Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мүмкіндігі шектеулі балалар үшін мынадай әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауды қамтиды:
1) жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын бейімдеу, жеке даму бағдарламаларын, Жеке оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жасау;
2)тәрбиелеу мен оқыту нәтижелерін (білім алушының жетістіктерін) бағалау тәсілдерін өзгерту;
3) тәрбие мен оқытудың вариативтік, арнайы және баламалы әдістерін пайдалану;
4) оқулықтарды, оқу құралдарын іріктеу, Жеке оқу материалдарын дайындау;
5) білім беру ұйымына физикалық қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін кедергісіз орта құру және оқу орнын бейімдеу;
6) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнаулы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларына сәйкес жабдықтар мен жиһаздарды пайдалану;
7) арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.