Ерекше білім беру қажеттілігі бар баланы психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүзеге асырылады?

Введение

Барлық мектеп оқушыларының ешбір кемсітусіз сапалы білім алуын қамтамасыз ету мәселелері бойынша мемлекеттік саясат білім беру ұйымдарындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді көздейді.

Бұдан әрі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүзеге асырылатынын қараймыз?

Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау дегеніміз не?

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді мектептің педагогикалық ұжымымен ынтымақтастықта мамандар тобы жүзеге асырады.

Егер ПМПК (психологиялық- медициналық - педагогикалық консультация ) қорытындысы бойынша бала кәдімгі сыныпта оқуға жолдама алса, ол ППҚ қызметіне (психологиялық-педагогикалық қолдау) одан әрі психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге жіберіледі .

Бала мектепке оқуға келеді. Мүмкіндігі шектеулі оқушы үшін арнайы жағдайлар жасалады. Оқушы, ең алдымен, сыныптағы мұғалімнің, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық қолдау мамандарының көмегі мен қолдауын алады.

Психологиялық-педагогикалық қолдау арнайы мектепте де жүзеге асырылады.

Психологиялық -педагогикалық қолдау:

  • семинар-практикумдар, кеңестер ұйымдастырады және өткізеді; баяндамалар, сөз сөйлеу нысанында педагогтердің жұмыс тәжірибесін жинақтайды; әдістемелік ұсынымдар әзірлейді;
  • нормативтерге сәйкес даму мүмкіндігі шектеулі балалардың физикалық қолжетімділігі және оларды оқыту үшін тиісті материалдық-техникалық жағдайлар жасайды (арнайы жабдықтар, құрылғылар, қосалқы және техникалық құралдар, заманауи көрнекі-дидактикалық материалдар); 
  • кітапхананы арнайы оқу-коррекциялық дамыту бағдарламаларымен, арнайы әдістемелік және оқу әдебиетімен қамтамасыз етуге ықпал етеді.

Табысты оқыту мен дамыту үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық шарттар.

1) оқу жоспарлары мен оқу жоспарларына өзгерістер енгізу;

2) оқу нәтижелерін (оқушылардың жетістіктерін) бағалау тәсілдерін өзгерту;

3) вариативті, арнайы және баламалы оқыту әдістерін қолдану;

4) оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді таңдау, жеке оқу материалдарын дайындау;

5) білім беру нысанын таңдау;

6) кедергісіз орта құру және оқу орнын бейімдеу;

7) техникалық көмекші (компенсаторлық) құралдарды және арнайы көліктерді пайдалануға;

8) мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету (психолог, арнайы педагог, педагогтың көмекшісі) ПМПК қорытындысы мен ұсынымы негізінде жүзеге асырылады.

Оқу орындарында қандай мамандар психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді?

Қандай мамандар психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді.

  • педагог-психолог;
  • оқытушы логопед;
  • арнайы мұғалім;
  • әдістемелік көмекші;
  • әлеуметтік педагог.

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды ыңғайлы, тиімді және қауіпсіз ету үшін мамандар қажет.

Психологиялық-педагогикалық қолдау ненің негізінде жүзеге асырылады?

Психологиялық-педагогикалық қолдау балалардың білім беру қажеттіліктерін бағалау негізінде жүзеге асырылады :

  • - мінез-құлық және эмоционалдық проблемалармен, қолайсыз психологиялық факторлармен (отбасындағы тәрбиенің бұзылуы, ата-ана мен бала және отбасы ішілік қарым-қатынастар);
  • - әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, лингвистикалық, мәдени сипаттағы кедергілермен (әлеуметтік қауіпті отбасы балаларының, қоғамға бейімделуінде қиындықтарға тап болған балалардың (босқындар, көшіп-қонушылардың, қандастар ) педагогикалық қадағалаусыздығы );
  • - даму ақаулары бар (есту, көру, интеллект, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, психикалық дамуы тежелген және эмоционалды-еріктік бұзылыстары).