Тұрғын үй көмегін қалай ХҚКО арқылы алуға болады

Инструкция

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама алу үшін "Азаматтарға арналған үкімет" МК КЕАҚ (ХҚКО) филиалына келіп, өзімен бірге келесі құжаттарды алып өтініш беру қажет:

  • жеке куәлік;
  • банк шоты;
  • тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар;
  • коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
  • түбіртек-телекоммуникация қызметтері үшін шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
  • жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган ұсынған жалдау ақысының мөлшері туралы шот атқарушы орган.

Ыңғайлы болу үшін ХҚКО-ға кезекті онлайн брондауды ұсынамыз

{"id":5348,"source_id":3134,"title":"ХҚКО-на электронды кезекті брондау","service_code":"SR.06","service_link":"https://egov.kz/wps/myportal/electronicQueue"}

Қызмет көрсету мерзімі

ХҚКО-ға өтініш бергеннен кейін тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама 8 жұмыс күні ішінде беріледі.

Тұрғын үй көмегі алушылар екінші деңгейдегі банктерде ашқан шоттарға жіберіледі.

Дата обновления - 12.02.2025
Справочная информация
ХҚКО байланыстары
1579