Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама алу үшін "Азаматтарға арналған үкімет" МК КЕАҚ (ХҚКО) филиалына келіп, өзімен бірге келесі құжаттарды алып өтініш беру қажет:
- жеке куәлік;
- банк шоты;
- тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар;
- коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
- түбіртек-телекоммуникация қызметтері үшін шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
- жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган ұсынған жалдау ақысының мөлшері туралы шот атқарушы орган.
Ыңғайлы болу үшін ХҚКО-ға кезекті онлайн брондауды ұсынамыз
{"id":5348,"source_id":3134,"title":"ХҚКО-на электронды кезекті брондау","service_code":"SR.06","service_link":"https://egov.kz/wps/myportal/electronicQueue"}
Қызмет көрсету мерзімі
ХҚКО-ға өтініш бергеннен кейін тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама 8 жұмыс күні ішінде беріледі.
Тұрғын үй көмегі алушылар екінші деңгейдегі банктерде ашқан шоттарға жіберіледі.