Қайта есептеу – бұрын есептелген төлемдердің коммуналдық төлемдерінің өзгеруі. Яғни, мән-жайларды ескере отырып, коммуналдық қызметтер үшін соманы қайта есептеу.
Қайта есептеу жеткіліксіз немесе артық төлемдерді анықтау және реттеу мақсатында жүргізіледі: қызмет құнын арттыруға немесе азайтуға болады.
Төлемді толық төлемеген жағдайда жетіспейтін сома жаңа түбіртекке қосылады.
Артық төленген жағдайда сома алдын ала болашақ есептеулер құнына есепке алынады.
Осы материалда біз түбіртектерде қандай қайта есептеу орын алатынын және тұтынушы білуі керек нәрсені қарастырамыз.
- жария шарт талаптарын бұзбау
- жеке есепке алу құралы (ЖПҚ) болған жағдайда ай сайын көрсеткіштерді алып, түбіртектерді уақытылы енгізу
- сонымен қатар көрсеткіштерді бекіту және құрылғыларды уақтылы тексеру / ауыстыру (өндірушінің ұсыныстарына сәйкес) үшін контроллерге қол жеткізуді қамтамасыз ету.
– Әр айдың 25-іне дейін коммуналдық төлемдерді төлеу қажет.
Gov.kz порталында бұл қызметті онлайн пайдалана аласыз.
Сомаларды мұқият қадағалап, егер күмәндансаңыз, түсініктеме алу үшін коммуналдық провайдерлерге хабарласыңыз.
Ұлғаюы көбінесе жылына кемінде бір рет, мысалы, жылыту маусымында болатын коммуналдық қызметтерге тарифтердің көтерілуімен байланысты.
Тұтынушылар тарапынан бұзушылықтар анықталған кезде жоғары қарай қайта есептеу жүргізіледі. Төлемді толық төлемеген жағдайда жетіспейтін сома жаңа түбіртекке қосылады.
Төлемдердің өсуінің негізгі себептері:
Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны алу үшін Сізге «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» МКК (ХҚО) филиалына келіп , келесі құжаттармен бірге өтініш беру қажет:
Ыңғайлы болу үшін ХҚКО-да кезекті онлайн брондау ұсынылады.
Табысы аз, оның қомақты бөлігін коммуналдық төлемдерге жұмсайтын отбасылар, Қазақстан азаматтары мемлекеттен тұрғын үй көмегін алуға құқылы. Тұрғын үй көмегі ауданда тұрақты тұратын жиынтық табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен отбасыларға тағайындалуы мүмкін.
сервис арқылы тұрғын үй көмегіне жүгіне аласыз. Электрондық өтінішке мыналар қоса берілуі керек:
Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама «жеке кабинетке» 8 жұмыс күні ішінде жіберіледі.
Тұрғын үй көмегін алушылардың екінші деңгейлі банктерде ашқан шоттарына төленеді.
Жетіспеушіліктен немесе сапасыз коммуналдық қызмет көрсетуден келтірілген нақты залалды өтеуді талап ете алады .
Осыған байланысты, өнім беруші тұтынушы қызмет көрсету сапасының төмендеуі туралы өтініш берген күннен бастап күнтізбелік үш күн ішінде сапаны қалпына келтіру және қайта есептеу бойынша барлық шараларды қабылдайды.
Ол үшін тұтынушы:
- бұл туралы өнім берушіге жеке өзі (өтініш бойынша) немесе электронды түрде не оның берілген уақытын, күнін және өтінімді берген/қабылдаған тұлғаның аты-жөнін міндетті түрде көрсете отырып хабарлауға.
Хабарламада былай делінген:
Өтініште көрсетілген нормадан коммуналдық қызметтер сапасының ауытқуы (үзіліс) туралы журналдағы ескертулерді жеткізуші тексереді, ал келіспеушіліктер болмаған жағдайда оның нақты тұтынуына сәйкес коммуналдық қызметтер құнын қайта есептейді.
Артық төленген жағдайда сома алдын ала болашақ есептеулер құнына есепке алынады.