Егер багаж жоғалса не істеу керек?

Инструкция

Егер жолаушы межелі жерге келгеннен, аялдамадан немесе трансферден кейін өзінің тіркелген багажын алмаса және оны декларациялаған болса, авиакомпания немесе жолаушыға қызмет көрсететін уәкілетті агент авиакомпанияның рәсімдері шеңберінде багажды іздестіру шараларын қолданады.

Біріншіден: әуежай қызметкерлеріне немесе сізді тасымалдаған әуе компаниясына хабарласыңыз. Әрқашан дерлік, жүк карусельінен алыс емес жерде «Жоғалған және табылған» немесе «Жүкті іздеу» есептегіші бар. Егер сіз мұндай есептегіштің бар екенін байқамасаңыз, мәселеңізді әуежай қызметкерлеріне немесе тасымалдаушы авиакомпанияның өкіліне хабарлаңыз . Мәселеңізді шешпей, терминалдан немесе әуежай аумағынан шықпаңыз.

Екіншіден: багажды жеткізу кешіктірілген, оның жетіспеуі, бүлінуі (бұзылуы) немесе жоғалуы, сондай-ақ багажды жолжүк түбіртегі мен жолжүк нөмірі белгісінің жұлып алу талонын көрсетпей жеткізген жағдайда, акт жасалады. Тасымалдау кезіндегі ақаулар туралы акт жасалады, оған багажды қабылдаушы тұлға және авиакомпания қол қояды.

Меншіктің арнайы формасы бар Тұрақсыздық Есеп », оны толтыру сұралады, онда сіз өзіңіздің байланыс ақпаратыңызды, рейсіңізді көрсетуіңіз керек, багаждың ерекшеліктерін (түсі, өлшемдері және басқа да назар аударарлық мәліметтер) сипаттаңыз.

Үшіншіден: тіркелу кезінде алған белгіні (багаж түбіртегін) отырғызу талонына жапсырма ретінде жабыстыруды ұмытпаңыз. Сондай-ақ тіркеу нөмірі көрсетілетін актіні шығару қажет.

Дата обновления - 02.03.2023
Справочная информация
Қазақстан Республикасының әуежайларында жолаушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралыҚР әуежайларының байланыстарыҚазақстан Республикасының авиакомпанияларының байланыстары
228