Пластикалық терезелерді орнату кезінде тұтынушыларды қорғау

Пластикалық терезелерді орнату кезінде тұтынушыларды қорғау

Терезе-кез-келген үйді безендірудің маңызды бөлігі. Пластикалық терезелерді таңдау және сатып алу оңай шаруа емес, мұнда көптеген факторларды ескеру қажет. Қазіргі уақытта терезелерді жасаумен және орнатумен айналысатын фирманы табу қиын емес. Бірақ барлық фирмалар өз міндеттемелерін жауапкершілікпен орындай бермейді. Бірақ сіздің үйіңіздің жылуы мен жайлылығы терезенің сапасына және орнатудың барлық ережелерін сақтауға байланысты. Дұрыс пластикалық терезені қалай таңдауға болады? Кез келген тұтынушы үшін өнімнің ең маңызды сипаттамалары баға мен сапа болып табылады.

Ең алдымен, сіз өнімді ұсынатын компаниямен танысуыңыз керек. Ол көбінесе терезелерді орнатуды өз мойнына алады. Компания нарықта оң беделге, жұмыс тәжірибесіне, санитарлық-эпидемиологиялық қорытындының барлық өнімдеріне сапа сәйкестігі сертификатына, сондай-ақ өрт қауіпсіздігі сертификаттарына ие болуы керек. Мұнда сіз ПВХ терезелерін сататын және орнататын сенімді компания әрқашан өнімдерге ұзақ мерзімді кепілдік беретінін түсінуіңіз керек.

Шартты мұқият зерттеңіз. Бұл келісімде "сатып алу-сату шарты" шағын шрифтпен жазылған, бірақ оның орнына терезе конструкцияларын жасау және орнату туралы келісім болуы керек. Бұл дегеніміз, фирма терезелерді жеткізуге ғана емес, оларды орнатуға да міндеттеме алады. Әйтпесе, тұтынушы бұл қамқорлықты өз мойнына алады деген сөз. Бір қарағанда ең кішкентай нәрселер көп нәрсені шеше алады. Сонымен, құжатта тараптардың "сатушы" және "сатып алушы" емес, "орындаушы" және "Тапсырыс беруші"деп аталатынын тексеру қажет.

Терезені орнатудың аяқталу мерзімі келісілгенін білу керек, егер бұл тармақ болмаса, оны қосуды талап ету керек. Егер фирма белгіленген мерзімге сәйкес келмесе, ол тұтынушыға айыппұл төлеуге міндетті. Бұл заңға немесе келісімшартқа сәйкес пластикалық терезелер құнының 1% құрайды. Мысалы, егер олардың жалпы бағасы 100 мың теңге болса, қондырғының мерзімі өткен күні өтемақы 1000 теңгені құрайды.

Осы кеңестерді ескере отырып, тұтынушы пластикалық терезелерді орнатты делік. Егер жұмыс нашар жасалса, мысалы, қыста терезелер тұманға айналады және қатып қалады, мамандар сарапшыларға жүгінуге кеңес береді. Олар тауардың немесе қызметтің сапасыздығы туралы қорытынды бере алады. Бұған жол бермеу үшін қабылдау актісіне қол қоймас бұрын орындау сапасын мұқият тексеріңіз. Кепілдік мерзімі маңызды. Фирма оны зауыт өндірушісінен азырақ төмендетуге құқылы емес.

Егер пластикалық бұйымдар (терезелер) сапасыз орнатылса, яғни мердігер орындалған жұмысты (қызметті) нашарлатып, шарт талаптарынан ауытқуға жол берсе, Тапсырыс беруші (тұтынушы) шағым жазуға және көрсетілген кемшіліктерді өтеусіз түзетуді немесе шартты бұзуды және ақша сомаларын қайтаруды талап етуге құқылы. Егер орнату нәтижесінде сізге зиян келтірілсе, Сіз Шартты бұзуға және келтірілген залалдың орнын толтыруды талап етуге құқығыңыз бар.

Егер сіздің талабыңыз қанағаттандырылмаса, онда сіздің талаптарыңыздың заңдылығын тағы бір рет бағалаңыз, мысалы, адвокаттар, медиаторлар және тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі қоғамдық бірлестіктер сияқты тұтынушылық дауды сотқа дейінгі реттеу субъектілерімен кеңесіңіз. Сіз сотқа өз бетіңізше де, Сіздің құқықтарыңызды қорғауды жақтайтын тұтынушылық дауды сотқа дейінгі реттеу субъектісінің көмегімен де жүгіне аласыз.

Тұтынушылар өздерінің тұтынушылық құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ШҚО Тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне хабарласа алады (Өскемен қ., Крылов к-сі, 114, телефон 8/7232/267207, эл. пошта: dzpp.vko@mti.gov.kz).

Өз құқықтарыңызды қорғаңыз және сауатты тұтынушы болыңыз!