Есептеулердің азаю себебі

Инструкция

Жетіспеушіліктен немесе сапасыз коммуналдық қызмет көрсетуден келтірілген нақты залалды өтеуді талап ете алады .

Осыған байланысты, өнім беруші тұтынушы қызмет көрсету сапасының төмендеуі туралы өтініш берген күннен бастап күнтізбелік үш күн ішінде сапаны қалпына келтіру және қайта есептеу бойынша барлық шараларды қабылдайды.

Ол үшін тұтынушы:

- бұл туралы өнім берушіге жеке өзі (өтініш бойынша) немесе электронды түрде не оның берілген уақытын, күнін және өтінімді берген/қабылдаған тұлғаның аты-жөнін міндетті түрде көрсете отырып хабарлауға.

Хабарламада былай делінген:

  • мемлекеттік қызмет көрсетудің нашарлауының (болмауының) басталу уақыты
  • нашарлау сипаты
  • жеткізуші өкілінің болу қажеттілігі (егер инженерлік коммуникациялар сапасының нашарлауы немесе оны жеткізушінің тоқтатуы журналда жазылмаса)

Өтініште көрсетілген нормадан коммуналдық қызметтер сапасының ауытқуы (үзіліс) туралы журналдағы ескертулерді жеткізуші тексереді, ал келіспеушіліктер болмаған жағдайда оның нақты тұтынуына сәйкес коммуналдық қызметтер құнын қайта есептейді.

Артық төленген жағдайда сома алдын ала болашақ есептеулер құнына есепке алынады.

Дата обновления - 03.08.2023
Справочная информация
Астана, Алматы, Шымкент қалаларының және облыс орталықтарының коммуналдық кәсіпорындарының байланыстарыКоммуналдық көрсетілетін қызметтердің тізбесін және коммуналдық көрсетілетін қызметтерді ұсынудың үлгілік қағидаларын бекіту туралыТұрғын үй коммуналдық-шаруашылығын жаңғырту мен дамытудың қазақстандық орталығы
520