Барлық мектеп оқушыларының ешбір кемсітусіз сапалы білім алуын қамтамасыз ету мәселелері бойынша мемлекеттік саясат білім беру ұйымдарындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді көздейді.
Бұдан әрі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау қалай жүзеге асырылатынын қараймыз?
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді мектептің педагогикалық ұжымымен ынтымақтастықта мамандар тобы жүзеге асырады.
Егер ПМПК (психологиялық- медициналық - педагогикалық консультация ) қорытындысы бойынша бала кәдімгі сыныпта оқуға жолдама алса, ол ППҚ қызметіне (психологиялық-педагогикалық қолдау) одан әрі психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге жіберіледі .
Бала мектепке оқуға келеді. Мүмкіндігі шектеулі оқушы үшін арнайы жағдайлар жасалады. Оқушы, ең алдымен, сыныптағы мұғалімнің, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық қолдау мамандарының көмегі мен қолдауын алады.
Психологиялық-педагогикалық қолдау арнайы мектепте де жүзеге асырылады.
Психологиялық -педагогикалық қолдау:
1) оқу жоспарлары мен оқу жоспарларына өзгерістер енгізу;
2) оқу нәтижелерін (оқушылардың жетістіктерін) бағалау тәсілдерін өзгерту;
3) вариативті, арнайы және баламалы оқыту әдістерін қолдану;
4) оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді таңдау, жеке оқу материалдарын дайындау;
5) білім беру нысанын таңдау;
6) кедергісіз орта құру және оқу орнын бейімдеу;
7) техникалық көмекші (компенсаторлық) құралдарды және арнайы көліктерді пайдалануға;
8) мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету (психолог, арнайы педагог, педагогтың көмекшісі) ПМПК қорытындысы мен ұсынымы негізінде жүзеге асырылады.
Қандай мамандар психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды ыңғайлы, тиімді және қауіпсіз ету үшін мамандар қажет.
Психологиялық-педагогикалық қолдау балалардың білім беру қажеттіліктерін бағалау негізінде жүзеге асырылады :