Көрсетілетін қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" МК КЕАҚ кез келген филиалының операторына кезекті брондауға мүмкіндік береді. Тармақтың әрбір атауында қызмет көрсету тізбесі көрсетілген, оларды алу үшін кезек брондалады.
Cіз қызметті портал арқылы ала аласыз:
1. Порталда авторизациядан өтіп "Онлайн сұрау" батырмасын басыңыз.
2. ХҚКО таңдау.
3. Сапар мақсатын таңдау:
«Жеңілдігі бар терезе» таңдау кезінде сіздің жеңілдік санатыңыз тексеріледі, сіздің деректеріңіз расталған жағдайда, сіз электрондық және қағаз қызметтерін алу мумкіндігі бар.
Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің дұрыс еместігі негіз бола алады.
Егер сіз осы қызметті көрсететін мемлекеттік органның лауазымды тұлғаларының шешімімен, әрекеттерімен немесе әрекетсіздігімен келіспесеңіз, сіз Министрліктің басшысының мекенжайына тиісті шағыммен жүгіне аласыз. Тіркелген сәттен бастап 5 күн ішінде сіздің шағымыңызды қарастырып сізге жауап беру керек.
Шағымды бірнеше тәсілмен беруге болады:
1. Жазбаша нысанда пошта арқылы.
2. "Электрондық үкімет" веб-портал арқылы.
3. Қызмет көрсетушінің кеңсесі арқылы қолма-қол.
Егер сіздің шағымыңызға алынған жауап сізді қанағаттандырмаса, сіз мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығыңыз бар.
Тегін
Дереу