҚР-37,4%). Өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда МӘС сырттай проактивті түрде өткендердің саны 13% – ға (2023 жылы-33,6%) артық. 

Өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында, МБА Департаменттің МӘС бөлімдері әзірлеген ОЖБ-ға сәйкес техникалық көмекші құралдармен және оңалту қызметтерімен қамтамасыз етіледі.

 2024 жылдың 12 айында барлығы ОЖБ әзірленді – 5637, оның ішінде әлеуметтік – 5607, кәсіби – 30.

01.01.2023 жылдан бастап 31.12.2024 жылға дейінгі кезеңде ОЖБ-ның кәсіби бөлігі бойынша орындау әзірленген ОЖБ-ның жалпы санының 42 немесе 68,9% құрайды.

Облыста 2024 жылдың қорытындысы бойынша облыс өңірлерінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдеріне ұсынылған техникалық көмекші құралдармен және оңалту қызметтерімен қамтамасыз етуге өтінішпен жүгінген МБА 97,7% осы құралдармен қамтамасыз етілген және бұл еліміздің барлық өңірлері арасында төртінші көрсеткіш (ҚР-92,8%).

Жеке көмекшінің қызметтерімен – 99,6% (249–дан 248 адам қамтамасыз етілген), ымдау тілі маманының қызметтерімен – 100% (344-тен 344 адам қамтамасыз етілген), сурдотехникалық құралдармен-97,6% (416-дан 406 адам қамтамасыз етілген), міндетті гигиеналық құралдармен-98,1% (10753-тен 10551 адам қамтамасыз етілген), тифлотехникалық құралдармен-98,5% (1186 адамнан 1168 адам қамтамасыз етілген), кресло-арбалармен – 97,9% (796 мұқтаж адамнан 779 адам қамтамасыз етілген), санаторий-курорттық емдеумен – 95,7% (2956 адамнан 2830 адам қамтамасыз етілген), протездік-ортопедиялық көмекпен – 97,4% (3345 адамнан 3258 адам қамтамасыз етілген).

Зейнетақы және әлеуметтік қамсыздандыру
2024 жылғы 4 тоқсандағы мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі есепке талдамалық анықтама
06 февраля 2025

Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы реттеу және бақылау комитетінің Қостанай облысы бойынша департаменті 16 мемлекеттік қызмет көрсетеді, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

  1. жасына байланысты зейнетақытөлемдерінтағайындау;
  2. мемлекеттікбазалықзейнетақытөлемінтағайындау;
  3. мүгедектігі бойынша мемлекеттікәлеуметтікжәрдемақытағайындау;
  4. асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау;
  5. мемлекеттікарнайыжәрдемақылардытағайындау;
  6. балатууғажәнебалакүтіміне байланысты жәрдемақытағайындау;
  7. арнайымемлекеттікжәрдемақытағайындау;
  8. мүгедекбаланытәрбиелеп отырған анасынанемесеәкесіне, бала асырап алушыға,қорғаншыға(қамқоршыға)жәрдемақытағайындау;
  9. күтімді жүзеге асыратын адамға жәрдемақы тағайындау;
  10. жерлеугебіржолғытөлемтағайындау;
  11. банкроттықсалдарынантаратылғанзаңдытұлғалардыңқызметкерлердіңөміріменденсаулығынакелтірілгензияндыөтеужөніндегітөлемдердікапиталдандырукезеңіаяқталғаннанкейінҚРазаматтарына ай сайынғытөлемдертүріндегіәлеуметтіккөмектітағайындау;
  12. инфляциядеңгейінескереотырып, нақтыенгізілгенміндеттізейнетақыжарналарының,міндеттікәсіптікзейнетақыжарналарыныңсомасы мен зейнетақыжинақтарының сомасы (мемлекеттік кепілдік) арасындағыайырманытөлеу;
  13. "Алтыналқа","Күмісалқа" алқаларымен наградталған немесебұрын "Батыр ана" атағын алған, IжәнеIIдәрежелі"Анадаңқы"ордендерімен наградталған көп балалыаналарғамемлекеттікжәрдемақытағайындау.
  14. көп балалыотбасынажәрдемақытағайындау.
  15. арнаулыкәсіптікмемлекеттікжәрдемақытағайындау.
  16. мүгедектіктіжәне/немесе еңбекке қабілеттілігінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе әлеуметтікқорғаудыңқажеттішараларынайқындау.

 2024 жылдың 4 тоқсанында Департаментпен барлығы 14 592 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

 Ең көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:

- мүгедектікті және/немесе еңбекке қабілеттілігінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе әлеуметтік қорғау шараларын айқындау-3 153;

- бала тууға және бала күтіміне байланысты жәрдемақы тағайындау-2 208;

- мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау - 2 432;

- жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау-2 218;

- жерлеуге біржолғы төлем тағайындау-1 614.

2024жылдың4тоқсанындабарлықмемлекеттікқызметтермерзімдерінбұзбай көрсетілді.

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны-1 137:

Бас тарту себептері. Бас тартулардың негізгі саны мемлекеттік кепілдікті төлеуге тиесілі, өйткені бұл төлем әрбір алушы бойынша жеке есептеледі– 1 112 (негізгі себептер: зейнетақы төлемдеріне құқық алған сәттегі ЖЗҚ-дағы зейнетақы жинақтарының сомасы инфляция деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасынан артық немесе оған тең, БЖЗҚ-дан зейнетақы төлемдеріне құқық алған кезде міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары жоқ, инфляция деңгейін ескере отырып жинақтаушы зейнетақы қорында міндетті зейнетақы жарналарын алушыларға мемлекет кепілдігі бойынша норма енгізілгенге дейін зейнетақы төлемдеріне құқық алу сәті) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің ҚР нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі – 17, балалардың жеткіліксіз саны -1, өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау -3, МӘС-ке құжаттардың толық емес                  пакеті - 4.  

2024 жылдың 4 тоқсанында мемлекеттік қызмет көрсету сапасына келіп түскен шағымдарға қолайлы актімен шешім қабылданды-1.2024жылғы                                 

4 тоқсанда мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша жүргізілген түсіндіруіс - шараларының саны–1,мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша халықты түсіндіруіс-шараларымен қамту-15адам.Соныменқатар, мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерін жетілдіру бойынша 2024жылғы29 қарашадағы № 05/11824 хатпен бір ұсыныс жолданды.

2024 жылдың 4 тоқсанында департамент қызметкерлері мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен жоқ.

Зейнетақы және әлеуметтік қамсыздандыру
2024 жылға зейнетақы және әлеуметтік төлемдерді тағайындау жөніндегі жұмыс туралы ақпарат
04 февраля 2025

2024 жылы зейнетақы және әлеуметтік қамсыздандыру бөлімімен 100 135 тағайындау қаралды (оның ішінде жаңа-57 146), оның ішінде: 

  • жасына байланысты зейнетақытөлемдері–19040(жаңа–9192),
  • мемлекеттікбазалықзейнетақытөлемі–17790(10043),
  • мүгедектігі бойынша мемлекеттікжәрдемақы-8532(1996),
  • асыраушысынан айырылу бойынша мемлекеттік жәрдемақы-5505 (704),
  • №1,2Тізімдербойыншамемлекеттікарнайыжәрдемақылар-5(0),  
  • арнайымемлекеттікжәрдемақылар-1990(641),
  • баланыңтууынажәнебіржасқадейінгі бала күтімінебайланыстымемлекеттікжәрдемақылар–9480(9354),  
  • мүгедек баланы тәрбиелеп отырғандарға жәрдемақы – 1 768 (525),
  • 1топтағымүгедектігібарадамғакүтім жасау бойыншажәрдемақы–1447(742),
  • жерлеугебіржолғытөлем-6359(6359),
  • капиталдандырылғантөлемдер-1(0).
  • МЗЖсақталуыныңмемлекеттіккепілдігі-8630(8630),
  • көп балалы аналарға берілетін жәрдемақы - 425 (143),
  • көп балалы отбасыларға берілетін жәрдемақы-5 502 (1 106),
  • арнайыкәсіптікжәрдемақы-1485(1485),
  • Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккендерге біржолғы өтемақы – 19 (19),
  • саясиқуғын - сүргін құрбандарына,оныңішінде жәбірленушілердің балаларынаөтемақы-180(180),
  • балакүтімі бойынша әлеуметтіктөлемалушыларғаМЗЖсубсидиялау-11977(6027).

 Қаралған тағайындаулар саны өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда (93 278) 7% - ғаөсті.

1 маманға жүктеме күніне 99 істі, 1 бөлім басшысына – 199 істі құрады.   

Әлеуметтік төлемдерді тағайындау барысында алушылардың 65 істері бойынша ұсынылған құжаттарға тексеру жүргізілді, оның ішінде зейнетақы-62, арнайы мемлекеттік жәрдемақы-2, көпбалалы отбасы ретінде мемлекеттік жәрдемақы -1.  

31 төлем бойынша тексеру қорытындысы бойынша ұсынылған мәліметтер расталмады, зейнетақы осы мәліметтерді есепке алмай тағайындалды.

 Сондай-ақ, Мемлекеттік корпорация жіберген хаттарға сәйкес 43 зейнетақы істері бойынша еңбек өтілін есепке алу бойынша тексерулер жүргізілді.

 Еңбекөтілінесепке алу бойынша анықталғанбарлықескертулербойыншамұрағаттықмәліметтерсұратылды.Мұрағаттықмәліметтералушылардыңеңбеккітапшасыныңжазбаларыменсәйкескелмегенжағдайлардаеңбекөтілісәйкескелтірілді.

Жеке тұлғалардың 346 жазбаша өтініші бойынша жауаптар қаралды және берілді.

Заңды тұлғалардың 5 638жазбашаөтініші,оныңішіндееңбекөтіліменжалақысынрастауғақатыстысауалдар бойынша қаралып, жауаптарберілді.2024жылдыңсәуірайынан бастап Ресей ФедерациясыныңЗҚсұрауларыменжұмысжаңаалгоритм бойынша жүргізілуде, 1998жылғадейінгіжұмысөтілі бойынша департаментформулярлардытолтырып, Ресей Федерациясының        ЗҚ-на жіберілді.

Өтініш білдірген 1077азаматқаауызшатүсініктеме берілді.Өтініштерсаныөткенжылдыңсәйкескезеңіменсалыстырғанда(1308адам)18% - ғаазайды.

Әртүрліұйымдарға265хатпенсұранысдайындалып, жіберілді.

105 түрлі тапсырмалар, есептер мен ақпараттар орындалды.  

ҚР Еңбекминінің Еңбекжәнеәлеуметтікқорғаукомитетінезейнетақыменжәрдемақы алушылар бойынша 5ақпарат,әкімдікке-2 ақпарат жолданды.

Азаматтардыңеңбекқызметініңзаңдыфактісін анықтауы бойынша37сотталқылауына, біріншіжәнеаппеляциялықсатыдағы3сотқақатысты.

Құқықтық жалпы оқыту бойынша бөлім мамандарымен қолданыстағы НҚА-ны зерделеу бойынша 19 сабақ өткізілді.  

Ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу

Халықпен 2 кездесу және ҚР зейнетақы жүйесіндегі өзгерістер және азаматтарды әлеуметтік қамсыздандыру деңгейін арттыру бойынша кәсіпорындар ұжымдарымен 24 кездесу өткізілді, оларға 885 адам қатысты.

 Зейнетақыжәнеәлеуметтікқамсыздандырудытүсіндірубойыншателедидарда11 сөз сөйлеп, радиода2 сөз сөйледі, баспабасылымдарында5жарияланымжарияланды.

Департаменттіңвеб-сайтыменпарағынтиістіақпаратпентолтырубойыншажұмысжүргізілді, 32материалжарияланды.

2024 жылғы 9 ақпанда Қостанай қаласының №1-2 Халыққа қызмет көрсету және әлеуметтік қамсыздандыру бөлімдерінің қызметкерлерімен, 28 ақпанда облыс аудандары мен қалаларының фронт - офистері мен бэк-офистері бөлімдерінің мамандарымен, 21 тамызда №1 Халыққа қызмет көрсету бөлімінің қызметкерлерімен 3 оқыту семинары өткізілді.

«Азаматтарды қабылдауға» өтініш беру (жазылу) жөніндегі өтініш беруші үшін қысқаша нұсқаулық
11 января 2024

 

Медициналық-әлеуметтік сараптама
Қамқоршылықты ресімдеу және медициналық-әлеуметтік сараптамадан өту үшін құжаттарды дайындау бойынша жадынама
06 ноября 2023

Адам өзінің ауруына байланысты өз іс-әрекеттерінің мағынасын түсіне алмайтын және оларды басқара алмайтын жағдайларда, оларға қамқоршылық қажет.

Бала 18 жасқа толғанда мүгедек балалардың ата-аналары жиі осындай сұраққа тап болады, яғни ол кәмелетке толады және медициналық-әлеуметтік сараптамадан өтуде қиындықтар туындайды, өйткені бала қажетті құжаттарға өз бетінше қол қоя алмайды.

Іс-қимыл тәртібін түсіндіру үшін біз Қамқоршылықты ресімдеу және медициналық-әлеуметтік сараптамадан өту үшін құжаттарды дайындау бойынша жадынама дайындадық.

2023 жылға арналған әдеп жөніндегі уәкілдің жұмыс ЖОСПАРЫ
13 февраля 2023

№ п/п

Іс-шараның атауы

Орындау мерзімі

Аяқталу нысаны

1.

Мемлекеттік қызметшілердің әдептілік деңгейін нығайту саласында азаматтық қоғам институтымен өзара іс-қимылы (мысалы, БАҚ-тағы жағымсыз жарияланымдарға мониторинг жүргізу, қызметтік автокөлікті пайдалану, еңбек жағдайын жақсарту, салауатты өмір салтын қалыптастыру, сауықтыру және спорттық
іс-шараларды өткізу және т.б.).

 

 

 

 

 

үнемі

 

 

 

 

 

ақпарат

2.

Аумақтарға шығу арқылы құқықбұзушылықтардың алдын-алу бойынша жұмыстар жүргізу,оның ішінде түсіндірмелер, сауалнама өткізу, қоғамдық резонанс тудыратын жағдайлардың алдын алу бойынша жұмыстар, жеке қабылдау жүргізу.

 

 

кемінде

тоқсанына бір рет

 

ақпарат

3.

Корпоративтік (ұжымдық)  мәдениетті нығайту мақсатында жаңадан қабылданған мемлекеттік қызмешілермен тиісті түсіндіру жұмыстарын (қызметтік әдеп нормаларымен, мекеменің ішкі тәртібімен, ұжымдық мәдениетпен және т.б. таныстыру) жүргізу

үнемі

әңгілемесі жүргізу

4.

Ұжымдағы моральдык-психологиялық ахуалға талдау жүргізу, ұжымдағы жанжалды жағдайларды реттеу, мемлекеттік қызметшінің оң бейнесін қалыптастыру және оны жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізу, шаралар қабылдау

          үнемі

ақпарат

5.

Мемлекеттік қызметшілердің әдеп нормаларын сақтау бойынша жұмыс тиімділігінің деңгейін анықтау үшін мемлекеттік органның интернет-ресурсында онлайн -саулнама жүргізу

шілде, желтоқсан

 

онлайн-саулнама нәтижелеріне талдау жөніне ақпарат (сілтеме мен скриншоттарды көрсете отырып)

6.

Мемлекеттік қызметшілердің әдептілігін нығайту бойынша атқарылған жұмыстар нәтижесі туралы жергілікті және республикалық телерадиорналарда сұхбаттар беру.

 

 

жылына 2 рет

 

ақпарат ұсыну

(сілтеме мен скриншоттарды көрсете отырып)

7.

Казахстан Республикасының мемлекеттік қызметі және сыбайлас жемқорлықка қарсы ісимыл туралы заңнама мен Әдеп кодексі нормалары бұзушылыңының алдын алу бойынша атқарылған жұмыстар жөнінде ақпаратты департаментінің кеңейтілген мәжілістерінде қарау үшін шығару

жарты жылда 1 рет

ақпарат ұсыну

 

8.

Әлеуметтік желілердің әлеуетін тиімді пайдалану үшін Fасеbоок, Теlеgrаm, Iпstаgram және т.б. танымал әлеуметтік желілердегі парақшаларды жүргізу (профилактикалық сипаттағы әртурлі материалдарды жариялау, жиі кездесетін сұрақтарға жауаптарды жариялау, мемлекеттік қызметтің имиджін арттыру үшін үздік жетістіктер мен уздік мемлекеттік қызметшілерді насихаттау және т.б.)

жыл бойы

ақпарат усыну (тоқсан сайынғы есеппен қоса)

9.

Әдеп нормаларын бұзғаны және мемлекеттік қызметке кір келтіретін тәртіптік теріс қылық жасағаны үшін тәртіптік  жазаға тартылған мемлекеттік кызметшілер бойынша талдау жургізіп, нәтижесінде осындай бұзушылықтарды келешекте болдырмау туралы мемлекеттік орган басшылығына ұсыныстар енгізу

тоқсан сайын

мемлекеттік орган басшылығына тиісті ұсыныстар енгізу және ақпарат ұсыну (тоқсан сайынғы есеппен қоса)

10.

Мемлекетик кызметшілердің қоғамдық тәртіпке және имандылыққа қол сұғатын әкімшілік құқықбұзушылықтар жасауына мониторинг жургізу, көрсетілген құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды айқындау және алдын алу бойынша тиісті шаралар қабылдау (мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік құқық бұзұшылықтары бойынша құқықтық статистика орталығының деректерін талдау)

токсанына бір рет

талдау нәтижесі бойынша ақпарат ұсыну (тоқсан сайынгы есеппен қоса)

11.

Мемлекеттік кызметшілердің әлеуметтік құқықтарының сақталуына мониторинг жургізу (уақытылы еңбек демалысына шығу, іссапар шығындарын уақытылы өтеу және т.б.)

 

шілде, желтоқсан

 

 

 

ақпарат ұсыну

12.

Мемлекеттік қызметтің оң имиджін және ұжымда жағымды ахуал қалыптастыруға елеулі үлес қосқан қызметкерлер бейнесін ұжым алдында насихаттау (өзінің қызметтік міндеттерін атқаруда үздік жетістіктерге жеткен, қызметтік міндетерін адал және мінсіз орындаған, өзінің іс-әрекетімен мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыруға үлес қосқан және т.б.)  

жыл бойы, мемлекеттк және кәсіби мейрамдар қарсанында

мемлекеттік орган басшылығына тиісті ұсыныстар енгізу және ақпарат ұсыну (тоқсан сайынғы есеппен қоса)

13.

Еңбек тәртібін сақтау бойынша талдау жүргізу (әлеуметтік кепілдіктерінің сақталуын қамтамасыз ету/қадағалау), заңсыз үстеме жұмыс жасау фактілерін болдырмау бойынша тиісті шаралар қабылдау, бұзушылықтар анықталған жағдайда уәкілетті органға мәлімет жолдау

жыл бойы

ақпарат усыну (тоқсан сайынғы есеппен қоса)

 

 

 

 

 

2023 жылға арналған сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл бойынша «Еңбек және әлеуметтік қорғау Комитетінің Қостанай облысы бойынша Департаменті» РММ ЖОСПАРЫ
13 февраля 2023

№п/п

Іс-шаралар

Аяқтау нысаны

Жауапты орындаушылар

Орындау мерзімі

1

«МОДБ» ААЖ базасы бойынша сырттай-белсенді куәландыру мониторингін жүргізу:

- МӘС бөлімдері (МӘС актілерінің 100%)

Бұзушылықтар анықталған жағдайда-актіні ЕӘҚК-ға жолдау

МӘС бөлімдерінің басшылары

Ай сайын

2

Департамент шарты бойынша мемлекеттік қызметшілер мен қызметкерлердің және олардың жұбайларының жеке табыс салығы мен мүлік салығы бойынша декларацияларды мемлекеттік кіріс органдарына уақтылы тапсыруын қамтамасыз ету.

Декларацияны тапсыру туралы хабарлама беру

Исмаилова С.С.

1) қағаз жеткізгіште ұсынылған жағдайда-декларацияны ұсыну бойынша міндеттеме туындаған ағымдағы жылдың 15 шілдесінен кешіктірмей;

2) электрондық түрде ұсынылған жағдайда-декларацияны ұсыну бойынша міндеттеме туындаған ағымдағы жылдың 15 қыркүйегінен кешіктірмей

3

Мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдардың өздеріне тиесілі, пайдаланылуы табыс алуға әкеп соғатын мүлікті сенімгерлік басқаруға беруін бақылауды жүзеге асыру.

Анықтама

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.

Тұрақты

4

Мемлекеттік қызметшілердің сыйлық алуға қатысты шектеулерді, сыйлықты тапсыру тәртібін сақтауы бойынша жұмыс жүргізу

Ақпарат

Исмаилова С.С.

Тұрақты

5

ҚР ӘРПК сәйкес жеке және заңды тұлғалардың келіп түскен өтініштерін мамандардың уақтылы қарауы

Келіп түскен өтініштерге жауаптар

Сатаева А.К.,

Душанова А.К.,

бөлім басшылары мен мамандар

Тұрақты

6

Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу және оларға жол бермеу мақсатында Департамент ғимаратында аудио-жазу құрылғысымен бейнебақылау камераларының үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету.

Ақпарат

Исабаева З.Д.,

Сакаев Т.А.

Тұрақты

7

Департамент басшылығының кабинеттерінде бейнебақылау камераларын орнату

Бейнекамераларды орнату бойынша қызмет көрсетушілермен жұмыс

Исабаева З.Д.

Шілде 2023 жыл

8

Мүдделер қақтығысы туындаған немесе туындауы мүмкін болған жағдайда департамент басшысын жазбаша нысанда уақтылы хабардар ету

Қызметтік жазба

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.,

Бөлім басшылары

Пайда болуына қарай

9

Кестеге сәйкес мемлекеттік қызметшілерді біліктілікті арттыру және қайта даярлау курстарына уақтылы жіберу

Сертификаттар

Исмаилова С.С.

Жоспар - кестеге сәйкес

10

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет және басқа да мүдделі органдар, қоғамдық ұйымдар және мемлекеттік қызмет істері агенттігі департаменті өкілдерінің қатысуымен сыбайлас жемқорлық фактілерінің алдын алу және жолын кесу мәселелері бойынша департамент қызметкерлері үшін семинарлар өткізу  

Кездесу хаттамасы

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.

Тоқсан сайын

11

Департамент басшылығының азаматтарды қабылдау кестесін және «сенім телефонын» бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау

Хабарландыру жариялау

Исабаева З.Д.

Тоқсан сайын

12

Кестеге сәйкес басшы мен орынбасарлардың азаматтармен жеке қабылдау өткізу

Кестеге сәйкес

Басшы, басшының орынбасарлары

Ай сайын

13

Мемлекеттік сатып алу рәсімдерін өткізудің ашықтығын арттыру

Шарттар, баға ұсыныстары, конкурсанттар

Исабаева З.Д.,

Исмаилова С.С.

Тұрақты

14

Департамент қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу

Анықтама, бұйрық

Жұмыс тобы

Жыл бойы

 

15

Департамент қызметкерлері арасында Әдеп Кодексінің, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын сақтау бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу.

Хаттама

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.

Тұрақты

16

Заңдылықты сақтауға және қызметтік тәртіпті нығайтуға бағытталған ескерту және тәрбиелік-алдын алу жұмыстарын жүргізу

Хаттама

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.

Тұрақты

17

Департамент мамандары мемлекеттік қызмет көрсету кезінде сыбайлас жемқорлық мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылар арасында тоқсан сайын анонимді сауалнама жүргізу

Сауалнама

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.

Тоқсан сайын

18

Департамент отырысының қарауына Әдеп Кодексін, Мемлекеттік қызмет заңнамасын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды бұзудың алдын алу және оған жол бермеу бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстардың қорытындыларын шығару

Хаттама, баяндама

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.

 

Жартыжылдықта 1 рет

19

Министрлік, Комитет және Департамент басшылығының ақпараттық стендтеріне, байланыс сайтына орналастыру

Ақпарат

Сейтбаталова А.Р.

Тұрақты

20

Мүгедектікті белгілеу және зейнетақы мен жәрдемақы тағайындау бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы мәселелері бойынша қоғамдық ұйымдармен, тұрғындармен кездесулер өткізу

Хаттама

Сатаева А.К.

Душанова А.К.

Сейтбаталова А.Р.

Тоқсан сайын

21

Департамент қызметінің мәселелері бойынша брифингтерге, телевизиялық хабарларға және «тікелей желілерге» қатысу, сондай-ақ, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шеңберінде БАҚ-та ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу

Ақпарат, БАҚ-та мақалалар, сұхбаттар жариялау, теле -, радиохабарлардың, сюжеттердің шығуы

Сатаева А.К.

Душанова А.К.,

Султанова Б.Д.,

Исмаилова С.С.,

Бөлім басшылары мен мамандар

Тұрақты

22

«Адалдық Алаңы» жобалық кеңсесі аясында азаматтардың сенім деңгейін арттыру мақсатында жұмыс жүргізу:

- әлеуметтік қорғау саласындағы сыбайлас жемқорлықты жою бойынша

- азаматтар үшін қолайлы жағдай жасау,

- өтініш білдірген азамат мәселесін жедел шешу

Ақпарат

Сейтбаталова А.Р.

Тұрақты

23

Департаменттің интернет-ресурсында  «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл» бөлімінде 2023 жылға арналған сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі іс-шаралар жоспарын уақтылы орналастыру

Интернет -ресурс

Сейтбаталова А.Р., Исмаилова С.С.

Ақпан 2023 жыл

 

2022 жылға арналған әдеп жөніндегі уәкілдің жоспары
09 марта 2022

                 

Бекітемін

Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің Қостанай облысы бойынша департаментінің басшысының м.а.

А. Сатаева____________

2022 жылғы «___»_________

 

2022 жылға арналған әдеп жөніндегі уәкілдің жұмыс

ЖОСПАРЫ

№ п/п

Іс-шараның атауы

Орындау мерзімі

Аяқталу нысаны

1.

Әдеп жөніндегі уәкілдердің мемлекеттік қызметшілердің бұзылған құқықтарын қорғау және қалпына келтіру және әдеп деңгейін қалыптастыру саласында азаматтық қоғам институтымен өзара
іс-қимылы.

 

тоқсанда бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың
5-күнінен кешіктірмей

ақпарат

2.

Құқықтарды қалпына келтіруге өтініш білдіргендердің ішінен азаматтардың немесе мемлекеттік қызметшілердің құқықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіру және қорғау (мысалдарды көрсету отырып).

тоқсанда бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың
5-күнінен кешіктірмей

өтініш бергендердің қатарынан құқықтарды 30% - дан кем емес қалпына келтіру, ақпарат

3.

Ұжымдағы жанжалды жағдайларды реттеу бойынша шаралар қабылдау.

қажеттілігіне қарай

 

 

қабылданған шаралар бойынша оң әсерлер,

ақпарат (жылдың қорытындысы бойынша

30 қарашаға дейін)

4.

Мемлекеттік органдардың әдеп нормаларды сақтау бойынша жұмыс тиімділігінің деңгейін анықтау үшін мемлекеттік органның интернет-ресурсында онлайн-сауалнама орналастыру.

маусым, қараша

 

 

онлайн-сауалнама нәтижелері

 (сілтеме мен скриншоттарды көрсете отырып)

5.

Ұжымдардағы моральдық-психологиялық ахуалға талдау жүргізу және оны жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізу.

маусым, қараша

 

 

ақпарат

6.

Мемлекеттік қызметшілердің әдеп бұзушылықтарын өткен жылмен салыстырғанда кемінде 20%-ға азайтуды қамтамасыз ету.

қараша

 

 

ақпарат

7.

Тәртіптік комиссиясының әдеп нормаларды бұзғаны үшін шешімдерін талдау.

тоқсанда бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың
5-күнінен кешіктірмей

ақпарат

8.

Мемлекеттік қызметшілердің тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық құқық бұзушылықтар жасауына мониторинг жүргізу, оның ішінде көрсетілген құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды айқындау және барынша азайту (мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік құқық бұзушылықтары бойынша Құқықтық статистика орталығының деректерін талдау).

тоқсанда бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың
5-күнінен кешіктірмей

себептердің туындауын көрсете отырып талдау жүргізу, ақпарат

9.

Мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік құқық бұзушылықтарын 2021 жылмен салыстырғанда кемінде 20% - ға азайтуды қамтамасыз ету.

қараша

 

ақпарат

10.

«ADEP» диалог алаңында Мемлекеттік қызмет істері агенттігімен және оның аумақтық департаменттерімен бірлесіп түсіндіру жұмыстарын жүргізу.

тоқсанда бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың
5-күнінен кешіктірмей

әлеуметтік желілердегі, БАҚ-тағы жарияланымдар,

ақпарат

11.

Мемлекеттік органдардың тиісті құрылымдық бөлімшелерінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуін қамтамасыз ету.

маусым, қараша

 

 

талдау, ақпарат

12.

Жұмыс жүктемесін (еркек және әйел жынысының саны) көрсете отырып, әдеп жөніндегі уәкілдерге жүктелген жұмысқа талдау ұсыну.

наурыз, қараша

талдау, ақпарат

 

 

 

 

                      Әдеп жөніндегі уәкіл                                                          Б. Сұлтанова

 

                                                                     

 

 

Медициналық-әлеуметтік сараптама
Ортопедиялық аяқ киіммен қамтамасыз ету.
08 декабря 2021

Ортопедиялық аяқ киіммен қамтамасыз ету үшін оңалтудың жеке бағдарламасын әзірлеу кезінде, медициналық-әлеуметтік сараптама мамандары "Мүгедектерді оңалтудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы №26 бұйрығын (03.03.2021 ж. өзгерістер мен толықтырулармен) басшылыққа алады.

Мүгедектер ортопедиялық аяқкиімнің мынадай түрлерімен: күрделі, шамалы күрделі, протездерге және ортопедиялық аппараттарға арналған аяқкиіммен қамтамасыз етіледі.

          Күрделі ортопедиялық аяқкиім аяқ 3 см-ге және одан да жоғары қысқартылғанда, паралитикалық, варустық, эквиноварустық, вальгустық, жазық вальгустық және қуыс табандық, маймақ аяқтық, шораяқтық, табанның Шопар, Гритти, Лисфранк және Пирогов әдісі бойынша кесілген тұқылы кезінде жасалады.

          Шамалы күрделі ортопедиялық аяқкиім аяқ 3 см-ге дейін қысқартылғанда, табан сүйектерінің басы үлкейгенде, ұзына бойы және көлденең жалпақ табандық, башайлар шүріппе және балға тәріздес болғанда, өкше сүйегіне темір орнатылғанда және табанның өзге де паталогиясы кезінде жасалады.

           Күрделі ортопедиялық аяқкиім (етіктен басқа) алған күннен бастап кемінде бір жыл кию мерзімімен беріледі:

          1) Ұлы Отан соғысының қатысушыларына, мүгедектеріне, сондай-ақ жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген адамдарға екі жұп (жазғы немесе қысқы);

          2) бірінші және екінші топтағы мүгедектерге бір жұп көлемінде (жазғы немесе қысқы);

          3) мүгедек балаларға – екі жұп (жазғы және қысқы) беріледі.

          Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне жеңілдіктер бойынша оларға теңестірілген адамдарға екі қолы бірдей кесілгенде не екі қолының функциялары күрт төмендегенде не омыртқа жотасы зақымданғанда, сондай-ақ жамбас-сан буындарындағы анкилоздар кезінде бүйірлік резеңкелері бар аяқкиім беріледі.

          Жалпы аурудан және бала жасынан болған үшінші топтағы мүгедектерге күрделі ортопедиялық аяқкиім (жазғы немесе қысқы) 50 пайыздық құн жеңілдігімен беріледі.

          Ортопедиялық аяқкиім дайындау технологиясында көзделгендерден тыс қызметтер мен жұмыстарға (өрнекті тігіс, микросаңылаулы ұлтан, сыздықты әрлеу, үлбірлі жылылық не басқа да жақсартылған әрлеу), дайындау жеделдігіне Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен көрсетілетін қызметті алушылардың, сондай-ақ жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген адамдарды және мүгедек балаларды қоспағанда, тапсырыс берушілер ақы төлейді.

 

Протездерге арналған аяқкиіммен қамтамасыз ету

           Ұлы Отан соғысының қатысушыларына, мүгедектеріне жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген адамдарға оларды алынған сәттен бастан кемінде 1 жыл кию мерзімімен протездерге арналған бір жұп аяқкиім беріледі.

          Мүгедек балаларға оларды алынған сәттен бастап кемінде 1 жыл кию мерзімімен екі жұп (жазғы және қысқы мауыты) аяқкиім беріледі.

          Бірінші және екінші топтағы мүгедектерге оларды алынған сәттен бастап кемінде 1 жыл кию мерзімімен протездерге арналған аяқкиімнің бір жұбы құнының 50 пайыздық жеңілдігімен беріледі.

          Үшінші топтағы мүгедектерге мұндай аяқкиім олардың өз қаражаты есебінен дайындалады.

          Жеңілдікпен не тегін протездеуге құқығы бар мүгедектер бір аяғы кесілген кезде белгіленген тәртіппен сау аяғына жартылай жұп аяқкиіммен қамтамасыз етіледі.

           Көрсетілетін қызметті алушылар ортопедиялық немесе протездік бәтеңкелердің орнына, олардың қалауы бойынша, өз қаражаты есебінен етіктер дайындалады. Бұл жағдайда тапсырыс берушілерге бәтеңке жасауға көзделген сомада етіктің құнына жеңілдік беріледі.

Медициналық-әлеуметтік сараптама
Протездермен қамтамасыз ету
08 декабря 2021

     Мүгедектер шино-былғары, құрамдастырылған протездермен, қазіргі заманғы технологиялар бойынша дайындалған протездермен, оларға бейімдемелермен, тістерге арналған тыстармен, ортопедиялық аппараттармен, салма башмачкалармен, таяқтармен (бір тіреуішті, көп тіреуішті), балдақтармен (шынтақ, қолтық асты), жүргіштермен (дөңгелегі жоқ, дөңгелегі бар, жүретін, екі деңгейлі, білекке тіреуіші бар, қолтық тіреуіші бар, балалар церебральды сал ауруы бар мүгедек балалар үшін және т.б.) қамтамасыз етіледі.

     Қолдың және аяқтың негізгі протезі берілгенге дейін көрсетілетін қызметті алушылар медициналық көрсетілімдері бойынша кию мерзімі 6 айдан аспайтын оқу-жаттығу протездерімен қамтамасыз етіледі.

      Мүгедектер құрылғысы бар жұмыс протездерімен өздерінің қалауы бойынша бұйымның негізгі түрімен бір мезгілде қамтамасыз етіледі.

     Шино-былғары, құрастырмалы протездер, ортопедиялық аппараттар олар жарамсыздыққа ұшырағаннан кейін, бірақ алынған күнінен бастап кемінде бір жылдан кейін ауыстырылады.

     Қазіргі заманғы технологиялар бойынша дайындалған аяқ және қол протездерінің құрамындағы құрастырушы түйіндер мен бұйымдарды ауыстыру, олар алынған күннен бастап кемінде 3 жылдан, мүгедек балалар үшін – кемінде 2 жылдан кейін;

      құрастырушы түйіндер мен электрондық тізе модулі бар бұйымдарды алмастыру, олар алынған күннен бастап кемінде 5 жылдан кейін жүргізіледі;

      синтетикалық шайырлар негізінде дайындалған косметикалық қаптау, табандар, қабылдау гильзасы, тыстарды алынған күннен бастап кемінде 1 жылдан кейін ауыстырылады;

      кеуде безі протездерін, жетек арбаларды алынған күннен бастап кемінде 2 жылдан кейін, таяқшалар мен балдақтарды кемінде бір жылдан кейін жүргізіледі.

     Аяқ немесе қолдың екі протезін (негізгі және қосалқы немесе негізгі және жұмыс протезі) бір мезгілде алған көрсетілетін қызметті алушылар оларды ауыстыру кемінде екі кию мерзімі өткеннен кейін жүргізіледі.

     Аяқ протездерін беру кезінде әрбір протезге жыл сайын 3 тыстан беріледі.

     Кеуде қуысының протездері екі іш киіммен (бюстгалтер) беріледі.

     Егер кию мерзімі өткеннен кейін протез жарамды жай-күйде болса және көрсетілетін қызметті алушылар келесі кию мерзімі өткенге дейін жаңа протезге тапсырыс бергісі келмесе, оған осы кезеңге бір протезді пайдалану есебінен белгіленген санда тыстар беріледі.

     Протездерді, оның ішінде жаңа модельдерін мерзімінен бұрын ауыстыру, сондай-ақ оларды кию мерзімін ұзарту, жөндеу туралы, шино-былғары протездерден құрастырмалы протездерге, жаңа (заманауи) технологиялар бойынша дайындалған электрондық модульдері бар протездерге өту туралы шешімді комиссия қабылдайды және өнім беруші жасайтын тиісті актінің негізінде жүргізіледі. Комиссия өнім берушінің кінәсінен бұйымның сапасыз жасалу фактісін анықтаған кезде, ақауды жөндеу соның қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      Мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз Әлеуметтік қызметтер порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

        Протездік-ортопедиялық көмек және техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдар ОЖБ іс-шараларын іске асыру мерзіміне берілген өтінішке сәйкес ұсынылады.

              Протездік-ортопедиялық көмек және техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдарын қамтамасыз ету үшін оңалтудың жеке бағдарламасын әзірлеу кезінде,медициналық –әлеуметтік сараптама мамандары «Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы № 26 бұйрығын басшылыққа алады (2021 жылғы 3 наурыздағы өзгерістер мен толықтырулар ).

Социальные сети
Facebook ресми топ
VK ресми топ
Instagram ресми топ
Меню подвал
Экран дикторы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
ҚР Президентінің жолдаулары
ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Премьер-Министрінің сайты
ҚР Президентінің сайты
Терминдер мен қысқартулар
Тұрақты даму мақсаттары
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы