Коммуналдық қызметтерді қайта есептеу , тұтынушы нені білуі қажет?

Введение

Қайта есептеу – бұрын есептелген төлемдердің коммуналдық төлемдерінің өзгеруі. Яғни, мән-жайларды ескере отырып, коммуналдық қызметтер үшін соманы қайта есептеу.

Қайта есептеу жеткіліксіз немесе артық төлемдерді анықтау және реттеу мақсатында жүргізіледі: қызмет құнын арттыруға немесе азайтуға болады.

Төлемді толық төлемеген жағдайда жетіспейтін сома жаңа түбіртекке қосылады.

Артық төленген жағдайда сома алдын ала болашақ есептеулер құнына есепке алынады.

Осы материалда біз түбіртектерде қандай қайта есептеу орын алатынын және тұтынушы білуі керек нәрсені қарастырамыз.

Түбіртектердегі өзгерістерді қалай болдырмауға болады?

- жария шарт талаптарын бұзбау

- жеке есепке алу құралы (ЖПҚ) болған жағдайда ай сайын көрсеткіштерді алып, түбіртектерді уақытылы енгізу

- сонымен қатар көрсеткіштерді бекіту және құрылғыларды уақтылы тексеру / ауыстыру (өндірушінің ұсыныстарына сәйкес) үшін контроллерге қол жеткізуді қамтамасыз ету.

– Әр айдың 25-іне дейін коммуналдық төлемдерді төлеу қажет.

Gov.kz порталында бұл қызметті онлайн пайдалана аласыз.

{"id":18815,"source_id":3143,"title":"Коммуналдық қызметтерді төлеу","service_code":"K10.01","service_link":"https://egov.kz/wps/myportal/K10.01"}

Сомаларды мұқият қадағалап, егер күмәндансаңыз, түсініктеме алу үшін коммуналдық провайдерлерге хабарласыңыз.

Тұрғын үй көмегін онлайн қалай алуға болады?

Табысы аз, оның қомақты бөлігін коммуналдық төлемдерге жұмсайтын отбасылар, Қазақстан азаматтары мемлекеттен тұрғын үй көмегін алуға құқылы. Тұрғын үй көмегі ауданда тұрақты тұратын жиынтық табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен отбасыларға тағайындалуы мүмкін.

сервис арқылы тұрғын үй көмегіне жүгіне аласыз. Электрондық өтінішке мыналар қоса берілуі керек:

  • отбасының табысын растайтын құжаттар;
  • жұмыс орнынан анықтама немесе жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтама;
  • балаларға және басқа да асырауындағы адамдарға алимент төлеу туралы мәліметтер;
  • банк шоты;
  • тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналар сомасы бойынша шоттар;
  • коммуналдық төлемдер;
  • телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот-фактура немесе телекоммуникация қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
  • жергілікті атқарушы орган ұсынған жеке тұрғын үй қорындағы жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысының мөлшері туралы шот-фактура.

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама «жеке кабинетке» 8 жұмыс күні ішінде жіберіледі.

Тұрғын үй көмегін алушылардың екінші деңгейлі банктерде ашқан шоттарына төленеді.

Есептеулердің өсу себептері

Ұлғаюы көбінесе жылына кемінде бір рет, мысалы, жылыту маусымында болатын коммуналдық қызметтерге тарифтердің көтерілуімен байланысты.

Тұтынушылар тарапынан бұзушылықтар анықталған кезде жоғары қарай қайта есептеу жүргізіледі. Төлемді толық төлемеген жағдайда жетіспейтін сома жаңа түбіртекке қосылады.

Төлемдердің өсуінің негізгі себептері:

  • Есептегіштердің көрсеткіштері жоқ. Мысалы, тұтынушы есептегіш көрсеткіштерін 3 ай бойы бермесе. Төлем нақты тұтыну бойынша емес, өткен айдағы орташа тәуліктік тұтыну бойынша алынады . Қайта есептеу дәлелдемелерді ұсынғаннан кейін жүргізіледі.
  • Параметрлерді өзгерту: тұрғындардың саны, бөлменің ауданы, жылу жүктемесі.
  • Кездейсоқ қосылған кезде.
  • Отбасы мүшелерінің уақытша жоқтығын растау кезінде: медициналық мекемеден анықтама, жұмыс орнынан жол жүру парағы, кету/келу билеттері және т.б.
  • Үйде жалпы үйді есепке алу құрылғысының (OPU) болмауы. Жылыту маусымы аяқталғаннан кейін жылумен жабдықтау қызметінің құны сыртқы ауаның нақты температурасын ескере отырып қайта есептеледі.

Тұрғын үй көмегін Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы қалай алуға болады?

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны алу үшін Сізге «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» МКК (ХҚО) филиалына келіп , келесі құжаттармен бірге өтініш беру қажет:

  • жеке куәлік;
  • отбасының табысын растайтын құжаттар ( тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтерді қоспағанда);
  • жұмыс орнынан анықтама немесе жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтерді қоспағанда);
  • балаларға және басқа да асырауындағы адамдарға алимент төлеу туралы мәліметтер;
  • банк шоты;
  • тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналар сомасы бойынша шоттар;
  • коммуналдық төлемдер;
  • телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот-фактура немесе байланыс қызметтерін көрсету шартының көшірмесі;
  • жергілікті атқарушы орган ұсынған жеке тұрғын үй қорындағы жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысының мөлшері туралы шот-фактура.

Ыңғайлы болу үшін ХҚКО-да кезекті онлайн брондау ұсынылады.

Есептеулердің азаю себебі

Жетіспеушіліктен немесе сапасыз коммуналдық қызмет көрсетуден келтірілген нақты залалды өтеуді талап ете алады .

Осыған байланысты, өнім беруші тұтынушы қызмет көрсету сапасының төмендеуі туралы өтініш берген күннен бастап күнтізбелік үш күн ішінде сапаны қалпына келтіру және қайта есептеу бойынша барлық шараларды қабылдайды.

Ол үшін тұтынушы:

- бұл туралы өнім берушіге жеке өзі (өтініш бойынша) немесе электронды түрде не оның берілген уақытын, күнін және өтінімді берген/қабылдаған тұлғаның аты-жөнін міндетті түрде көрсете отырып хабарлауға.

Хабарламада былай делінген:

  • мемлекеттік қызмет көрсетудің нашарлауының (болмауының) басталу уақыты
  • нашарлау сипаты
  • жеткізуші өкілінің болу қажеттілігі (егер инженерлік коммуникациялар сапасының нашарлауы немесе оны жеткізушінің тоқтатуы журналда жазылмаса)

Өтініште көрсетілген нормадан коммуналдық қызметтер сапасының ауытқуы (үзіліс) туралы журналдағы ескертулерді жеткізуші тексереді, ал келіспеушіліктер болмаған жағдайда оның нақты тұтынуына сәйкес коммуналдық қызметтер құнын қайта есептейді.

Артық төленген жағдайда сома алдын ала болашақ есептеулер құнына есепке алынады.