Өмір бойы, әр түрлі өмірлік жағдайлар бола отырып, әрбір азамат мемлекеттік қызметтерді алу қажеттілігіне тап болады: некені тіркеу, баланың тууы, емханаға тіркелу, бизнес ашу және т.б. мұндай қызметтер бүгінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік тізілімінде 1353. 92% - ы автоматтандырылған және бір терезе қағидаты бойынша көрсетіледі.
Қазақстандықтар мемлекеттік қызметтерді онлайн режимде, электрондық қызметтер порталы арқылы ала алады egov.kz, "Азаматтарға арналған үкімет"мемлекеттік корпорациясының 334 фронт-офисінің біріне жүгініп, MGov мобильді қосымшасы және Телеграм-бот, сондай-ақ офлайн режимде. 2023 жылдың 9 айында ел азаматтары Электрондық үкімет порталы арқылы 25,7 млн.қызмет және Мемлекеттік корпорацияның фронт-офистері арқылы 12,7 млн. қызмет алды. Сондай-ақ, мемлекеттік қызметтерді алу үшін түрлі платформаларды таңдау, "Электрондық үкімет" порталы атынан қызмет көрсетудің бірыңғай нүктесіне тәуелділікті болдырмау, сондай-ақ халық арасында Мемлекеттік қызметтерді алу деңгейін арттыру мүмкіндігімен азаматтар үшін ыңғайлылықты арттыру үшін ЦДИАӨМ мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп Екінші деңгейдегі банктердің сыртқы платформаларына/мобильдік қосымшаларына мемлекеттік қызметтер мен сервистерді шығару бойынша жұмыс жүргізеді (бұдан әрі-ЕДБ). Бүгінгі күні мынадай қызметтер мен сервистер шығарылды: автокөлікті қайта тіркеу, ЖК тіркеу, бала күтімі және туу жөніндегі жәрдемақыларды тағайындау, тұрғылықты жері бойынша тіркеуге алу және қою, ЖК алу, некені тіркеу.
2022 жылы 17-ден астам қызмет Сыртқы платформаларға шығарылды және 10 млн.қызмет көрсетілді, бүгінгі күні 51-ден астам. және 33 миллионнан астам алынды.
"Smart Bridge"жобасы өзара интеграция процесін жеделдетуге арналған. Оның мақсаты мемлекеттік органдардың барлық ақпараттық жүйелері мен дерекқорлары үшін бірыңғай платформа құру, сондай-ақ барлық интеграциялық рәсімдерді оңайлату болып табылады. 2023 жылы 1134 интеграция жүргізілді (2022 жылы – 1039, 2021 жылы – 808, 2020 жылы – 426).
Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру және оңтайландыру жөніндегі жұмысқа барлық мемлекеттік органдар-көрсетілетін қызметті берушілер тартылған. Бұл процестің үйлестірушісі цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі болып табылады.
Қазіргі уақытта "электрондық үкімет" порталының пайдаланушылары egov.kz 13,7 млн. астам азамат, 25,7 млн. қызмет алынды. Бүгінде порталда 1076 қызмет түрі мен 100 сервис қолжетімді.
2023 жылы 92,9% электрондық қызмет көрсетілді.
EGOV mobile арқылы мемлекеттік қызметтердің 85% - ы қол жетімді, қызметтерді QR және биометрия. Қазір ең көп сұранысқа ие 1084 қызмет түрі бар, олардың саны артады.
Халықаралық рейтингтердегі позициялар
2022 жылы электрондық үкіметті дамыту индексі бойынша БҰҰ рейтингінде Қазақстан бүкіл әлем бойынша 28-ші орында. "Онлайн-қызмет көрсету" индикаторы бойынша ел әлемде 8-ші орында.
Статистика
Жыл сайын электрондық үкіметті пайдаланушылар саны артып келеді. Егер 2019 жылы 10 млн.болса, 2023 жылы бұл көрсеткіш 13,7 млн. пайдаланушыға жетті.
2019 жылы 8,3 млн.астам ЭЦҚ берілді, оның ішінде жеке тұлғаларға – 7,7 млн., заңды тұлғаларға – 602 мыңға жуық (2018 – 6,49 млн. астам, 2017 - 4,9 млн. астам, 2016 - 3,7 млн., 2015 – 3,5 млн.).- ДЦТ
Автокөлік иелері олардың техникалық байқаудан өткені туралы ақпараттың бар-жоғын eisto.kz порталында,«көрсетілетін қызметтер» бөлімінде тексере алады
Иә. Сіз ХҚКО қызметкерлері сіздің ЭЦҚ жеке куәлігіңізге жаза алады.Кейіннен egov.kz порталда авторизациялану үшін сізге компьютерге қосылған арнайы кард-ридерге жеке куәлікті қою керек болады. Куәлік жоғалған жағдайда, сіз ЭЦҚ арнайы PIN-кодпен қорғалатынына сенімді бола аласыз (банк картасымен ұқсас)
ЭЦҚ 16 жастан бастап беріледі