V бөлім. ЕСІМІҢІЗ ҚАНДАЙ МАҒЫНА БЕРЕДІ? 2-сабақ.
1. Сәйкестендіріңіз. Соедините. Практические задания (V ЧАСТЬ. 2-урок. КАКОЕ ЗНАЧЕНИЕ ИМЕЕТ ВАШЕ ИМЯ?)
2. Барлық/бәрі есімдігінің біреуін таңдаңыз. Выберите подходящий вариант местоимения барлық/бәрі.
3. Барлық/бәрі есімдігін қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз. Ответьте на вопросы, используя местоимение барлық/бәрі.
4. Берілген сөздермен сөйлем құраңыз. Составьте предложения с данными словами.
5. Тиісті тәуелдік жалғауды жалғаңыз. Присоедините нужное притяжательное окончание.
6. Оқыңыз. Прочитайте.
Қызықтар ақпараттар
1. Егер қазақ отбасында қыз туылса, келесі бала ұл болсын деген үмітпен сәбиге мынадай есімдер қойылады: Ұлбосын, Ұлжан, Ұлбала, Жаңыл, Тойдық, Дәметкен, Қызтумас, Адасай.
2. Осы ырыммен байланысты түрік халқында қыз балаға ер бала есімі беріледі екен.
3. Жапондықтардың есімі мен тегінің үйлесуі күрделі ғылым болып есептеледі. Бұл мемлекетте есімдердің арнайы тізімі бар. Ол екі мыңнан астам иероглифтен құрылған. Қазір де сәбилердің ата- аналары есім құрастырушылардан арнайы есім сұрап барады. Бір қызығы, бір ауыл тұрғындарының аттары қайталанбайды.
4. Әлемдегі ең ұзын есім иесі Үндістанда тұрады. Қысқа есімі - Брахматма. Ол өз-өзіне жаңа есім құрастырған. Оның атын есте сақтау мүмкін емес. Есімін айту үшін 10 минуттан астам уақыт керек. Ол 1478 әріптен тұрады. Атақты адамдардың аттарынан, тарихи орындарынан құрастырған. Ал оның бұрынғы аты да қысқа болмаған: Хумананоджасваматашетаргандас.
5. Британияда дүниеге келген барлық сәбиге екі есім қойылады: бірінші және ортаңғы есім. Сәбиге қос есім беру - бұрыннан келе жатқан ағылшындардың дәстүрі. Кейде бірнеше ортаңғы есім де беріледі. Бірақ, әдетте, төрт есімнен аспайды: Чарльз Филипп Артур Джордж, Анна Элизабет Алиса Луиза
6. Ежелгі римдіктердің 70-ке жуық есімі болған. Солардың ішінен жиырмасы ғана қолданылған. Қағазға жазғанда 1-3 әріпке дейін қысқарған. Мысалы, Публий есімі П. деп қысқартылған. Себебі П-дан басталатын басқа есім болмаған.
1. Жауаптардың дұрыс/бұрыстығын белгілеңіз. Отметьте знаком правильные/ неправильные варианты.
7. -еке/-әке қосымшасын қолданып есімдерді өзгертіңіз. Преобразуйте собственные имена, используя суффикс -еке/-әке.
8. Тиісті есімдерді -еке/-әке қосымшасын қосып өзгертіңіз. Преобразуйте соответствующие имена, используя суффикс -еке/-әке.
9. Тиісті қосымшаны қосыңыз. Присоедините соответствующие суффиксы –дай/-дей, -тай/-тей
10. Тыңдаңыз. Көп нүкте орына тиісті сөздерді жазыңыз. №23 аудиомәтін Прослушайте. Вместо точек напишите соответствующие слова
11. Тыңдаңыз, сұрақтарға жауап беріңіз. №24 аудиомәтін Прослушайте, ответьте на вопросы.
Бірінші диалог
Әсет Құдайбергенұлы жарнама суреті туралы қандай ой айтты?
Екінші диалог
Мұратты достары қалай атайды?
Үшінші диалог
Хабарландыру бойынша жиналысқа кімдер шақырылды?
Төртінші диалог
Ол ұлына неге Илья есімін қойды?
Ответы к практическим заданиям (V ЧАСТЬ. 2-урок. КАКОЕ ЗНАЧЕНИЕ ИМЕЕТ ВАШЕ ИМЯ?)