Бірінші дәрежелі медициналық-санитарлық көмек орталықтарында Call-орталықтардың жұмысы тексерілді

Бірінші дәрежелі медициналық-санитарлық көмек орталықтарында Call-орталықтардың жұмысы тексерілді
Бірінші дәрежелі медициналық-санитарлық көмек орталықтарында Call-орталықтардың жұмысы тексерілді
Бүгін облыстық денсаулық сақтау басқармасының басшысының орынбасары Ерік Мұсабаев алғашқы медициналық-санитариялық көмек орталықтарын аралап, Call-орталықтардың ұйымдастырылуы мен жұмысын зерттеді.
Аралау барысында «Januia Medical Center» ЖШС Call-орталығының қызметі қаралды. Есепті жылы аталмыш орталыққа пациенттерден 1320 өтініш түскен. Ұйымда Call-орталықтың қызметі мен өтініштерді қабылдау және өңдеу тәртібін реттейтін ережелер мен стандарттар әзірленіп, бекітілген.
Жаңа емхана ғимаратына көшу жоспарлануына байланысты Call-орталық үшін жеке кабинет қарастырылған, ол пациенттерді қолдау қызметінің жанында орналасады. Қазіргі таңда жөндеу жұмыстары кезеңінде Call-орталық уақытша дәлізде орналасқан. Жыл соңына дейін жаңа емхана ғимараты пайдалануға берілген соң, Call-орталық бірінші қабатта, пациенттерді қолдау қызметінің қасына орналастырылады, бұл пациенттерге ыңғайлы жағдай жасап, қызмет сапасын арттырады.
Сондай-ақ, аралау барысында қалалық №5 поликлиникасының Call-орталығының жұмысы да зерттелді. Пациенттермен байланыс сапасын және жеделдігін арттыру мақсатында Call-орталық 08:00-20:00 аралығында 8 (7262) 56-87-70 және 8 (771) 895-53-07 телефон нөмірлері арқылы қызмет көрсетеді.
Орталық арқылы пациенттер кеңес ала алады, дәрігерге жазыла алады, сондай-ақ медициналық көмек сапасы мен қолжетімділігі бойынша өтініштерін жолдай алады. Операторға жеке кабинет бөлінген, компьютерлік медициналық ақпараттық жүйемен жабдықталған, бұл деректердің құпиялығын және жеке ақпаратты қорғауды қамтамасыз етеді. 2025 жылдың 11 айында 1457 өтініш қабылданған, негізгі тақырыптар: қабылдауға жазылу, МӘМС, мүгедектік, үйге дәрігер шақыру, МСАК-ке тіркелу және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету. Call-орталық медициналық көмек көрсету жүйесінде маңызды буын болып табылады, пациенттердің қанағаттануын арттырады, тіркеу бөлімшесіне түсетін жүктемені азайтады және медициналық ұйымның оң имиджін қалыптастырады.
Аралау қорытындысы бойынша медициналық ұйымдардың басшыларына Call-орталықтардың жұмысын әрі қарай жетілдіру, пациенттермен байланыс қолжетімділігін арттыру және бекітілген қызмет көрсету стандарттарын қатаң сақтау бойынша тапсырмалар берілді.