Ұлғаюы көбінесе жылына кемінде бір рет, мысалы, жылыту маусымында болатын коммуналдық қызметтерге тарифтердің көтерілуімен байланысты.
Тұтынушылар тарапынан бұзушылықтар анықталған кезде жоғары қарай қайта есептеу жүргізіледі. Төлемді толық төлемеген жағдайда жетіспейтін сома жаңа түбіртекке қосылады.
Төлемдердің өсуінің негізгі себептері:
- Есептегіштердің көрсеткіштері жоқ. Мысалы, тұтынушы есептегіш көрсеткіштерін 3 ай бойы бермесе. Төлем нақты тұтыну бойынша емес, өткен айдағы орташа тәуліктік тұтыну бойынша алынады . Қайта есептеу дәлелдемелерді ұсынғаннан кейін жүргізіледі.
- Параметрлерді өзгерту: тұрғындардың саны, бөлменің ауданы, жылу жүктемесі.
- Кездейсоқ қосылған кезде.
- Отбасы мүшелерінің уақытша жоқтығын растау кезінде: медициналық мекемеден анықтама, жұмыс орнынан жол жүру парағы, кету/келу билеттері және т.б.
- Үйде жалпы үйді есепке алу құрылғысының (OPU) болмауы. Жылыту маусымы аяқталғаннан кейін жылумен жабдықтау қызметінің құны сыртқы ауаның нақты температурасын ескере отырып қайта есептеледі.