Постоянные экскурсии на промышленные производства планируется организовать для школьников.
Как сообщалось ранее, по поручению Президента Касым-Жомарта Токаева Министерство индустрии и инфраструктурного развития РК проводит выездные проверки отечественных предприятий на предмет соблюдения договоренностей в рамках соглашений о промышленной сборке, передает inbusiness.kz со ссылкой на пресс-службу МИИР РК.
На площадках производителей проведены дни открытых дверей с привлечением общественности, журналистов, блогеров и активистов, в том числе движения "нетутильсбору". В городах Алматы и Костанай посещены автомобильные заводы "Сарыаркаавтопром" и "Hyundai Trans Kazakhstan". Также гости побывали на строительстве заводов "KamLitKZ", которые вскоре начнут выпуск автокомпонентов для конвейеров КамАЗ в Татарстане и Казахстане.
Кроме того, представители общественности посетили предприятия АО "Агромашхолдинг KZ", Костанайский тракторный завод и Костанайский колледж автотранспорта, где ознакомились с программой подготовки квалифицированных кадров для машиностроительной отрасли и деятельностью локализационного центра по производству компонентов для транспортных средств и сельхозтехники.
По итогам посещения объектов в Алматы прошел брифинг с участием вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Марата Карабаева, который транслировался в прямом эфире в социальных сетях. В ходе двухчасовой сессии поднимались вопросы текущего состояния автопрома, углубления локализации, производства автокомпонентов. Также обсуждалась эффективность введения утилизационного сбора в РК.
Кроме того, в ответ на просьбы блогеров и активистов на отечественных автомобильных заводах принято решение проводить дни открытых дверей для всех желающих, в особенности для школьников, на постоянной основе.
Открытые регулярные экскурсии помогут людям узнать больше о производстве автомобилей, об уровне локализации и применяемых технологиях. Также они позволят активнее знакомить казахстанских детей с современной культурой производства и актуальными техническими профессиями.
Подробнее: inbusiness.kz
«Арнайы инвестициялық келісімшартты жасасу және бұзу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 8 ақпандағы № 85 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің бұйрық жобасына
Баспасөз релизі
Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 295-1-бабының
3-тармағына сәйкес Министрлік «Арнайы инвестициялық келісімшартты жасасу және бұзу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 8 ақпандағы № 85 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің бұйрық жобасын (бұдан әрі - Бұйрық) әзірледі.
Бұйрық жобасы арнайы экономикалық аймақтар мен еркін қоймалар аумағында арнайы инвестициялық жобаны іске асыру шеңберінде инвестициялық преференциялар беруге арналған арнайы инвестициялық келісімшартты жасасу және бұзу қағидалары мен шарттарын белгілейді.
Бұйрық жобасы 2021 жылғы «29» қыркүйекте «e-gov» ашық нормативтік құқықтық актiлердің интернет-порталында орналастырылған (https://legalacts.egov.kz/npa/view?id=11808003).
«Аяқ киім тауарларын таңбалауда қолданылатын бақылау (сәйкестендіру) белгісі, сәйкестендіру құралдары құнының шекті мөлшерін айқындау туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулысы
Баспасөз релизі
«Аяқ киім тауарларын таңбалауда қолданылатын бақылау (сәйкестендіру) белгісі, сәйкестендіру құралдары құнының шекті мөлшерін айқындау туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 8 қыркүйектегі № 620 қаулысы бекітілді.
Аяқ киім тауарларын таңбалауда қолданылатын БСБ құны қосылған құн салығынсыз бір бірлігі үшін 2,68 теңге мөлшерінде анықталды.
Қаулы республикалық бюджеттен қаржы шығындарын қарастырмайды және теріс әлеуметтік-экономикалық пен құқықтық салдарларға алып келмейді.
«Табиғи теріден жасалған киім заттары, киімге керек-жарақтар және өзге де бұйымдар» тауар позициясы бойынша сәйкестендіру құралдарымен таңбалау және олардың қадағалануы қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің бұйрық жобасына
Баспасөз релизі
«Сауда қызметін реттеу туралы» 2004 жылғы 12 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 11-3) тармақшасына сәйкес Министрлік «Табиғи теріден жасалған киім заттары, киімге керек-жарақтар және өзге де бұйымдар» тауар позициясы бойынша сәйкестендіру құралдарымен таңбалау және олардың қадағалануы қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің бұйрық жобасын (бұдан әрі - Бұйрық) әзірледі.
Бұйрық жобасы «Табиғи теріден жасалған киім заттары, киімге керек-жарақтар және өзге де бұйымдар» тауар позициясы бойынша бақылау (сәйкестендіру) белгілерімен таңбалау және қадағалау тәртібін айқындайды., Қазақстан Республикасында тауарларды таңбалау және қадағалау жүйесінің жұмыс істеуін жедел қамтамасыз ету мақсатында әзірленді.
Бұйрық жобасы 2021 жылғы «22» қыркүйекте «e-gov» ашық нормативтік құқықтық актiлердің интернет-порталында орналастырылған (https://legalacts.egov.kz/npa/view?id=11651522).
Қара металлургия-ауыр өнеркәсіптің негізгі салаларының бірі. Экономикалық тұрғыдан дамыған мемлекеттер металлургияға ерекше рөл бөледі. Өйткені шойын мен болат өндірісін жолға қоймай ғылыми-техникалық прогресті одан әрі жылжыту мүмкін емес. Дәл осы металлургия құрылыс саласы, машина және кеме жасау, әуе құрылысы және басқа да қазіргі заманғы өнеркәсіп пен экономиканың маңызды бағыттарын шикізат және жұмыс материалдарымен қамтамасыз етеді.
Көптеген табиғи ресурстарға бай елдердің экономикалық дамуының жоғары деңгейі олардың өнім өндіруді қарқындату және қосылған құны жоғары дайын өнімге қайта өңдеу арқылы, сондай-ақ халықаралық нарықтарға металдардың өздерін ғана емес, сонымен қатар олардан жасалған өнімдерді шығару есебінен қол жеткізіледі.
Республикада қара металлургияның дамуына ықпал ететін шикізат көздері қатарында темір кені, хромит және марганец кендерінің кен орындары, кокстелетін көмір, флюстік және отқа төзімді шикізат бар. Сала мамандарының зерттеуі қара металлургияның шикізат қоры жеткілікті екендігін көрсетіп отыр, оларды әзірлеу республиканың металлургиялық кәсіпорындарының тиімді жұмысын қамтамасыз етіп қана қоймай, сондай-ақ олардың өнімдерін экспортқа жеткізуді жүзеге асыруға да қабілетті.
Қазақстанда көмір өнеркәсібі-экономиканың ең ірі салаларының бірі. Қазіргі уақытта елдің көмір саласында көмір өндіруді арттыру және көмір компанияларының экономикалық әлеуетін арттыру бойынша оң нәтижелерге қол жеткізілді. Ауқымы мен уақыты бойынша теңдесі жоқ қайта құру көмір саласының нарықтық қатынастарға көшуін қамтамасыз етуге мүмкіндік берді.
Көмір саласындағы басты міндет көмірді кешенді терең қайта өңдеу, көмірден дизель отынын және басқа да сұйық синтетикалық өнімдерді өндіру, экспорттық жеткізілімдерді әртараптандыру жөніндегі бағдарламаларды кеңейту жолымен елде көмір өндіру деңгейін сақтау бағытындағы жұмысты күшейту болып табылады. Әлемдік трендтерді ескере отырып, көмір химиясы мен көмірді кешенді терең өңдеуді дамыту қажет. Бұл бағыт өнімнің тұтынушылық қасиеттерінің сапалы өзгеруін қамтамасыз ете алады және тиісінше оның нарықтық бағасын арттыра алады, ал ең бастысы — энергетикалық көмір нарығынан тыс шығуға мүмкіндік береді.
Бүгінде Қазақстанның көмір саласы коммуналдық-тұрмыстық сектор мен халықтың отынға қажеттілігін толық қанағаттандырады, кокс - химия
өндірісінің жүктемесін 100% - ға, елде электр энергиясын өндіруді 74% - ға қамтамасыз етеді. Көмір арқасында біздің еліміздегі электр энергиясы ТМД елдері мен әлемдегі ең арзан электр энергиясының бірі болып табылады.
2021 жылдың 12 айында мониторинг субъектілерінің тауарларын, жұмыстары мен қызметтерін сатып алудың жалпы көлемі 19 370,0 млрд теңгені құрады, ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) 10 868,5 млрд теңгені (56,1%) құрады. Бұл ретте сатып алынды:
тауарлар 6 722,2 млрд теңгеге, ЖҚ үлесі – 2 753,4 млрд теңге сомасына 41,0% - ға өсті;
жұмыс 6 721,1 млрд теңгеге орындалды, ЖҚ үлесі – 3 691,5 млрд теңге сомасына 58,9 % ;
қызметтер 5 926,7 млрд теңгеге, ЖҚ үлесі – 4 153,6 млрд теңге сомасына 70,1%.
2021 жылдың 12 айының қорытындысы бойынша 2020 жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда ЖҚ үлесінің 3,8% - ға артуы, сондай-ақ сатып алу көлемінің құндық мәнде артуы байқалады.
2021 жылдың 12 айында 2020 жылдың 12 айымен салыстырғанда тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алудың жалпы көлемі 1 737,3 млрд теңгеге артты (17 632,7-ден 19 370,0 млрд теңгеге дейін), ЖҚ үлесі 3,8% - ға артты (9 216,3 млрд теңгеден 10 868,5 млрд теңгеге дейін). Бұл ретте:
тауарларды сатып алу бойынша жұмыс көлемі 1 408,4 млрд теңгеге артты (5 313,8-ден 6 722,2 млрд теңгеге дейін), ЖҚ үлесі 3,7% - ға артты (1 977,9 млрд теңгеден 2 753,4 млрд теңгеге дейін).;
атқарылған жұмыстар бойынша көлем 209,5 млрд теңгеге төмендеді (6 930,6-дан 6 721,1 млрд теңгеге дейін), ЖҚ үлесі 3,7% - ға артты (3 826,6 млрд теңгеден 3 961,5 млрд теңгеге дейін).;
көрсетілген қызметтер бойынша 538,3 млрд теңгеге (5 388,3-тен 5 926,7 млрд теңгеге дейін) өсті, ЖҚ үлесі 6,8% - ға (3 411,7-ден 4 153,6 млрд теңгеге дейін) өсті.
Мемлекеттік органдар 2021 жылдың 12 айында 5 010,8 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 2 311,9 млрд теңге сомасына 46,1%. Бұл ретте сатып алынды:
тауарлар 630,0 млрд теңгеге, ЖҚ үлесі – 250,9 млрд теңге сомасына 39,8% - ға өсті;
жұмыс 2 664,3 млрд теңгеге орындалды, ЖҚ үлесі – 1 112,1 млрд теңге сомасына 41,7 % ;
қызметтер 1 716,5 млрд теңгеге, ЖҚ үлесі – 948,9 млрд теңге сомасына 55,3%.
Ұлттық компаниялар мен холдингтер 2021 жылдың 12 айында 5 119,6 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 3 628,2 млрд теңге сомасына 70,9%. Бұл ретте сатып алынды:
тауар айналымы 2 048,6 млрд теңгеге өсті, ЖҚ үлесі-65,0% 1 330,7 млрд теңге;
жұмыс 1 287,1 млрд теңгеге орындалды, ЖҚ үлесі – 685,1 млрд теңге сомасына 53,2 % ;
қызметтер 1 783,9 млрд теңгеге, ЖҚ үлесі – 1 612,4 млрд теңге сомаға 90,4%.
Концессионерлер 3,4 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 3,3 млрд теңге сомасына 97,4%. Бұл ретте сатып алынды:
тауарлар құны 0,1 млрд теңге, ЖҚ үлесі-0,0%;
жұмыс құны 0,02 млрд теңге, ЖҚ үлесі-100%, сомасы 0,02;
3,3 млрд теңге сомаға қызметтер, ЖҚ үлесі – 3,3 млрд теңге сомаға 100%.
Жүйе құраушы кәсіпорындар 3 161,7 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) 1 496,0 млрд теңге сомасына 47,3%. Бұл ретте сатып алынды:
тауар айналымы 2 499,7 млрд теңгеге, ЖҚ-875,8 млрд теңге сомасына 35,0 % ;
жұмыс 214,2 млрд теңгеге, ЖҚ – 95,8% 205,1 млрд теңгеге орындалды;
қызметтер 447,8 млрд теңгеге, ЖҚ – 415,1 млрд теңге сомаға 92,7% - ға тең.
Жер қойнауын пайдаланушылар 6 074,5 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) 3 429,0 млрд теңге сомасына 56,41%. Бұл ретте сатып алынды:
- 1 543,8 млрд теңге сомасына тауар, ЖҚ – 296,1 млрд теңге сомасына 19,2 % ;
- 2 555,5 млрд теңге сомасына жұмыстар, ЖҚ – 1 959,1 млрд теңге сомасына 76,7 % ;
- 1 975,2 млрд теңге сомаға қызметтер, ЖҚ – 1 173,9 млрд теңге сомаға 59,4%.
Тау-кен кешенінің жер қойнауын пайдаланушылары 1 675,4 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 814,5 млрд теңге сомасына 48,6%. Бұл ретте сатып алынды:
955,5 млрд теңге сомаға тауарлардың, 172,1 млрд теңге сомаға ЖҚ – 18,0 % ;
331,9 млрд теңге сомасына, ЖҚ – 279,9 млрд теңге сомасына 84,3% жұмыс істейді;
388,0 млрд теңге сомаға қызметтер, ЖҚ – 362,6 млрд теңге сомаға 93,4%.
Жер қойнауын пайдаланушылар уран бойынша 129,9 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтер сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 93,1 млрд теңге сомасына 71,6%. Бұл ретте сатып алынды:
63,6 млрд теңге сомасына тауарлар, ЖҚ – 33,6 млрд теңге сомасына 52,7 % ;
48,4 млрд теңге сомасына, ЖҚ – 42,7 млрд теңге сомасына 88,1% жұмыс істейді;
17,9 млрд теңге сомаға қызметтер, ЖҚ – 16,8 млрд теңге сомаға 94,1%.
Жер қойнауын пайдаланушылар көмір бойынша 273,2 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 189,2 млрд теңге сомасына 69,3%. Бұл ретте сатып алынды:
102,3 млрд теңге сомаға тауарлар, 32,2 млрд теңге сомаға ЖҚ – 31,4 % ;
72,2 млрд теңге сомасына, ЖҚ – 62,8 млрд теңге сомасына 86,9% жұмыс істейді;
қызметтер 98,7 млрд теңге сомасында, ЖҚ – 94,3 млрд теңге сомасында 95,6%.
Мұнай-газ секторының жер қойнауын пайдаланушылары 3 995,9 млрд теңгеге тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алды. Ел ішіндегі құндылық (жергілікті қамту) – 2 332,2 млрд теңге сомасына 58,4%. Бұл ретте сатып алынды:
422,3 млрд теңге сомаға тауарлар, 58,3 млрд теңге сомаға ЖҚ – 13,8 % ;
2 103,0 млрд теңге сомасына, ЖҚ – 1 573,7 млрд теңге сомасына 74,8% жұмыс істейді;
1 470,7 млрд теңге сомаға қызметтер, ЖҚ – 700,2 млрд теңге сомаға 47,6%.
Жергілікті қамту үлесін арттыру, сондай-ақ отандық өндірушілерді қолдау мақсатында мынадай шаралар қабылданды.
"Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, жер қойнауын пайдаланушылардың сатып алуларындағы тауарлар бойынша міндеттемелерді алып тастауды ескере отырып, Қазақстан Республикасының кәсіпкерлерін жер қойнауын пайдаланушылармен ынталандыру туралы келісімдер жасасу бойынша жұмыс жүргізілуде, онда тауарларды отандық тауар өндірушілерден сатып алу көзделген.
Бүгінгі таңда "жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы"Қазақстан Республикасының кодексіне тиісті түзетулер қабылданды. Келісімдер жасасу жер қойнауын пайдаланушылар қазақстандық өндірушілерден сатып алатын тауарлар, жұмыстар мен қызметтер көлемінің төмендеуіне жол бермеуге мүмкіндік береді.
"Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне Мемлекеттік сатып алу, жер қойнауын пайдаланушылар мен табиғи монополиялар субъектілерінің сатып алуы, байланыс, автомобиль көлігі және қорғаныс мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде отандық өндірушілермен оффтейк келісімшарттар жасасу жөніндегі нормалар көзделген.
ЕАЭО шарты шеңберінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 2 ақпандағы № 49 қаулысымен автомобиль, мұнай-газ, лифт саласы мен қосалқы станциялардың отандық өндірушілерінің өнімдерін, трансформатор және кабель өнімдерін, жеңіл және жиһаз өнеркәсібі тауарларына 2 жылға сатып алу басымдығы белгіленді.Тұтастай алғанда, жоғарыда көрсетілген шаралар реттелетін сатып алу шеңберінде қазақстандық қамту үлесінің одан әрі оң серпінін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Жеңіл өнеркәсіпте 2023 жылғы қаңтар-желтоқсан қорытындылары бойынша өндіріс көлемінің өсуі өткен жылғы кезеңге қарағанда 112,2%–. (жоспар-103,0%) құрады.
Өсім тоқыма бұйымдарының 18,9% - ға және киімнің 7% - ға ұлғаюы есебінен байқалады.
Саланы дамыту мақсатында жеңіл өнеркәсіпті дамытудың 2022-2025 жылдарға арналған Жол картасы бекітілді (2021 жылғы № 358 ИИДМ-нің 8 шілдедегі бұйрығы), ол жеңіл өнеркәсіптің нормативтік құқықтық базасын жетілдіру, шикізат базасын дамыту және шикізатты қайта өңдеу, мемлекеттік қолдау шаралары, саланы кадрлық қамтамасыз ету, жеңіл өнеркәсіп тауарларын таңбалау және қадағалау, жеңіл өнеркәсіп өнімін отандық өндірушілердің қуатын ұлғайту, инвестициялар тарту, әлемдік тәжірибені енгізу және экспортты дамыту жөніндегі шараларды қамтиды.
Тоқыма саласын дамыту мақсатында Қазақстан Республикасында мақта-тоқыма кластерін құру жөніндегі жол картасы бекітілді.
(ҚР Премьер-Министрінің 2020 жылғы 24 ақпандағы № 38-ө Үкімі)
Жеңіл өнеркәсіп өнімдерін таңбалауды енгізу бойынша жобаларды іске асыру бойынша жұмыстар жүргізілуде. 2021 жылдың 1 қарашасынан бастап аяқ киім өнімдеріне міндетті таңбалау енгізілді.
Бақылау белгісі, аяқ киім тауарларын таңбалауда қолданылатын сәйкестендіру құралдары құнының шекті мөлшері (ҚР ИИДМ 14.07.2023 жылғы №514 Бұйрығы), сондай-ақ аяқ киім тауарларын таңбалау және қадағалау ережесі (ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 30.09.2021 ж. №518 бұйрығы) бекітілді.
Жеңіл өнеркәсіп тауарларына Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен 2 жыл мерзімге алып қою белгіленді (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2024 жылғы 19 ақпандағы № 99 Қаулысы).
Жеңіл өнеркәсіп жобаларына "өнеркәсіпті дамыту қоры"АҚ арқылы түпкілікті қарыз алушылар үшін жылдық 3% - дан аспайтын сыйақы мөлшерлемесі бойынша қаржыландыру бөлінді.
Бұл шаралар жұмыс істеп тұрған кәсіпорындардың жүктемесін ұлғайтуға, сондай-ақ жеңіл өнеркәсіпте жаңа өндірістерді ұйымдастыруға инвестициялар тартуға бағытталған.
2023 жылы 357 жаңа жұмыс орнын құрумен 2,6 млрд теңге инвестиция сомасына жеңіл өнеркәсіптің 5 жобасы пайдалануға берілді.
Химия өнеркәсібі ауыр индустрияның жетекші салаларының бірі болып табылады, халық шаруашылығын химияландырудың, ғылыми-техникалық және материалдық базасы болып табылады және өндіргіш күштерді дамытуда,
мемлекеттің қорғаныс қабілетін нығайтуда және қоғамның өмірлік қажеттіліктерін қамтамасыз етуде өте маңызды рөл атқарады.
Бұл саланың өнімдері әртүрлі тұтынушылық өнімдерді өндіру үшін кеңінен қолданылады, бірақ егер біз үлкен көлемді алсақ, химиялық кешен өнімдері халық шаруашылығының басқа салаларында қолданылады:
• мұнайөнеркәсібі;
· тау-кен өндірісі;
· құрылыс;
· тамақ саласында;
· ауыл шаруашылығында;
· фармацевтикада;
· тоқыма өндірісі және т. б.
Химия өнеркәсібі өз өнімдерінің 25% - ын пайдаланады. Бұл сала қалдықтарды білмейді. Сонымен қатар, ол кез-келген өндірістің қалдықтарын жиі пайдаланады және өнеркәсіп пен халыққа тауарлар үшін алдын-ала анықталған қасиеттері бар жаңа тиімді материалдар шығарады.
Химия өнеркәсібін дамыту үшін республикада бай шикізат базасы бар: фосфориттер, күкірт колчеданы, барит, бром, ас тұзы және калий тұзы, натрий сульфаты, мұнай өңдеу және коксохимия қалдықтары, түсті металлургия кәсіпорындарының күкірт газдары. Химия үшін Қазақстанның батысындағы Қаратау, эфедра, мия тауларының батыс беткейлеріндегі кейбір жабайы өсімдіктер цитварлы жусан да маңызды.
Республикада 73 кәсіпорын пластмасса, Химиялық талшықтар, шиналар, кальций карбиді, каустикалық сода өндірумен айналысады. Қазақстанда бірегей сары фосфор кенін өңдейтін ірі кәсіпорын жұмыс істейді, өйткені ол Қаратау бассейнінің кен орындары негізінде құрамында фосфор бар шикізаттың бай қорына ие және әлемдегі фосфор қорының 90 пайызына ие бес елдің қатарына кіреді. Қазақстанның фосфор саласы республиканың химия өнеркәсібі өнімінің 34,1% - ын (мұнай-химия өнімін есепке алмағанда) қамтамасыз етеді және фосфор және құрамында фосфор бар өнім өндірісін ұлғайту міндеті республика экономикасы үшін негізгі міндеттердің бірі болып саналады.
Химия өнеркәсібінің ең көп экспортталатын тауарларының қатарына: сары фосфор, хром оксидтері мен хлоридтері, гербицидтер, хром триоксиді, аммоний нитраты, натрий дихроматы, минералды тыңайтқыштар кірді. Жоғары дамыған химия өнеркәсібінсіз минералды тыңайтқыштар мен пестицидтер алатын ауыл шаруашылығын тиісті деңгейде дамыту мүмкін емес.
Республикада кен-химия өнеркәсібі және қазбалы химиялық шикізатты өндірумен байланысты негізгі химия өте дамыған.
Бүгінгі таңда ел аумағында 493 кен орны бар, онда 1200-ден астам минералды шикізат өндіріледі.