«Қатты пайдалы қазбаларға барлау жұмыстарын жүргізу (жобаланатын жұмыстар аумағы Ұлытау облысы Жаңаарқа ауданының аумағында орналасқан)» жобасы бойынша ұсыныстар мен ескертулердің жиынтық кестесі «SMIT MINING» ЖШС

«Қатты пайдалы қазбаларға барлау жұмыстарын жүргізу (жобаланатын жұмыстар аумағы Ұлытау облысы Жаңаарқа ауданының аумағында орналасқан)» жобасы бойынша ұсыныстар мен ескертулердің жиынтық кестесі  «SMIT MINING» ЖШС

Жиынтық кесте жасалған күн: 01.03.2024 ж.   

Жиынтық кесте жасалған орын: Ұлытау облысы, Жезқазған қаласы, бульвар Ғарышкерлер 15, «ҚР ЭжТРМ ЭРжБК Ұлытау облысы бойынша экология департаменті» РММ

Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның атауы: «Ұлытау облысы бойынша экология департаменті» РММ

Мүдделі мемлекеттік органдардың ескертулері мен ұсыныстарын жинау туралы хабарланған күн: 16.02.2024 ж.

Мүдделі мемлекеттік органдардың ескертулері мен ұсыныстарын беру мерзімі: 16.02.2024 ж. - 27.02.2024 ж.

Мүдделі мемлекеттік органдардың ескертулері мен ұсыныстарын жинақтау:

 

 

 

 

 

 

 

Мүдделі мемлекеттік орган және жұртшылық

 

 

 

Ескерту немесе ұсыныстар

Ескерту немесе ұсыныс қалай ескерілгені немесе ескерту немесе ұсыныс ескерілмегені туралы мәліметтер

 

«Ұлытау облысының Жаңаарқа ауданы әкімінің аппараты» ММ

Ұсыныстар мен ескертулер ұсынылған жоқ

 

1

«Ұлытау облысының Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» ММ

Ұсыныстар мен ескертулер ұсынылған жоқ

 

2

«Су ресурстарын пайдалануды және қорғауды реттеу жөніндегі Нұра-Сарысу бассейндік инспекциясы» РММ

На Ваш запрос исх.№ 2-02-05/942-И от 07.02.2024 г., касательно рассмотрения копии заявления о намечаемой деятельности ТОО «SMIT MINING» по объекту: «проведение разведочных работ кварцевые жилы на Лицензионной площади No2040-ЕL от 16.06.2023г.», РГУ «Нура-Сарысуская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов КВХ МВРИ РК» (далее - Инспекция) сообщает:

В соответствии со ст.40 Водного кодекса РК Инспекция согласовывает размещение предприятий и других сооружений, а также условия производства строительных и других работ на водных объектах, водоохранных зонах и полосах. Согласно представленных материалов, рассматриваемый участок расположен за пределами установленных водоохранных зон и полос водных объектов. 

В соответствии с п.2 ст.120 Водного кодекса РК в контурах месторождений и участков подземных вод, которые используются или могут быть использованы для питьевого водоснабжения, запрещается проведение операций по недропользованию, размещение захоронений радиоактивных и химических отходов, свалок, кладбищ, скотомогильников (биотермических ям) и других объектов, влияющих на состояние подземных вод.

В связи с этим, для рассмотрения вопроса о необходимости получения согласования от Инспекции, необходимо представить информацию уполномоченного органа по изучению и использованию недр о наличии  либо отсутствии контуров месторождений подземных вод на данном участке.

Дополнительно сообщаем, в случае забора воды из поверхностных или подземных водных объектов, а также осуществления сброса сточных вод, необходимо оформить разрешение на специальное водопользование в соответствии со ст.66 Водного кодекса РК.

 

 

3

«Ұлытау облысы бойынша орман шаруашылығы  және жануарлар дүниесі аумақтық инспекциясы»

РММ

Ұлытау облысы бойынша орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі аумақтық инспекциясы (бұдан әрі – Инспекция) Сіздің жоғарыда көрсетілген хатыңызға сәйкес, «SMIT MINING» ЖШС – нің өтінішін қарап,  «Қазақ орман орналастыру кәсіпорны» РМҚК-ның 2024 жылдың 20 ақпанындағы № 04-02-05/233 шығыс хатымен ұсынған ақпаратқа сәйкес, көрсетілген координаттар мемлекеттік орман қоры мен ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерлеріне жатпайтынын хабарлайды.

Жануарлар дүниесі мәселелері бойынша.

Сұралған учаскеде жануарлар дүниесіне әсерін тигізуді азайту мақсатында жоспарлы жұмыстарды жүргізу кезінде жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі талаптарды, атап айтқанда Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі №593 Заңының 17 бабына  сәйкес "Жануарлар дүниесінің жай-күйіне, мекендеу ортасына, өсу жағдайларына және жануарлардың қоныс аудару жолдарына әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін қызметті жүзеге асыруы тиіс. Жануарлар дүниесінің, оның мекендеу ортасының қауіпсіздігі мен өсуін қамтамасыз ететін экологиялық талаптарды қоса алғанда, келтірілген залалдың орнын толтыру, оның ішінде сөзсіз.

 

 

   4

«Ұлытау облысының ветеринария басқармасы» ММ

Ұсыныстар мен ескертулер жоқ

 

   5

«Ұлытау облысының санитарлық-эпидемиологиялық бақылау департаменті» РММ

Департамент санитарно-эпидемиологического контроля Комитета санитарно-эпидемиологического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан (далее – Департамент) касательно заявления о намечаемой деятельности Товарищество с ограниченной ответственностью «SMIT MINING» сообщает следующее. 

В представленном заявлении о намечаемой деятельности № KZ29RYS00545474 от 06.02.2024 года Товарищество с ограниченной ответственностью «SMIT MINING» не предусмотрены требования нормативных правовых актов в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения, в частности:

1.     Санитарные правила «Санитарно-эпидемиологические требования к санитарно-защитным зонам объектов, являющихся объектами воздействия на среду обитания и здоровье человека», утвержденные приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 11 января 2022 года № ҚР ДСМ-2;

2.    Гигиенические нормативы к физическим факторам, оказывающим воздействие на человека, утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 16 февраля 2022 года № ҚР ДСМ-15;

3.    Гигиенические нормативы к атмосферному воздуху в городских и сельских населенных пунктах, на территориях промышленных организаций, утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 2 августа 2022 года № ҚР ДСМ-70;

4.    Санитарные правила «Санитарно-эпидемиологические требования к радиационно-опасным объектам», утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 25 августа 2022 года № ҚР ДСМ-90;

5.     Гигиенические нормативы к обеспечению радиационной безопасности, утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 2 августа 2022 года № ҚР ДСМ-71;

6.    Санитарные правила «Санитарно-эпидемиологические требования к водоисточникам, местам водозабора для хозяйственно-питьевых целей, хозяйственно-питьевому водоснабжению и местам культурно-бытового водопользования и безопасности водных объектов», утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 20 февраля 2023 года № 26;

7.    Санитарные правила «Санитарно-эпидемиологические требования к сбору, использованию, применению, обезвреживанию, транспортировке, хранению и захоронению отходов производства и потребления», утвержденные приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 25 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-331/2020.

Вместе с тем, сообщаем, что согласно п. 18 ст. 9 Кодекса Республики Казахстан «О здоровье народа и системе здравоохранения» в компетенцию государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения входит выдача санитарно-эпидемиологического заключения о соответствии объекта государственного санитарно-эпидемиологического контроля и надзора, проектов нормативной документации по предельно допустимым выбросам и предельно допустимым сбросам вредных веществ и физических факторов в окружающую среду, зонам санитарной охраны и санитарно-защитным зонам, на новые виды сырья и продукции нормативным правовым актам в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения.

Порядок выдачи санитарно-эпидемиологического заключения на проект, регулируется Правилами оказания государственных услуг по выдаче санитарно-эпидемиологических заключений, утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-336/2020 «О некоторых вопросах оказания государственных услуг в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения».

В случае несогласия с данным ответом, Вы вправе обжаловать    административный акт, административное действие (бездействие), согласно статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан. Жалоба подается в административный орган, должностному лицу, чьи административное действие (бездействие) обжалуются, для рассмотрения вышестоящим административным органов.

 

 

  6

«Ұлытау облысының ауыл шаруашылық және жер қатынастары басқармасы» ММ

 

Ұсыныстар мен ескертулер ұсынылған жоқ

 

   7

«Ұлытау облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» ММ

 

Ұсыныстар мен ескертулер ұсынылған жоқ

 

   8

«Ұлытау облысының мәдениет, тілдерді дамыту және архив ісі басқармасы» ММ

Ұлытау облысының мәдениет, тілдерді дамыту және архив ісі басқармасына келіп түскен хатқа байланысты төмендегідей хабарлаймыз.

Жалпы ескертіштерге қатысты мәселеде біздің басты міндеттеріміз, тарихи-мәдени мұра объектілерін анықтау, тізімге енгізу, зерттеу және қалпына келтіру (сақтау) болып табылады.

«Тарих және мәдениет ескерткіштерін анықтау, есепке алу, мәртебе беру және мәртебесінен айыру қағидаларын бекіту» туралы «Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2020 жылғы 15 сәуірдегі № 92 бұйрығы»бойынша, Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 26 желтоқсандағы «Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы» Заңының 21-бабында айқындалған.

"Тарихи-мәдени мұраны қорғау және пайдалану туралы" ҚР Заңының 30-бабының (2019 жылғы 26 желтоқсан № 288-VІ) талаптарына сәйкес жер учаскелері бөлінгенге дейін тарихи-мәдени мұра объектілерін анықтау бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу қажет.

            Ал, қоршаған ортаға әсерді бағалаудың қамту саласын және көзделіп отырған қызметтің әсер етуін айқындау туралы өтінішіңізге  ұсыныстарымыз бен ескертпелеріміз жоқ.

 

 

  9

«Ұлытау облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ

Ұсыныстар мен ескертулер жоқ

 

10

«Ұлытау облысы бойынша экология департаменті» РММ

1. Жобалаудың келесі кезеңінде (қоршаған ортаның ықтимал әсерлері туралы есеп) ҚР экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2021.10.26 № 424 бұйрығына сәйкес экологиялық бағалауды ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі Нұсқаулыққа 2-қосымшада белгіленген барлық позицияларды қамтуға тиіс.

2. Жобалаудың келесі кезеңінде: шаң, газдар шығарындыларын азайту үшін құрылғылар мен жұмыс әдістерін қолдану қажет:

- Көлік, агрегаттар жарамды жұмыс жағдайында болуы тиіс. Егер техника қолданылмаса-қозғалтқыштарды өшіру керек.

- Катализаторларды пайдаланудың жүгіріс

мерзімі басталған кезде автокөлік құралдарында пайдаланылған газдардың катализаторларын ауыстыруды көздеу.

-          - Журналға және түтінге арнайы техниканы(автосамосвалдар, экскаваторлар, тиегіштер)

енгізе отырып, автокөліктен шығатын газдарды ауысым сайын бақылауды көздеу. Пайдаланылған газдардың түтіні бойынша көрсеткіштер асып кеткен автомашина желісіне шығуға жол бермеу.

3.                    Жобалаудың келесі кезеңінде ҚР Экологиялық кодексінің 320 бап 2 тармағының талаптарын ескеру қажет, қалдықтардың жиналу орындарын анықтау ол:

1)                               қалдықтарды уақытша жинау олар пайда болған қалдық орындары (мамандандырылған мекемелерге беру) немесе аталған қалдықтар қайта өңдеуге немесе жоюға берілетін орындарға өз күшімен шығару алты айдан ұзақ болмауы тиіс;

2)                               қауіпті емес қалдықтарды уақытша жинау оларды жинау кезеңінде (контейнерлерде, бастапқы және сұрыпталған станцияларда),  қолданыстан шыққан техникалар мен (немесе) өзі жүретін ауылшаруашылық техникаларды қоспағанда, аталған қалдықтар қайта өңдеуге немесе жоюға берілетін, олардың нысанға шығару күні үш ай мерзімнен аспау керек;

3)                                        Жою немесе қайта өңдеу операциясына берілетін қалдықтарды нысанда уақытша жинау оларды қайта өңдеу немесе жою уақыты алты ай мерзімнен аспау қажет.

4)                   Қолданыстан шыққан көліктер және (немесе) өз еркімен жүретін ауыл шаруашылығындағы техникаларды уақытша жинау кезіндегі процесс алты айдан аспау қажет.

 

4. ҚР ЭК 211-бабының 2-тармағын сақтау мақсатында белгіленген экологиялық нормативтердің бұзылуы орын алатын немесе орын алуы мүмкін авариялық жағдай туындаған кезде мынадай әрекеттерді көздеу қажет:

объектінің операторы шұғыл, бірақ кез келген жағдайда, авариялық жағдай анықталған сәттен бастап екі сағаттан аспайтын мерзімде бұл туралы Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілеттіорганға хабарлауға және тиісті стационарлық көздерді немесе тұтастай объектіні пайдалануды ішінара немесе толық тоқтатуға дейін атмосфералық ауаның ластануын болғызбау жөнінде барлық қажетті шараларды қолдануға міндетті, ал сондай-ақ, осындай апаттық жағдайдан туындаған қоршаған ортаға жағымсыз салдарларды жою бойынша.