Білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды табысты оқыту және дамыту үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көзделген.
Психологиялық-педагогикалық қолдау-бұл жүйелі ұйымдастырылған қызмет, оның барысында қажетті әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасалады.
Әрі қарай, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүзеге асырылатынын қарастырыңыз.
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үш деңгейде ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қорытындылары бойынша жүзеге асырылады:
1) оқытуда жеке және сараланған тәсілдерді қолдана отырып, білім алушыларға қатысты педагогтердің сынып деңгейінде;
2) Жеке-дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын қолдана отырып, білім беру ұйымдарының мамандары деңгейінде (педагогтер, арнайы педагогтер, әлеуметтік педагог, педагог-ассистент, педагог-кәсіби бағдар беруші);
3) тар мамандарды (сурдопедагог, тифлопедагог) тарта отырып, білім беру ұйымы деңгейінде, сондай-ақ мүдделі органдармен және ұйымдармен өзара іс-қимыл жасай отырып жүзеге асырылады.
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің шешімі және/немесе психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның (ПМПК) ұсынымдары негізінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қорытындылары бойынша жүзеге асырылады.
Психологиялық-педагогикалық қолдау мыналарды қамтиды:
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мүмкіндігі шектеулі балалар үшін мынадай әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауды қамтиды:
1) жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын бейімдеу, жеке даму бағдарламаларын, Жеке оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жасау;
2)тәрбиелеу мен оқыту нәтижелерін (білім алушының жетістіктерін) бағалау тәсілдерін өзгерту;
3) тәрбие мен оқытудың вариативтік, арнайы және баламалы әдістерін пайдалану;
4) оқулықтарды, оқу құралдарын іріктеу, Жеке оқу материалдарын дайындау;
5) білім беру ұйымына физикалық қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін кедергісіз орта құру және оқу орнын бейімдеу;
6) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнаулы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларына сәйкес жабдықтар мен жиһаздарды пайдалану;
7) арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.