Ерекше білім беру қажеттілігі бар баланы психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүзеге асырылады?

Введение

Білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды табысты оқыту және дамыту үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көзделген.

Психологиялық-педагогикалық қолдау-бұл жүйелі ұйымдастырылған қызмет, оның барысында қажетті әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасалады.

Әрі қарай, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүзеге асырылатынын қарастырыңыз.

Оқу орындарында қандай мамандар психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді?

Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үш деңгейде ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қорытындылары бойынша жүзеге асырылады:

1) оқытуда жеке және сараланған тәсілдерді қолдана отырып, білім алушыларға қатысты педагогтердің сынып деңгейінде;

2) Жеке-дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын қолдана отырып, білім беру ұйымдарының мамандары деңгейінде (педагогтер, арнайы педагогтер, әлеуметтік педагог, педагог-ассистент, педагог-кәсіби бағдар беруші);

3) тар мамандарды (сурдопедагог, тифлопедагог) тарта отырып, білім беру ұйымы деңгейінде, сондай-ақ мүдделі органдармен және ұйымдармен өзара іс-қимыл жасай отырып жүзеге асырылады.

Психологиялық-педагогикалық қолдау ненің негізінде жүзеге асырылады?

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің шешімі және/немесе психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның (ПМПК) ұсынымдары негізінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қорытындылары бойынша жүзеге асырылады.

Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау дегеніміз не?

Психологиялық-педагогикалық қолдау мыналарды қамтиды:

  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды, оның ішінде адамдарды (балаларды) оқытудағы, тәрбиелеудегі және дамытудағы қиындықтарды анықтау және ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;
  • білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың (балалардың) педагогтері мен отбасыларына консультациялық-әдістемелік көмек;
  • білім алушыларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды (балаларды) табысты оқыту, дамыту және әлеуметтендіру үшін әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау.



Табысты оқыту мен дамыту үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық шарттар.

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мүмкіндігі шектеулі балалар үшін мынадай әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауды қамтиды:

1) жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын бейімдеу, жеке даму бағдарламаларын, Жеке оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жасау;

2)тәрбиелеу мен оқыту нәтижелерін (білім алушының жетістіктерін) бағалау тәсілдерін өзгерту;

3) тәрбие мен оқытудың вариативтік, арнайы және баламалы әдістерін пайдалану;

4) оқулықтарды, оқу құралдарын іріктеу, Жеке оқу материалдарын дайындау; 

5) білім беру ұйымына физикалық қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін кедергісіз орта құру және оқу орнын бейімдеу;

6) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнаулы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларына сәйкес жабдықтар мен жиһаздарды пайдалану;

7) арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.