|
|
КОНКУРСТЫҚ ҚҰЖАТТАМА
«Волонтерлік саласындағы іс-шаралар кешенін ұйымдастыру «Birgemiz: areket yaqyty»» (Республикалық волонтерлер фронт-офисінің қызметін ұйымдастыру)»
стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс бағыты бойынша
Осы конкурстық құжаттама (бұдан әрі – КҚ) келесіні қамтиды:
1) конкурс жариялаған мемлекеттік органның атауы және орналасқан жері:
Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінің Азаматтық қоғам істері комитеті, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік ел даңғылы, 8 үй.
2) жобаның тұжырымдамасы, осы КҚ-ңың 1-қосымшасына сәйкес;
3) іске асыру мерзімдері: 2024-2026 жж.
4) осы КҚ-ның 2-қосымшасына сәйкес стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орындауға арналған шарт жобасы;
5) конкурсқа қатысуға өтінімдерді беру тәртібі, тәсілі және түпкілікті мерзімі және конкурсқа қатысуға өтінімдердің талап етілетін қолданылу мерзімі:
Конкурстық іріктеуге қатысу үшін осы КҚ-да көрсетілген талаптарға сәйкес келетін әлеуетті стратегиялық әріптестер өздерінің өтінімдерін Стратегиялық әріптестікті іске асыруға мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2023 жылғы 15 маусымдағы № 248-НҚ бұйрығымен бекітілген қағидаларының 10-тармағына сәйкес құжаттарды (PDF форматында) хабарландыруда көрсетілген мерзімдерде тиісті мемлекеттік органның электрондық мекенжайға мемлекеттік және (немесе) орыс тілдерінде жолдайды.
Өтінімдерді қабылдаудың соңғы мерзімі-конкурс жарияланған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн.
Конкурстық өтінімнің қолданылу мерзімі конкурстық өтінімдер ашылған күннен бастап кемінде күнтізбелік алпыс күнді құрайды.
6) осы КҚ-ның 3-қосымшасына сәйкес арыз нысаны;
7) осы КҚ-ның 4-қосымшасына сәйкес сауалнама нысаны;
8) осы КҚ-ның 5-қосымшасына сәйкес жоба нысаны;
9) жобаны іске асыру үшін бөлінген сомалар туралы мәліметтер:
2024 жылға – 2024 жылға - 100 609 000 теңге (ҚҚС қоса алғанда);
2025 жылға – 104 131 000 теңге (ҚҚС қоса алғанда);
2026 жылға – 104 525 000 теңге (ҚҚС қоса алғанда).
10) конкурстық құжаттаманы түсіндіруді және конкурстық өтінімді дайындау мәселелері бойынша консультацияны жүзеге асыратын мемлекеттік орган өкілінің байланыс деректері
Краснощеков Роман Николаевич |
74-12-86 |
Зейденова Тоғжан Достиярқызы |
74-02-17 |
Курманбаева Мадина Ермекқызы |
74-09-97 |
|
Конкурстық құжаттамаға 1-қосымша
|
Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс бағыты бойынша жобаның тұжырымдамасы
Саланың атауы
|
Волонтерлік қызметті дамыту және қолдау |
Бағыт атауы |
Волонтерлік саласындағы іс-шаралар кешенін ұйымдастыру «Birgemiz: areket yaqyty» (волонтерлердің Ұлттық фронт-офисінің қызметін ұйымдастыру)
|
Стратегиялық серіктестіктің мақсаты |
Республикалық волонтерлер фронт-офисінің қызметін ұйымдастыру арқылы ел халқы арасында волонтерлер қозғалысын насихаттау, жандандыру және ынталандыру
|
Ағымдағы жағдайдың, бар проблемалардың қысқаша сипаттамасы |
Қазақстандағы волонтерлер қозғалысы белсенді дамып келеді және қоғамдық өмірде үлкен рөл атқарады. Бұл жерде Мемлекет Басшысының волонтерлікті дамыту мен қолдаудағы маңызды рөлін атап өткен жөн, оның бастамасы бойынша 2020 жыл Волонтер жылы аясында өткізілді. Волонтерлер саласы қоғамның азаматтық белсенділігінің маңызды элементі болып табылады. Волонтерлер қауымдастығы әлеуметтік әділеттілікті сақтау мен жақсартуда, қоршаған орта мәселелерін шешуде, білім беруде, денсаулық сақтауда және басқа да көптеген салаларда шешуші рөл атқарады. Волонтерлердің қатысуы азаматтық қоғамның қалыптасуына ықпал етеді, онда азаматтар қоғам өміріне белсенді қатысады, мұқтаждарға қатысты ынтымақтастық пен жауаптылықты көрсетеді. Бұл ретте волонтерлік толеранттылықты қалыптастыруға, әлеуметтік байланыстарды нығайтуға және адам құқықтарын қорғауға ықпал етеді. Сонымен қатар, волонтерлік көшбасшылық пен кәсіби дағдыларды дамытуға ықпал етеді, әртүрлі салаларда инновациялық жобаларды жүзеге асыруға көмектеседі. Осылайша, волонтерлер саласы белсенді азаматтық қоғамды қалыптастыруда және қоғамның барлық салаларында өмір сүру сапасын арттыруда маңызды рөл атқарады. Волонтерік саласын қолдау Қазақстан Республикасында азаматтық қоғамды дамыту тұжырымдамасында көрсетілген (Қазақстан Республикасы Президентінің 2020 жылғы 27 тамыздағы № 390 Жарлығымен бекітілген). Осыған байланысты, елде волонтерлер саласын дамытуға байланысты бірнеше проблемалар бар: Бірінші. Ақпарат пен үйлестірудің болмауы. Волонтерлер қауымдастығы көбінесе қол жетімді волонтерлер мүмкіндіктері туралы ақпараттың жетіспеушілігімен және көптеген волонтерлермен үйлестірудегі қиындықтармен бетпе бет келеді; Екінші. Кәсіби сауаттылықтың төмен деңгейі. Кейбір волонтерлер ұйымдары, топтары мен волотнерлері өз қызметінде кәсіби дағдылардың жетіспеушілігі проблемасына тап болады, бұл тиімділік пен нәтижеге теріс әсер етуі мүмкін; Үшінші. Халық арасында волонтерлік жұмыстың құндылығын түсінудің жеткіліксіз деңгейі. Кейбір қоғамдарда волонтерлік жұмыс жеткілікті түрде құнды болып табылмайды және көтермеленбейді, бұл оның дамуына кедергі болуы мүмкін. Төртінші. Әлеуметтік стигма. Кейбір азаматтарда волонтерлер жұмысымен бірге стигма бар, олар оны пайдасыз немесе маңызды емес деп санауы мүмкін, бұл жаңа волонтерлерді тартуды және қоғамды қолдауды қиындатады; Бесінші. Ұзақ мерзімді жоспарлар мен тұрақтылықтың болмауы: көптеген волонтерлер жобалары уақытша негізде жүзеге асырылады және ұзақ мерзімді даму жоспарлары жоқ, бұл олардың тұрақтылығы мен қоғамға ұзақ мерзімді әсерін қиындатады. Ескертпе (бұл проблема волонтерлердің өңірлік фронт-офистерінің, жергілікті атқарушы органдардың, сондай-ақ волонтерлердің өңірлік фронт-офистерінің деректері негізінде қалыптастырылған).
|
Жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында айқындалған мақсаттарға қол жеткізу жолдарын сипаттау |
Осы жылдар ішінде іске асырылып жатқан шаралар волонтерлік ұйымдардың 3 есеге (200 – ден 700-ге дейін), белсенді волонтерлердің 5 есеге (50-ден 240 мыңға дейін) оң өсу серпініне ықпал етті. Елде 1 000-нан астам бастамашыл топтар, 1 000-нан астам «Күміс» волонтерлер жұмыс істейді. Жыл сайын волонтерлер 100 мыңнан астам іс-шаралар мен акциялар өткізеді. Қазақстан Республикасында азаматтық қоғамды дамыту Тұжырымдамасына сәйкес (3-тараудың 2-тапсырмасының 2.1-тармағы) азаматтарды волонтерлік қызмет практикасына тарту үшін құрылған тиімді тетіктердің және қолайлы жағдайлардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету арқылы елдегі волонтерлікті жүйелі дамытуға бағытталған жағдайлар жасау қажет. Ол үшін азаматтардың волонтерлік қызметке қатысуын жандандыру, оларды күнделікті игі істер көрсету тәжірибесіне тартуға жәрдемдесу, Волонтерлік қызметті одан әрі жүйелі дамыту және әртүрлі жастағы және әлеуметтік топтар арасында волонтерлік мәдениетті нығайту үшін волонтер жылы шеңберінде ұйымдастырылған шараларды іске асыруды жалғастыру қажет. Азаматтарды салалық волонтерлікті дамытуға тарту моделін ілгерілету тәжірибесін жалғастыру, халық үшін волонтерлік қызметтердің тартымдылығын арттыру мақсатында волонтерлік қызметтің нақты кейстерін жасау қажет. Волонтерлік қызмет саласындағы халықаралық ынтымақтастықты кеңейтуге бағытталған іс-шараларды іске асыру, оның ішінде Қазақстан азаматтарының БҰҰ қызметіне қатысуын жандандыру. Тұжырымдамада индикаторлар көрсетілген, олардың шеңберінде стратегиялық әріптестікті іске асыру волонтерлік қызметке қатысатын азаматтардың үлесін арттыруға, сондай-ақ үкіметтік емес ұйымдар мен волонтерлік қызметке қатысушылардың елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына қосқан үлесін арттыруға мүмкіндік береді. |
Әлеуетті стратегиялық серіктестерге қойылатын талаптар |
1. Қазақстан Республикасы облыстарының жартысынан астамының аумағында өз мүшелері (қатысушылары) бар республикалық қоғамдық бірлестік немесе Қауымдастық (одақ) нысанындағы заңды тұлғалар бірлестігі болып табылу қажет; 2. Әлеуетті стратегиялық әріптестің жарғылық мақсаттарының стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың мақсаттарына сәйкестігіне ие болу; 3. Тиісті салалардағы қызмет бағыты бойынша жобаларды іске асыруда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы; 4. «Коммерциялық емес ұйымдар туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 41-бабының 5-тармағына сәйкес Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорында мәліметтердің болуы (2020-2022 жж.); 5. Әлеуетті стратегиялық әріптестер өкілдерінің консультативтік-кеңесші органдардың жұмысына кемінде 3 (үш) жыл қатысуы (консультативтік-кеңесші орган құрылған мемлекеттік органның анықтамасы негізінде); 6. Көрсетілетін қызметті алушылардан немесе серіктестерден әлеуетті стратегиялық әріптестердің жұмысы туралы кемінде 3 (үш) оң пікірі болуы тиіс.
|
Сомасы (мың теңге) |
2024 жылға – 2024 жылға - 100 609 000 теңге (ҚҚС қоса алғанда); 2025 жылға – 104 131 000 теңге (ҚҚС қоса алғанда); 2026 жылға – 104 525 000 теңге (ҚҚС қоса алғанда).
|
Стратегиялық серіктестіктің күтілетін нәтижелері |
1. Танымал ету: 1.1. Ұлттық волонтерлер фронт-офисінің қызметін ұйымдастыру (жыл сайын); 1.2. Жүйелі волонтерлік қызметке тартылған халық санының өсуін ұлғайту; 1.3. Волонтерлік саласында іске асырылатын жобалардың сапасын арттыруға жәрдемдесу; 1.4. Салалық волонтерлік бағыттарды кеңейту және дамыту; 1.5. Волонтерлікке жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру; 1.6. Ақпараттық жүйелерде, порталдарда, басылымдарда және әлеуметтік желілерде жарияланған материалдардың санын ұлғайту; 1.7. Волонтерлік саласы туралы халықтың хабардар болу деңгейін арттыру және осы саладағы білім деңгейін арттыру; 1.8. Қоғамдағы волонтерлер қауымдастығына деген қоғамдық сенімді өлшеу; 1.9. Тұрақты даму мақсатында Волонтерлерді жұмылдырудың халықаралық жылын өткізу жоспарының жобасына ұсыныстар қалыптастыру және ұсыну; 1.10. Елде волонтерлық саланы әрі қарай дамыту бойынша ұсыныстар қалыптастыру. 2. Белсендіру: 2.1. «Күміс» волонтерлікке тартылған халық санының өсуін арттыру; 2.2. Корпоративтік волонтерлікті дамыту бойынша оң тәжірибелердің өсуі; 2.3. Өткізілген волонтерлік жобалар, акциялар, бастамалар санын арттыруға жәрдемдесу; 2.4. Волонтерлердің өңірлік фронт-офистері қызметінің стандартын енгізу; 2.5. Волонтерлік салада білікті сарапшылар мен жаттықтырушылардың отандық пулын қалыптастыру; 2.6. Волонтерлердің өңірлік фронт-офистерімен және орталық, жергілікті мемлекеттік органдардың өкілдерімен өзара іс-қимыл бойынша үйлестіруді құру; 2.7. Азаматтардың «игі істер» практикасына қатысуын кеңейту. 3. Ынталандыру: 3.1. Волонтерлік саланы қолдау үшін инфрақұрылым мен ресурстарды кеңейту және жақсарту; 3.2. Волонтерлер қауымдастығының белсенді өкілдерін ынталандыру және ынталандыру; 3.3. Волонтерлік жобалар мен бастамаларды іске асыру үшін волонтерлердің даярлық деңгейін арттыру; 3.4. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдеріндегі еріктілер қозғалысы жылын өткізу (2024 жыл) шеңберінде, сондай-ақ тұрақты даму мақсатында Волонтерлерді жұмылдырудың халықаралық жылын ұйымдастыру және өткізу (2026 жыл) шеңберіңде қазақстандық волонтерлердің іс-шараларға қатысуға қызығушылығын арттыру; 3.5. Басқа елдермен тәжірибе және үздік тәжірибелер алмасуға бағытталған іс-шаралар өткізу; 3.6. Волонтерлердің, волонтерлік ұйымдар мен топтардың практикалық дағдылары мен құзыреттерінің деңгейін жоғарылату.
|
Стратегиялық әріптестік мақсаттарына қол жеткізудің нысаналы көрсеткіштері |
1. Танымал ету: 1.1. Жүйелі волонтерлік қызметке тартылған халық санының өсуін 5% - ға (бес) ұлғайту (жыл сайын); 1.2. Салалық волонтерліктің кемінде 4 (төрт) бағытын кеңейту және дамыту (жыл сайын); 1.3. Әлеуметтік желілерде және БАҚ-та жариялау: кемінде 100 (жүз) материал (жыл сайын); 1.4. Волонтерлік салаға қоғамдық сенім деңгейін бағалау, 10 (он) мың адамнан кем емес сауалнама (жыл сайын); 1.5. Волонтерлік сала туралы халықтың хабардар болуының өсуі және осы саладағы білім деңгейін арттыру (жыл сайын); 1.6. Тұрақты даму мақсатында (жыл сайын) Еріктілерді жұмылдырудың халықаралық жылы шеңберінде кемінде 2 (екі) іс-шара әзірлеу және өткізу; 1.7. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдеріндегі еріктілер қозғалысы жылы (2024 жыл) аясында кемінде 2 (екі) іс-шараны ұйымдастыру және өткізу. 2. Белсендіру: 2.1. «Күміс» волонтерлікке тартылған халық санының 7% - ға (жеті) өсуі (жыл сайын); 2.2. Корпоративтік волонтерлікті дамыту бойынша оң тәжірибелердің 3% - ға (үш) өсуі (жыл сайын); 2.3. Кемінде 10 (он) мотивациялық іс-шараларды ұйымдастыру немесе өткізу (жыл сайын); 2.4. Волонтерлік қызмет туралы кемінде 20 (жиырма) презентация өткізу (жыл сайын); 2.5. Стратегиялық әріптестік шеңберіндегі қызмет алушылардың жалпы саны: кемінде 20 (жиырма) мың адам (2024-2026 жж.); 2.6. Волонтерлік сала бойынша кемінде 2 (екі) мың адамға кеңес беру (жыл сайын); 2.7. Волонтерлік салада кемінде 40 (қырық) адамды (жыл сайын) қамти отырып, білікті сарапшылар мен жаттықтырушылардың отандық пулын қалыптастыру; 2.8. Волонтерлердің 20 (жиырма) өңірлік фронт-офистерімен (жыл сайын) кемінде 2 (екі) бірлескен іс-шараларды ұйымдастыру немесе өткізу; 2.9. «Игі істер марафоны» республикалық жобасын ұйымдастыру және өткізу. 3. Ынталандыру: 3.1. «Жыл волонтері» халықаралық сыйлығы шеңберінде (жыл сайын) үздік волонтерлерді, волонтерлік ұйымдарды немесе кемінде 48 (қырық сегіз) жеңімпаз топтарды анықтау және марапаттау; 3.2. Кемінде 15 (он бес) білім беру іс-шараларын өткізу (жыл сайын); 3.3. Тәжірибе және үздік тәжірибелермен алмасуға бағытталған кемінде 3 (үш) халықаралық іс-шаралар өткізу (жыл сайын); 3.4. «Игі істер марафонының» белсенді қатысушыларын анықтау және марапаттау кемінде 20 (жиырма) жеңімпаз (жыл сайын). Ескерту: Күтілетін нәтижелерге және стратегиялық әріптестік мақсаттарына қол жеткізудің нысаналы көрсеткіштеріне сапалы қол жеткізу мақсатында әлеуетті стратегиялық әріптес оны жеңімпаз деп анықтаған және онымен стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орындау туралы шарт жасасқан жағдайда Тапсырыс берушімен жоспарланған іс-шаралар шеңберінде материалдарды, тұжырымдамаларды, ережелерді, полиграфиялық өнімдерді келісуі қажет.
|
Конкурстық құжаттамаға 2-қосымша
|
Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орындаудың үлгілік шарты
<Тапсырыс берушінің толық атауы>, бұдан әрі «тапсырыс беруші» деп аталатын, оның атынан<тапсырыс берушінің лауазымы><тапсырыс берушінің Т.А.Ә.>, бір тараптан <тапсырыс берушінің негіздемесі> негізінде әрекет ететін және <өнім берушінің толық атауы>, бұдан әрі «өнім беруші» деп аталатын, оның атынан <тапсырыс берушінің лауазымы ><өнім берушінің Т.А.Ә.> екінші тараптан бұдан әрі бірлесіп «Тараптар» деп аталып, «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-5-бабы 4-тармағының және конкурстық комиссияның <қорытындылар күні> жылғы № <нөмір> хаттамасы негізінде стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орындауға осы шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты және төмендегілер туралы келісімге келді:
1.1. Өнім беруші осы Шартқа оның ажырамас бөлігі болып табылатын 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген жағдайларға, талаптарға сәйкес қызмет көрсетуге міндеттенеді, ал тапсырыс беруші өнім беруші осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін тиісінше орындаған жағдайда көрсетілген қызметті (терді) қабылдауға және оны (оларды) осы Шарттың талаптарында төлеуге міндеттенеді:
<ерекшелік коды> ерекшелігі бойынша – <1-ерекшелік бойынша Шарт нысанасының қысқаша сипаттамасы>
…
<ерекшелік коды > ерекшелігі бойынша – <№ 1-ерекшелік бойынша Шарт нысанасының қысқаша сипаттамасы>
1.2. Төменде тізбеленген құжаттар мен оларда айтылған жағдайлар осы Шартты құрады және оның ажырамас бөлігі болып саналады, атап айтқанда:
1) осы Шарт;
2) осы Шартқа 1-қосымша (Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес тапсырыс беруші әзірлеген жоба тұжырымдамасы);
3) осы Шартқа 2-қосымша (өнім беруші өз өтінімдерін бағалау үшін конкурсқа қатысуға ұсынған жоба).
2.1. Шарттың жалпы сомасы <шарт сомасы> (<сома жазумен>) теңге және қызмет көрсетуге байланысты барлық шығыстарды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген барлық салықтар мен алымдарды, <оның ішінде ҚҚС <ҚҚС сомасы> теңге> /< ҚҚС есепке алмағанда> (бұдан әрі – Шарт сомасы) қамтиды.
2.2. Аумақтық қазынашылық органында Шарт бюджеттік бағдарлама бойынша <Бағдарламаның коды және атауы> бюджеттік бағдарламасы, <Код және кіші бағдарламаның атауы> кіші бағдарламасы, ерекшелік <код және ерекшеліктің атауы> - <ерекшелік бойынша сома> (<ерекшелік бойынша сома жазумен>) теңге, <оның ішінде ҚҚС> < ҚҚС сомасы > теңге/ < ҚҚС есепке алмағанда> <____> жылға тіркелуге жатады.
2.3. Тапсырыс беруші Шарт күшіне енгеннен кейін _______ мөлшерінде аванстық төлем жүргізіп, Шарт сомасынан _______алдын ала төлемді жүзеге асырады.
Қалған соманы тапсырыс беруші бұрын төленген авансты пропорционалды ұстап қалуды ескере отырып, көрсетілген қызметтер актісіне тараптар қол қойған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей өнім берушінің есеп шотына ақша қаражатын аудару жолымен төлейді.
Көрсетілген қызметтер үшін төлемді тапсырыс беруші тараптардың көрсетілген қызметтер актісіне қол қойған күнінен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей <ақы төлеу жағдайы> өнім берушінің есеп шотына ақша қаражатын аудару жолымен жүргізеді.
2.4. Ақы төлеу алдындағы қажетті құжаттар:
1) аумақтық қазынашылық органында тіркелген қол қойылған Шарт;
2) көрсетілген қызметтер актісі (актілері);
3) өнім беруші тапсырыс берушіге ұсынған көрсетілген қызметтердің жалпы сомасын сипаттайтын, көрсететін электрондық шот-фактура.
3.1. Өнім беруші:
1) Шарт бойынша өзіне алған міндеттемелердің толық және тиісінше орындалуын қамтамасыз етуге;
2) Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындаған кезде көрсетілетін қызметтердің Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын осы Шартқа қосымшаларда көрсетілген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етуге;
3) Шарт талаптарын орындау үшін өнім беруші тартқан персоналды қоспағанда, тапсырыс берушінің алдын ала жазбаша келісімінсіз тапсырыс беруші немесе оның атынан басқа адамдар ұсынған техникалық құжаттаманың мазмұнын ашпауға. Көрсетілген ақпарат бұл персоналға құпия түрде және міндеттемелерді орындау үшін қаншалықты қажет болса, сондай шамада берілуге тиіс;
3.2. Өнім беруші тапсырыс берушіден Шарт бойынша көрсетілген қызметтер үшін ақы төлеуді талап етуге құқылы.
3.3. Тапсырыс беруші:
1) көрсетілген қызметтердің сәйкессіздігі анықталатын болса, өнім берушіні дереу жазбаша хабардар етуге;
2) көрсетілген қызметтерді қабылдаған кезде көрсетілген қызметтер актісіне қол қоюға не оны қабылдамаудың дәлелді негіздемелерін көрсете отырып, қабылдаудан бас тартуға міндеттенеді.
3.4. Тапсырыс беруші көрсетілген қызметтердің сапасын тексеруге құқылы.
4.1. Өнім берушінің қызметтер көрсетуі Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын шартқа 1-қосымшада көрсетілген мерзімдерде жүзеге асырылады.
4.2. Өнім беруші тапсырыс берушіге көрсетілетін қызметтерді осы Шартқа 1-қосымшада көрсетілген талаптарға дәл сәйкестікте толық тапсырған жағдайда қызмет көрсетілген болып саналады.
5.1. Тараптар осы Шарттың шеңберінде өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған жағдайда барлық даулар мен келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.
5.2. Секвестрді және (немесе) тиісті бюджеттердің қолма-қол ақшаны бақылау шотында ақша жетіспеген жағдайларды қоспағанда, егер тапсырыс беруші өнім берушіге тиесілі қаражатты Шартта көрсетілген мерзімдерде төлемесе, онда тапсырыс беруші кідіртілген төлемдер бойынша өнім берушіге мерзімі өткен әрбір күн үшін тиесілі соманың 0,1 % (нөл бүтін оннан бір пайыз) мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (өсімпұл) төлейді. Бұл ретте тұрақсыздық айыбының (өсімпұл) жалпы сомасы Шарттың жалпы сомасының 10 %-ынан аспауға тиіс.
5.3. Қызметтер көрсету мерзімдері өтіп кеткен жағдайда өнім беруші міндеттемелерін толық орындамаса, тапсырыс беруші одан мерзімі өткен әрбір күн үшін Шарттың жалпы сомасының 0,1 %-ы (нөл бүтін оннан бір пайыз) мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) ұстап қалады (өндіріп алады) не міндеттемелерін тиісінше орындамаса (ішінара орындамаса), мерзімі өткен әрбір күн үшін орындалмаған міндеттемелер сомасының 0,1 %-ы (нөл бүтін оннан бір пайыз) мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) ұстап қалады (өндіріп алады). Бұл ретте тұрақсыздық айыбының (айыппұл, өсімпұл) жалпы сомасы Шарттың жалпы сомасының 10 %-ынан (он пайыз) аспауға тиіс.
5.4. Өнім беруші қызметтер көрсетуден бас тартқан жағдайда немесе қызметтер көрсету мерзімін Шарт бойынша қызметтер көрсету мерзімі аяқталған күннен бастап бір айдан асатын мерзімге өткізіп алса, бірақ Шарттың қолданылу мерзімі аяқталмаса, тапсырыс беруші өнім берушіден мерзімі өткізіп алған әрбір күн үшін Шарттың жалпы сомасының 0,1 %-ы (нөл бүтін оннан бір пайыз) мөлшерінде тұрақсыздық айыбының (айыппұл, өсімпұл) сомасын өндіріп алып, осы Шартты бір жақты тәртіппен бұзуға құқылы.
5.5. Тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) төлеу тараптарды осы Шартта көзделген міндеттемелерді орындаудан босатпайды.
5.6. Егер кез келген өзгеріс өнім берушіге Шарт бойынша қызметтер көрсету үшін қажетті құнның немесе мерзімдердің азаюына әкелетін болса, Шарт сомасы, немесе қызметтер көрсету кестесі, немесе екеуі де тиісінше түзетіледі, ал Шартқа тиісті түзетулер енгізіледі. Өнім берушінің түзету жүргізу жөніндегі барлық сұратуы өнім беруші тапсырыс берушіден өзгерістер туралы өкім алған күннен бастап 30 (отыз) күн ішінде ұсынылуға тиіс.
5.7. Өнім беруші осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін толығымен де, ішінара да біреуге бермеуге тиіс.
6.1. Шарт <тапсырыс беруші оны Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркегеннен кейін/қол қойылған күннен бастап> күшіне енеді және <____> дейін қолданылады.
6.2. Өнім берушінің кінәсінен Шартта белгіленген нысаналы көрсеткіштерге қол жеткізілмеген және (немесе) өнім беруші өз міндеттемелерін жүйелі түрде орындамаған жағдайларда Шарт кез келген кезеңде бұзылуы мүмкін. Осы тармақтың мақсаттары үшін міндеттемелерді жүйелі түрде орындамау деп күнтізбелік бір жыл ішінде Шартта көзделген міндеттемелерді орындамаудың екі жағдайы түсініледі.
6.3. Шарт тараптардың келісуі бойынша оны одан әрі орындау орынсыз болған жағдайда бұзылуы мүмкін.
7.1. Шартқа сәйкес бір тарап екінші тарапқа жіберетін кез келген хабарлама ақы төленген тапсырыс хатпен немесе телеграф, телекс, факс не телефакс арқылы жіберіледі.
7.2. Хабарлама жеткізілгеннен кейін немесе күшіне енуі көрсетілген күні (егер хабарламада көрсетілсе) осы күндердің қайсысы кешірек болатынына қарай күшіне енеді.
8.1. Егер Шарт талаптарының орындалмауы форс-мажорлық мән-жайлардың нәтижесі болып табылса, тараптар ол үшін жауапты болмайды.
8.2. Шарттың мақсаттары үшін «форс-мажор» тараптардың бақылауына бағынбайтын және күтпеген сипаттағы оқиғаны білдіреді. Мұндай оқиғалар соғыс қимылдарын, табиғи немесе дүлей апаттарды және басқаларды қамтуы мүмкін, бірақ бұл толық тізім емес.
8.3. Форс-мажорлық мән-жайлар туындаған кезде өнім беруші тапсырыс берушіге осындай мән-жайлар және олардың себептері туралы дереу жазбаша хабарлама жіберуге тиіс. Егер тапсырыс берушіден өзге жазбаша нұсқаулықтар келіп түспесе, өнім беруші Шарт бойынша өз міндеттемелерін қаншалықты орынды болса, орындауды жалғастырады және Шартты орындаудың форс-мажорлық мән-жайларға тәуелді болмайтын баламалы тәсілдерін іздестіреді.
9.1. Тапсырыс беруші мен өнім беруші тікелей келіссөздер процесінде олардың арасында Шарт бойынша немесе оған байланысты туындайтын барлық келіспеушіліктерді немесе дауларды шешуге бар күшін салуы тиіс.
9.2. Егер осындай келіссөздерден кейін тапсырыс беруші мен өнім беруші Шарт бойынша дауды шеше алмаса, тараптардың кез келгені бұл мәселені Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешуді талап ете алады.
10.1. Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер Қазақстан Республикасының салық және кеден заңнамасына сәйкес төленуге тиіс.
10.2. Шартқа кез келген өзгерістер мен толықтырулар Шарт жасасқандай нысанда жасалады.
10.3. Шарт бірдей заңды күші бар мемлекеттік және орыс тілдерінде жасалды.
10.4. Шартта реттелмеген бөлікте тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасын басшылыққа алады.
Тапсырыс беруші |
|
Өнім беруші |
Конкурстық құжаттамаға 3-қосымша
|
|
Нысан |
|
Кімге:______________________ (тапсырыс берушінің атауы) Кімнен: ____________________ (әлеуетті стратегиялық әріптестің толық атауын көрсету) |
Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс беруге арналған конкурсқа қатысуға арыз*
Осы арызбен ______________________________________________________________
(әлеуетті стратегиялық әріптестің толық атауын көрсету)
(бұдан әрі – арыз иесі) бағыт бойынша стратегиялық әріптестікті іске асыруға
мемлекеттік тапсырыс беруге арналған конкурсқа (бұдан әрі – конкурс) қатысуға ниет
білдіреді:
«________________________________________________________________________»
және конкурс шарттарына сәйкес жобаны іске асыруға келісім беру.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(ұйым басшысының лауазымы) (қолы) (қолдың толық жазылуы)
Толтыру күні: 20___жылғы «____» ______________________
____________________________________________________
* Арыз иесінің фирмалық бланкісінде толтырылады.
Конкурстық құжаттамаға
4-қосымша
Нысан
Әлеуетті стратегиялық әріптестің сауалнамасы
1. БСН |
|
|
||||||||||||||||||
2. Ұйымның толық атауы және ұйымның тіркелген күні |
|
|
||||||||||||||||||
3. Ұйымның заңды мекенжайы |
|
|
||||||||||||||||||
4. Ұйымның байланыс телефоны |
|
|
||||||||||||||||||
5. Әлеуметтік желілердегі веб-сайт, парақшалар (топтар, аккаунттар) |
|
|
||||||||||||||||||
6. Консультативтік-кеңесші органдардың жұмысына қатысуға қатысты ақпарат |
|
|
||||||||||||||||||
7. Іске асырылған негізгі жобалар мен бағдарламалар * |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
Конкурстық құжаттамаға
5-қосымша
Әлеуетті стратегиялық әріптестің жобасы
1. Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың бағыты |
||||||||||
2. Жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу жолдарын сипаттау, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты бағыт мақсаттарына қол жеткізу |
||||||||||
3. Жобаның мақсаты |
||||||||||
4. Жобаның міндеттері |
||||||||||
5. Жобаның сипаттамасы: іске асыру тетіктері (әдістері) (сұрақтарға жауап беру қажет: белгіленген мақсаттарға қалайша қол жеткізіледі, қойылған міндеттер қалай орындалады, олардың шешімін кім жүзеге асырады, бұл ретте қандай ресурстар тартылады) |
||||||||||
6. Жобаны іске асыру аумағы |
||||||||||
7. Жобаны іске асырудың басталу және аяқталу күні |
||||||||||
8. Жобаның нысаналы топтары |
||||||||||
9. Нысаналы индикаторларды орындауға бағытталған жобаның нәтижелері |
||||||||||
Сандық нәтижелер |
||||||||||
Сапалық нәтижелер және оларды өлшеу тәсілдері |
||||||||||
10. Жоба әріптестері* |
Әріптес |
Қолдау түрі |
||||||||
* әріптестердің хаттарымен расталады |
||||||||||
Жобаның барлық әріптестері тізімделеді, олардың жобаға қатысуы сипатталады (мысалы, мемлекеттік органдар, үкіметтік емес ұйымдар, бизнес-сектор өкілдері, бұқаралық ақпарат құралдары, халықаралық ұйымдар және басқалар), сондай-ақ қолдау түрлері (ақпараттық, консультациялық және басқалар) |
||||||||||
11. Әлеуметтік жобаны ақпараттық сүйемелдеу қалай ұйымдастырылады |
||||||||||
Іс-шаралардың егжей-тегжейлі жоспары |
||||||||||
№ |
Шешілетін міндет |
Іс-шара, оның мазмұны, өткізу орны |
Басталу мерзімі |
Аяқталу мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
|||||
р\с |
||||||||||
Жобалау командасының құрамы (ұсынылған жобаны іске асыруға тартылатын жұмыскерлер/мамандар) |
||||||||||
Жобалау командасы мүшесінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Лауазымы |
Жобалардың атауын және оларды іске асырудағы рөлін көрсете отырып, жобаның міндеттеріне сәйкес келетін жұмыс тәжірибесі |
Жұмыскердің еңбек өтілі (жылдар санын көрсету) |
Жобадағы міндеттер, |
||||||
жауаптылық |
||||||||||
Жоба шығыстарының сметасы |
||||||||||
№ |
Шығыс баптары |
Өлшем бірлігі |
Саны |
Құны, теңгемен |
Барлығы, теңгемен |
Қаржыландыру көздері |
Негіздеме/түсініктеме |
|||
Арыз иесі (өз салымы) |
Бюджеттік қаражат |
|||||||||