ҚР аяқ киімді цифрлық таңбалау туралы ақпарат

ҚР аяқ киімді цифрлық таңбалау туралы ақпарат

Қазіргі уақытта Еуразиялық экономикалық одақ (ЕАЭО) аумағында, оның ішінде Қазақстанда да әртүрлі тауар топтарын арнайы екі өлшемді Data Matrix кодымен кезең-кезеңмен цифрлық таңбалау енгізілуде. Бұл туралы келісімге ЕАЭО-ға қатысушы елдер 2018 жылдың басында қол қойды. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 3 наурыздағы № 95 Қаулысымен Қазақстанда тауарларды таңбалау мен қадағалаудың бірыңғай операторы болып «Қазақтелеком» АҚ белгіленді.

Қазақстанда 2021 жылғы 1 қарашадан бастап аяқ киімнің міндетті цифрлық таңбалануы енгізілетін болады. Осы күннен бастап таңбаланбаған аяқ киімді өндіруге және ел аумағына әкелуге тыйым салынады. Таңбаланбаған тауарлардың қалдықтарын сату үшін бөлшек сауда бизнесі 1 жылдың 2022 қарашасына дейін қосымша жыл болады. Қазақстанға импортталатын және СЭҚ ТН-ға сәйкес келетін аяқ киім 6401, 6402, 6403, 6404, 6405, 2021 жылғы 1 қарашадан бастап міндетті цифрлық таңбалауға жатады.

Жаңа ережелер бойынша жұмыс істеу үшін өндірушілер мен импорттаушылар таңбалау жүйесіне тіркелуі керек (markirovka.kz). Таңбалау кодтарын құру үшін жүйеге өндірілетін және импортталатын өнім туралы ақпаратты енгізу қажет.

Сандық таңбалауды енгізу-контрафактіден тазартудың ең жақсы нұсқасы. Ресми мәліметтер бойынша, ол қазір нарықтың 48,5% құрайды, бұл нарықтағы барлық тауарлардың жартысына жуығы. Цифрлық таңбалаудың артықшылығы-бұл аяқ киімнің әр жұбын сәйкестендіруге және оны адам факторының әсерінсіз тауарлық тізбектен байқауға мүмкіндік береді.

Тауарға Data Matrix коды бар стикер немесе заттаңба кедендік рәсімдерден өткенге дейін - не басқа елдегі өндірісте, не ҚР аумағындағы кеден қоймасында жағу қажет болады. Data Matrix коды тікелей аяқ киімге, сондай-ақ тауарлық белгіге немесе тұтынушы қаптамасына қолданылуы мүмкін. Жаңа сандық белгі сатып алушы үшін өнімнің заңдылығы туралы сигнал болады. Тұтынушы Naqty Onim арнайы мобильді қосымшасымен Data Matrix кодын сканерлеп, өнім туралы толық ақпарат ала алады және оның заңдылығын тексере алады.

Орташа алғанда, өндірушілер мен импорттаушылар үшін таңбалауға байланысты шығыстар бір жұп аяқ киім құнының 0,1% -2,5% - ын құрайтын болады. Бір жұп аяқ киім үшін цифрлық маркалы код тарифінің құны 2,68 теңгені құрайды.

Аяқ киімді міндетті таңбалауды 2020 жылғы шілдеден бастап Ресей Федерациясы енгізді. Нәтижесінде, нарық көлемінің ресми деректері алғашқы айларда ғана бірнеше есе өсті.

Тауарларды цифрлық таңбалау-бұл ЕАЭО деңгейінде іске асырылатын ұлтаралық жоба. Аяқ киім саласы ҚР-да міндетті цифрлық таңбалау енгізілген алғашқылардың бірі болды. Мұндай шешім нарықтағы контрафактілік деңгейін ескере отырып қабылданды. Аяқ киімнің сандық таңбалануы нарықты «ағартуға» және оны контрафактіден тазартуға ықпал етеді. Сонымен қатар, аталған шара қоғамдық бақылауды күшейтуге мүмкіндік береді. Naqty Onim мобильді қосымшасы арқылы тұтынушылар таңбаланған тауардың түпнұсқалығын оңай тексере алады.

БИЗНЕС СҰРАҚТАРМЕН ҚАЙДА ЖҮГІНЕ АЛАДЫ

Қазақстанда цифрлық таңбалау мәселелері бойынша бизнеске арналған тегін «Жедел желі» жұмыс істейді - 8 (800) 080-65-65. «Жедел желі» тәулік бойы, аптасына жеті күн жұмыс істейді. mark@ismet.kz электрондық поштаға да жазуға болады.

Сондай-ақ, бизнес сұрақтарға «Аяқ киім.Markirovka Qoldau» телеграмм-чатында жауап алуға болады.

Цифрлық таңбалау жобасының әлеуметтік желілердегі ресми парақтары:

Instagram: @markirovkakz

Facebook: markirovka.kz

Youtube: Қазақстандағы сандық таңбалау

Telegram: @markirovkatovarov