Егер тұтынушы кредитормен келісімге келе алмаса, онда ол кредиторды бір мезгілде хабардар ете отырып, банктік немесе микроқаржы омбудсменіне жүгінуге құқылы.
Банктік қарыздар мен микрокредиттер бойынша міндеттемелерді орындау шарттарын өзгертуге қатысты өтініш бойынша омбудсмен өзара қолайлы шешім қабылдауға және Тараптардың міндеттемелерді орындау шарттарын өзгерту туралы келісілген шешім қабылдауға қатысуға міндеттенеді.
Омбудсмендер қарыз алушылардың өтініштерін олардың банкке немесе микроқаржы ұйымына өтінішінің дәлелдемелерін ұсынған кезде және кредитормен Шарт талаптарын өзгерту туралы өзара қолайлы шешім қабылдаған кезде қарайды.
Омбудсменнің жеке тұлғалар үшін өтініштерін қарауы өтеусіз.
Банк омбудсмені Алматы қ., Айманов к-сі, 124, 301 кеңсе, телефон мекенжайында орналасқан: +7 (727) 983-30-16, +7 (708) 983-30-16; e-mail: office@bank-ombudsman.kz.
Микроқаржы омбудсмені мына мекенжайда орналасқан: Алматы қ., Мыңбаев к-сі, 53, 320 кеңсе, телефон: +7 (727) 338 22 44, +7 (727) 338 22 25; e-mail: info@mfombudsman.kz