Уақытша келген (тұруға келген) жерге қалай тіркелуге болады және ол үшін қандай құжаттар қажет?

Инструкция

Тұрғылықты жері бойынша тұрақты немесе уақытша тіркеу рәсімі

Тұрақты немесе уақытша тіркеу үшін ХҚКО-ға жүгінген кезде мынадай құжаттар қажет: тұрғын үй иесінің жеке басын куәландыратын құжат не оның Цифрлық нысаны (тұрғын үй иесінің жеке қатысуы) және оның тұрақты не уақытша тіркеуге келісімі; жеке басын куәландыратын құжат не олардың тіркелетін тұлғаның цифрлық нысаны (14 жасқа толған балалар - туу туралы куәлік және республика азаматының паспорты Қазақстан (бар болса).

Электрондық үкімет порталы арқылы тіркелген кезде тіркелетін тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (ЭЦҚ) және тіркеуге келісім берген немесе абоненттік нөмір тіркелген және қосылған жағдайда қысқа мәтіндік хабарлама түрінде бір реттік парольдермен куәландырылған тұрғын үй иесінің ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық сұрау салуды жіберу қажет. Портал арқылы тұрақты немесе уақытша болу (тұру) орны бойынша тіркеу онлайн режимінде жүзеге асырылады.

{"id":19666,"source_id":3888,"title":"Қазақстан Республикасы халқының тұрғылықты жері бойынша уақытша тіркеу","service_code":"P40.08.VR","service_link":"https://egov.kz/services/P40.08.VR/#/declaration/0//","zaglushki_datetime":"2021-12-13T16:14:40.000+0000"}

"Halyk Homebank" мобильдік қосымшасы арқылы тіркелу кезінде "Мемлекеттік қызметтер" қойындысында - "тұрғылықты жері бойынша халықты тіркеу" тармағын таңдап, тіркеу түріне (тұрақты немесе уақытша), тіркеу мерзіміне (қажетті мерзім көрсетіледі), көрсетілетін қызметті алушының мәртебесіне (меншік иесі болып табылады немесе болып табылмайды) байланысты жолдарды толтырыңыз. Қызмет көрсету нәтижесін "тарих" бөлімінен білуге болады.

Дата обновления - 28.02.2023
Справочная информация
"Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы.«Халықтың көші-қоны туралы»Қазақстан Республикасының Заңы.ХҚКО байланыс деректері
716