Ашық сәулеттік байқау

Ашық сәулеттік байқау

Түркістан облысының әкімдігі

Түркістан облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы

 Түркістан қаласындағы «Түркі әлемі орталығы» нысананның

сәулеттік-көркемдік келбетін, композициялық және көлемдік-жоспарлау шешімдерін, кешенді абаттандырудың сәулет тұжырымдамасын әзірлеуге ашық байқау туралы

ЕРЕЖЕСІ

 Түркістан қаласы - 2022 жыл

Түркістан қаласындағы «Түркі әлемі орталығы» нысанның

сәулеттік-көркемдік келбетін, композициялық және көлемдік-жоспарлау шешімдерін, кешенді абаттандырудың сәулет тұжырымдамасын әзірлеуге АШЫҚ СӘУЛЕТТІК БАЙҚАУДЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ мен ШАРТТАРЫ

Жалпы ережелер

 Термин мен анықтамалар.

Осы құжаттың мақсаттары үшін төмендегі көрсетілген сөздер мен сөз тіркестерінің мынадай мағыналары болады:

Сәулет тұжырымдамасы мыналарды көрсететін материалдарды білдіреді (мәтіндік және графикалық бөлігінде) объектінің сәулет-жоспарлау көрінісі, оның ішінде сәулет-көркемдік келбеті, композициялық көлемдік-жоспарлау шешімдері де, кешенді абаттандыру және объект жобасының өзге де шешімдері. Сәулет тұжырымдамасының құрамы мен ресімделуіне қойылатын талаптар          2-қосымшада келтірілген;

Екінші және үшінші орын алған үміткерлермен шарт қазылар алқасының дауыс беру рейтингінде Тапсырыс беруші мен қазылар алқасының дауыс беру рейтингінде екінші және үшінші орын алған әрбір үміткер арасында байқау аяқталғаннан кейін жасалатын шартты білдіреді. Осындай шартқа сәйкес әрбір осындай үміткер сәулет Тұжырымдамасын дайындауға міндеттенеді және Тапсырыс берушіге онда жасалған туындыларды (негізінен оны жариялауға байланысты) пайдалану құқығының шектеулі жиынтығын беру. Тапсырыс беруші әрбір осындай үміткерге сәулет тұжырымдамасын дайындағаны және осындай құқықтарды алдын ала белгіленген сомада бергені үшін сыйақы төлеуге міндеттенеді;

Тапсырыс беруші «Түркістан облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы» ММ білдіреді;

Біліктілік критерийлері үміткерлер ұсынған байқау ұсыныстар олармен бағалау және салыстырылғанда критерийлерді білдіреді. Біліктілік критерийлері 4-қосымшасында көрсетілген;

Байқау осы байқаудың құжаттамаға сәйкес өткізілетін «Түркістан қаласындағы Түркі әлемі орталығы» нысанның сәулеттік-көркемдік бейнесінің сәулет тұжырымдамасын, композициялық және көлемдік-жоспарлау шешімдерін, кешенді абаттандырылуын әзірлеуге арналған байқауды білдіреді;

Байқау құжаттама мынадай бөлімдердің құрамындағы байқау туралы құжаттаманы білдіреді, олардың әрқайсысы оның ажырамас бөлігін құрайды:

          - Қағидалары мен шарттары;

- Техникалық тапсырма.

Байқаудың ұсыныс байқау шеңберінде үміткерлердің ұсынуына жататын ақпарат пен материалдар жиынтығын білдіреді. Байқаудың ұсыныс техникалық тапсырмаға сәйкес әзірленген сәулет тұжырымдамасын қамтиды.

Байқаудың ұсыныстың құрамы мен ресімделуіне қойылатын талаптар
2-қосымшасында көрсетілген;

Нысан жобаны іске асыру шеңберінде жоба аумағында салу жоспарланған күрделі құрылыс нысандарын (егер олар жоспарланса) білдіреді;

Ұйымдастырушы Түркістан облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы білдіреді;

Ашу туралы хат еркін нысандағы хатты білдіреді, ол ұйымдастырушыға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес байқаудың ережелері мен шарттары байқау нәтижесіне ықпал ету мүмкіндігіне ие деп танылуы мүмкін;

Жеңімпаз сәулет тұжырымдамасын одан әрі жүзеге асыру үшін байқаудың қазылар алқасы тарапынан таңдаған үміткерді анықтайды;

Ережелер мен шарттар байқауды өткізу бойынша ережелері мен шарттарын білдіреді. Ережелер мен шарттар байқау құжаттаманың ажырамас бөлігін (бөлімін) құрайды;

Үміткер байқауға қатысу ниет білдірген жеке, заңды тұлғаны немесе заңды тұлғалар бірлестігін (Консорциумды) білдіреді;

Жоба жоба аумағында жобалау бойынша жұмыстар мен іс-қимылдар кешенін және объект салу білдіреді;

Байқаудың сайты https://www.gov.kz/memleket/entities/turkestansaulet?lang=kk мекенжайында орналасқан байқаудың ресми интернет-өкілдігін білдіреді;

Жобаның аумағы бөлінген жер телімінің шекарасында орналасқан Түркістан қаласының құрамына кіретін аумақты білдіреді (Ахуалдық жоспар);

Техникалық тапсырма жобаның аумағына қатысты бастапқы деректерді және Тапсырыс берушінің сәулет тұжырымдамасына қатысты талаптарын білдіреді. Техникалық тапсырма байқау құжаттаманың ажырамас бөлігін (бөлімін) құрайды;

  1. Жоба.

2.1.    Жобаның мақсаты. 

Жобаның мақсаты (әрі қарай - Жоба) Түркістан қаласындағы «Түркі әлемі орталығы» нысанның сәулеттік-көркемдік келбетін, композициялық және көлемдік-жоспарлау шешімдерін, кешенді абаттандырудың сәулет тұжырымдамасын әзірлеуге болып табылады.

2.2.    Жоба туралы жалпы ақпарат. 

Жобаны іске асыру аумақты кешенді абаттандырумен Түркістан қаласындағы «Түркі әлемі орталығы» нысанның құрылысын болжайды.

Нысанның сәулет-жоспарлау шешімдері тарихи даму ерекшеліктерін, аумақтың қорғау мәртебесі мен функционалдық сипаттамаларын, жаяу жүргіншілер ағынының қарқындылығын ескеруі, барлық жас топтарына келушілердің жайлы болуын қамтамасыз етуі тиіс.

         3. Байқаудың техникалық тапсырмасы.

          3.1. Жалпы міндет: «Түркі әлемі орталығы» нысанын салу үшін тұжырымдамалық сәулет - көркемдік және қала құрылысы шешімін әзірлеу. «Түркі әлемінің орталығы» жобасының сәулет-жоспарлау және ландшафтық-композициялық шешімі үздік әлемдік сәулет-көркемдік және қала құрылысы өнері деңгейіне сәйкес келуі тиіс. Байқау аясында ұсынылатын шешімдер ортағасырлық түркі, ислам және парсы архитектурасының заманауи үлгісі ретінде қалыптастырылуы тиіс. Яғни, байқауға қатысушылар мәлімдеген жұмыстар тарихи сәулеттен шабыт алып, қазіргі заманғы сәулет және құрылыс шешімдерін қамтуы тиіс.

          Мақсат-ынтымақтастық, бірлік пен достықты білдіретін жоба құру. Түркі әлемінің орталығы Қазақстанның рухани астанасының маңызды, танымал нысанына айналады. Орталық қоршаған орта мен қала құрылысының табиғи теңгерімін бұзбай, өнер саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, қалыптасқан сәулет-қала құрылысы ансамблімен өзара іс-қимыл жасауға тиіс.

          3.2. Орналастыру шарттары. Ситуациялық және бас жоспар.

          Нысанның орналасқан жері мен жалпы ауданы байқаудың ресми сайтында орналастырылған Техникалық Тапсырмада көрсетілген.

          Сондай-ақ, концепт-эскиздерде көлік қозғалысы мен жаяу жүргіншілер аймағының нысандары да құпталады.

          3.3. Техникалық талаптар.

          Жобада нысанға келушілердің «жайлылығы» үшін пункттерді көрсету міндетті (сан.тораптарды, кафетерийлерді, медициналық пункттерді және т.б. орналастыру).

          Жобада заманауи құрылыс материалдары мен технологиялары, прогрессивті құрылымдық схемалар қолданылуы керек.

          Сәулеттік шешімдер жалпы сәулеттік міндетке сәйкес келуі тиіс
(3.1-т.қарау).       

  1. Байқау өткізудің жалпы тәртібі мен кестесі.

4.1.    Байқау өткізу кезеңділігі. 

Байқау бір кезеңде өткізіледі. 

4.2.    Байқау өткізу тәртібі.

4.2.1. Байқау газеттерде, байқаудың сайтында техникалық тапсырма және байқаудың ережелері мен шарттары құрамында байқаудың құжаттаманы жариялау сәтінде деп есептеледі және байқауға тіркеу және байқаудың ұсыныстарды қабылдау ашылады. 

4.2.2. Техникалық тапсырма, сондай-ақ қағидалар мен шарттарға барлық қосымшаларды қамтитын қағидалар мен шарттар үміткерлерге ұсынылады. 

4.2.3. Үміткерлер байқауға тіркеледі және байқаудың ұсыныстар тапсырады (6-тармақты қар.). 

4.2.4. Байқаудың ұсыныстардың байқау құжаттама талаптарына, атап айтқанда, біліктілік критерийлеріне сәйкестігі тексеріледі. Тексеру нәтижелері бойынша ұйымдастырушы қазылар алқасының отырысында қарау үшін байқау ұсыныстар дайындайды және қазылар алқасына ұсынады. 

4.2.5. Жеңімпазды таңдау.

Қазылар алқасы үміткерлердің арасынан жеңімпазды таңдайды.

4.2.6. Жеңімпазды таңдау туралы байқау қазылар алқасының шешімі жарияланған сәтте аяқталады. 

4.3.    Байқау өткізу кестесі.

Байқау өткізу шеңберіндегі оқиғалар мен іс-шаралардың кестесі
1-қосымшасында көрсетілген. 

  1. Байқау құжаттамасы.

5.1.    Байқау құжаттаманың құрамы.

          Байқау құжаттама мынадай бөлімдерді қамтиды, олардың әрқайсысы оның ажырамас бөлігін білдіреді:

- Қағидалары мен шарттары;

- Техникалық тапсырма.

5.2. Үміткерлерге байқау құжаттаманы жариялау және ұсыну.

5.2.1. Ашық қолжетімділікте байқау сайтында техникалық тапсырма, сондай-ақ, қағидалар мен шарттарға және техникалық тапсырмаға барлық қосымшаларды қамтитын қағидалар мен шарттар орналастырылады.

5.3. Байқаудың құжаттамаға өзгерістер енгізу.

5.3.1. Тапсырыс беруші жекелеген өзгерістер (нақтылаулар) енгізуге құқылы, бұл ретте байқау нысанасын өзгерту жол берілмейді. 

  1. Байқауға өтінімдерді ұсыну тәртібі.

6.1. Өтінімдерді қабылдау.

Өтінімдердің құрамына және ресімделуіне қойылатын талаптар
2-қосымшада келтірілген.

6.1.1. Өтінімдерді қабылдау байқау құжаттаманы Байқау веб-сайтында жарияланған уақытта басталады және 2022 жылғы 14 қазанда
Нұр-Сұлтан уақыты бойынша сағат 18:00-де аяқталады.
Электрондық мекенжайы: c.konckurs@yandex.kz.

6.1.2. ­Өтінімнің электрондық және физикалық нысаны арасында сәйкессіздік болған жағдайда, ұсынған нұсқасы материалдық нысанда.

6.2. Сәулет концепциясын дайындауға және ұсынуға кеткен шығындар. Материалдар.

6.2.1. Сауда-саттыққа қатысушының өтінімді дайындауға және ұсынуға байланысты шеккен шығыстары өтеуге жатпайды.

6.2.2. Тапсырыс беруші де, Ұйымдастырушы да Өтінім берушіге Өтінімдерді дайындау және ұсынуда ешқандай көмек көрсетпейді.

6.2.3. Өтінімді құрайтын материалдар, қайтарылмайды.

6.3.  Өтінімдерді қабылдамау.

6.3.1. Өтінім берушінің өтінімі қабылданбады және Өтінім беруші келесі себептер бойынша Байқауға қатысуға рұқсат етілмейді:

          - бір Қатысушы біреуден көп Өтінім берген;

          - Байқау өтінім құрамы, мазмұны, ресімделуі, тәсілі немесе ұсыну мерзімі бойынша Байқау құжаттаманың талаптарына сәйкес келмесе;

          - ұсыныста жалған ақпарат болса;

          - Ұйымдастырушы ресми растау алды немесе ашық ресми көздерден Өтініш берушінің (Консорциумға қатысты Консорциумның кез келген мүшесі) ерікті түрде тарату туралы шешім қабылдағаны немесе өзін тану туралы сотқа жүгінгені туралы белгілі болды. Дәрменсіз (банкрот) деп танылса, мәжбүрлеп тарату немесе дәрменсіз (банкрот) деп тану туралы талап қойылса, оның қызметі әкімшілік тәртіппен тоқтатылады.

          6.3.2. Тексеру нәтижелері бойынша Ұйымдастырушы есеп жасайды ұсынылған Байқау өтінімдердің Тендерлік құжаттаманың ережелеріне сәйкестігі және жекелеген Байқау өтінімдерді қабылдамау үшін негіздердің болуы туралы. Осы есептің негізінде Байқау өтінімдерді қабылдамау және тиісті Өтінімдерді ұсынған Өтініш берушілерді Байқауға қатысудан шығару туралы шешім қабылданады.

          6.3.3. Байқау өтінімдерді қабылдамау туралы шешімнің негізінде Ұйымдастырушы Өтінім берушілерді Байқауға қатысуға рұқсат беру немесе Байқау өтінімдерді қабылдамау туралы оларға электрондық құжатты жіберу немесе Байқау веб-сайтында тиісті хабарламаны жариялау арқылы хабарлайды.

          6.4. Біліктілік критерийлері.

          Біліктілік критерийлері мен оларды есепке алу ережелері 6-қосымшасында көрсетілген.

          6.5. Біліктілік рейтингі.

          6.5.1. Ұйымдастырушы Байқау ұсыныстарды қазылар алқасының мүшелеріне отырыс материалдарының бөлігі ретінде береді.

          6.5.2. Ұйымдастырушы Байқау өтінімдердің біліктілік рейтингін құрастыра алады.

          Біліктілік рейтингі Өтінім берушілер берген Байқау өтінімдердің қысқаша мазмұны және Шарттарда көзделген жағдайларда Ұйымдастырушы алған ақпарат болып табылады. Байқау өтінімдерде қамтылған ақпаратты тексеру шеңберінде ашық ресми көздерден. Біліктілік рейтингі сондай-ақ Ұйымдастырушы Өтініш берушілердің біліктілік критерийлеріне сәйкестігін бағалайтын аналитикалық бөлімді қамтиды.

          6.5.3. Біліктілік рейтингі қазылар алқасының Байқау өтінімдерде берілген ақпарат массивімен танысуын жеңілдету үшін жасалады және тек кеңес беру сипатында болады. Қатысушылар арасынан Жеңімпазды таңдау туралы шешім қабылдау кезінде Қазылар алқасы Ұйымдастырушының біліктілік рейтингінде жасаған қорытындыларына байланысты емес. Осылайша, Өтініш берушінің біліктілік рейтингінде берілген белгілі бір бағасы оның Жеңімпаз ретінде таңдалу мүмкіндігін арттырмайды немесе керісінше төмендетпейді.

          6.6. Біріншіден үшінші орынға өткен талапкерлерге сыйақы қазылар алқасының дауысында.

          6.6.1. Қазылар алқасының дауыс беру рейтингінде екінші орын алған (екі жеңімпаз) үміткерлерге Байқау ұсыныстарды әзірлегені үшін 1 250 000 миллион (бір миллион екі жүз елу мың) теңге (әрқайсысы екі жеңімпазға) көлемінде сыйақы төленеді. Қазылар алқасының дауыс беру рейтингінде үшінші орын алған (үш жеңімпаз) үміткерлерге Байқау ұсыныстарды әзірлегені үшін 500 жүз мың (бес жүз мың) теңге (әрқайсысы үш жеңімпаз) көлемінде сыйақы төленеді.

          Жеңімпаздың сыйлығы – 10.2 тармақты қараңыз.

          6.6.2. Екінші және үшінші орындарға ие болған Үміткерлердің сыйақысы Байқау қорытындысының хаттамасы негізінде жүзеге асырылады.

  1. Мүдделер қақтығысы.

7.1.    Мүдделер қақтығысы.

7.1.1. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін үміткердің Байқау нәтижесіне тікелей немесе онымен үлестес тұлғалар арқылы ықпал ету мүмкіндігінің болуы, мүдделер қақтығысы деп танылады. Мүдделер қақтығысының болуы белгілі бір үміткерге, оның ішінде, егер осындай үміткер 7.2-тармақта көрсетілген Байқау нәтижесіне ықпал ете алатын қандай да бір тұлғаның үлестес тұлғасы болып табылса, анықталуы мүмкін. 

7.1.2. Белгілі бір үміткерге қатысты мүдделер қақтығысының болуы қазылар алқасының шешімімен белгіленеді. 

7.1.3. Егер мүдделер қақтығысы консорциумның кез келген мүшесіне қатысты белгіленсе, барлық тиісті Консорциум мүдделер қақтығысы бар деп танылады және одан әрі қатысудан шеттетілуге жатады  байқауда. 

7.2.    Байқау нәтижесіне ықпал етуге қабілетті тұлғалар

Осы баптың мақсаттары үшін мынадай адамдар Байқау нәтижесіне ықпал етуге қабілетті деп танылады:

(A) Тапсырыс беруші; 

(b) қазылар алқасының мүшесі; 

(c) ұйымдастырушының басқару органының функцияларын жүзеге асыратын тұлға;

(d) 7.2-тармақтарда көрсетілген тұлғаларға бағынысты жеке тұлға.(b)  және 7.2.(c) лауазымдық жағдайы бойынша (бұл ретте, егер мұндай адамның еңбек функциясы тек ғылыми, оқытушылық немесе өзге де шығармашылық қызметті жүзеге асыруды ғана құраса, жеке тұлға лауазымдық жағдайы бойынша белгілі бір адамға бағынысты болып танылмайды). 

7.3. Ашу туралы хат.

7.3.1. Ықтимал мүдделер қақтығысы, оның ішінде үміткердің Байқау нәтижесіне ықпал етуге қабілетті тұлғалармен үлестес қатынастары болған жағдайда (7.2-тармақты қараңыз).), Үміткер ұйымдастырушыға ашу туралы хат ұсынуға міндетті. Тиісті негіздер туындаған кезге қарай ашу туралы хат табыс етілуге тиіс: 

- не Байқау ұсыныс беру кезінде осындай негіз болған кезде Байқау ұсыныстың құрамында; 

- немесе болашақта мұндай негіз пайда болған кезде, ол пайда болғаннан кейін дереу. 

7.3.2. Ашу туралы хат еркін нысанда жасалады және онда мыналар болуға тиіс: 

- 7.1-тармаққа сәйкес үміткерге қатысты ықтимал мүдделер қақтығысының негізін көрсету. және үміткердің Байқау нәтижесіне ықпал ету қабілеті; 

- үміткердің Байқау нәтижесіне ықпал етуге қабілетті тұлғалармен үлестес қатынастары болған кезде (7.2-тармақты қар.):

- үміткер байланысты тұлғаны көрсету; 

– байланыс сипаты-үміткер тиісті тұлғаның үлестес тұлғасы болып табылатын немесе танылуы мүмкін негіз;

- байланыс ерекшеліктері-кез келген қосымша ақпарат

үміткердің пікірі бойынша ескерілуі керек немесе үміткердің Байқау нәтижесіне әсер ету қабілетін бағалау үшін пайдалы болуы мүмкін тиісті байланыс туралы. 

7.3.3. Ашу туралы хатты ұсыну фактісі мен мазмұны біліктілік рейтингіне міндетті түрде енгізілуге жатады, мұндай хаттардың көшірмелері қазылар алқасының отырысына ұсынылады, онда үміткерлер құрамынан жеңімпазды таңдау туралы мәселе шешіледі. 

7.3.4. Қашан ашылғаны туралы хатты ұсынбау осы 7.3. тармаққа сәйкес бұл міндетті болып табылатындығына байланысты, үміткерді Байқауға қатысудан шеттету үшін сөзсіз негіз болып табылады.

  1. Қазылар Алқасының Жұмысы.

8.1.Қазылар алқасы.

8.1.1. Қазылар алқасының жұмыс органы болып табылады. Қазылар алқасы әр отырыстың басында бекіткен регламенттердің ережелері мен Байқау құжаттамаға сәйкес әрекет етеді. 

8.1.2. Қазылар алқасы Тапсырыс берушінің, Түркістан облысы мен Түркістан қаласы әкімдігінің өкілдерін, танымал қазақстандық урбанистерді, сәулетшілерді, қоғам қайраткерлерін, қала құрылысы, жоспарланған объектіге ұқсас объектілерді құру және пайдалану саласындағы сарапшыларды біріктіреді. 

8.1.3. Қазылар алқасының мүшелері өздері мүшелері (қатысушылары), басқару органдарының мүшелері немесе қызметкерлері болып табылатын ұйымдардың өкілдері ретінде емес, жеке тұлға ретінде тағайындалады және әрекет етеді. Олар қазылар алқасының құзыретіне жататын шешімдерді қабылдау және дауыс беру бойынша қандай да бір тұлғалардан орындауға нұсқаулықтар қабылдау, сұрау қажет емес.

8.1.4. Қазылар алқасы өз жұмысында кәсібилік, Пікірлер тәуелсіздігі және төрешілік объективтілігі қағидаттарын басшылыққа алады. 

8.2. Қазылар Алқасының Құрамы.

8.2.1.Қазылар алқасының құрамы 3-қосымшада келтірілген. 

8.2.2. Тапсырыс беруші кез келген уақытта өз өкілдерін ауыстыруға құқылы қазылар алқасының құрамында. 

8.3. Қазылар Алқасының Өкілеттіктері.

Қазылар алқасының өкілеттіктеріне мыналар жатады:

8.3.1. Байқау ұсыныстарды тұтастай бағалау және салыстыру; 

8.3.2. сәулет тұжырымдамаларына қатысты түсініктемелер беру; 

8.3.3. үміткерлер арасынан жеңімпазды таңдау; 

8.3.4. үміткерлерді Байқауға қатысудан шеттету.

8.4. Қазылар Алқасының Отырысы.

8.4.1. Қазылар алқасы, жеңімпазды таңдау туралы шешім қабылдау үшін 2022 жылғы 20 қазанда бір рет шақырылады.

8.4.2. Егер қазылар алқасы тағайындалған белгілі бір күні кворум болмаса немесе отырыста қажетті шешім қабылданбаса, қазылар алқасының отырысы қолда бар құрам немесе сырттай дауыс беру арқылы қабылданған қазылар алқасының шешімі бойынша келесі жеті (7) күнтізбелік күн шегінде басқа күнге және уақытқа ауыстырылуы мүмкін. 

8.4.3. Қазылар алқасының отырысына ұйымдастырушының өкілдері қатысады. Ұйымдастырушының өкілдері қазылар алқасына қазылар алқасының өкілеттіктері, нақты отырыстың міндеттері, қазылар алқасы жұмысының рәсімдік қағидалары туралы, оның ішінде дауыс беру тәртібі және шешімдер қабылдау туралы хабарлайды. 

8.4.4. Қазылар алқасының отырысы Түркістан қаласында өткізіледі. 

8.5. Қазылар Алқасының Төрағасы.

8.5.1. Қазылар алқасының төрағасы қазылар алқасы мүшелерінің құрамынан отырыста қазылар алқасының кез келген мүшесінің ұсынысы бойынша сайланады. Қазылар алқасының төрағасын сайлаумен бір мезгілде Төрағаның немесе қазылар алқасының кез келген мүшесінің ұсынысы бойынша тиісінше төрағаның орынбасарын сайлай алады, ол төраға болмаған кезде оның өкілеттіктерін жүзеге асырады. 

8.5.2. Қазылар Алқасының Төрағасы:

- отырысты жүргізеді; 

- қазылар алқасы мүшелерінен отырысының күн тәртібіне сұрақтар енгізу бойынша ұсыныстар қабылдайды;

- отырыстың күн тәртібіне ұсыныстар енгізеді, күн тәртібінің мәселелерін және олар бойынша шешімдердің жобаларын тұжырымдайды; және

- күн тәртібіндегі мәселелерді талқылауды модерациялайды. 

8.6. Дауыс беру және шешім қабылдау.

8.6.1. Егер осы Қағидаларда өзгеше белгіленбесе, қазылар алқасының отырысы, егер оған қазылар алқасы мүшелерінің тізімдік құрамының үштен екісі қатысса, заңды (кворумы болады). 

8.6.2. Егер дауыс берудің өзге тәртібі осы Қағидалармен және шарттармен белгіленбесе және қазылар алқасы таңдалмаса, бағалау туралы мәселелер бойынша шешімдер және үміткерлерді олардың арасынан жеңімпазды таңдаумен салыстыру (8.3.3-тармақ) рейтингтік дауыс беру тәртібімен қабылданады, онда отырысқа қатысқан қазылар алқасының әрбір мүшесі дауыс берудің әрбір турында тиісінше үміткерлердің санына тең дауыс санына ие болады. Бұл ретте ол тиісінше бір үміткер үшін біреуден аспайтын (1) дауыс беруге құқылы. Жюри мүшелерінің дауыстарын санау негізінде тиісінше үміткерлерге оларға берілген Жюри мүшелерінің дауыстары санының кему тәртібімен нөмірлер беріледі. 

Дауыс беру дауыс беруге арналған бюллетеньдерді толтыру жолымен ашық болады. 

8.6.3. Басқа мәселелер бойынша шешімдер, оның ішінде:

- төрағаны, орынбасарды сайлау сияқты рәсімдік мәселелер, отырысты ауыстыру бойынша дауыс беру және турлар санын анықтау (8.6.4-тармақ); 

- үміткерді Байқауқа қатысудан шеттету мәселелері бойынша;

- шығып қалған жеңімпазды ауыстыру ретінде белгілі бір үміткерді таңдау туралы "қазылар алқасының бір мүшесі – бір дауыс" қағидаты бойынша отырысқа қатысушы қазылар алқасы мүшелерінің қарапайым көпшілігімен сандық дауыс беру арқылы қабылданады. Сандық дауыс беру ашық болып табылады және қолды көтеру арқылы жүзеге асырылады. 

8.6.4. Байқау ұсыныстарды бағалау және салыстыру туралы мәселені қараған кезде қазылар алқасы дауыс беру қажеттілігі туралы шешім қабылдай алады бастапқыда бір немесе бірнеше турға турлар бойынша қазылар алқасы алдын ала іріктеуге қатысушылардың құрамын айқындайды, содан кейін осындай құрамнан тиісінше жеңімпазды таңдайды. Турлар бойынша дауыс беру кезінде қазылар алқасының таңдауы бойынша жеңімпазды таңдау туралы шешім қабылдау үшін ашық сандық дауыс беру қолданылуы мүмкін. 

8.7. Отырыс хаттамасы.

8.7.1. Қазылар алқасының отырыстарында хаттама жүргізіледі. Қазылар алқасы отырысының хаттамасын Ұйымдастырушының өкілі жүргізеді. 

8.7.2. Қазылар алқасы отырысының хаттамасы екі (2) данада жасалады, оның біреуі Тапсырыс беруші - ұйымдастырушыға беріледі. 

8.7.3. Қазылар алқасы отырысының хаттамасына отырысқа қатысқан барлық қазылар алқасының мүшелері қол қояды. 

8.7.4. Қазылар алқасы отырысының хаттамасы (хаттамадан үзінді), онда үміткерлер құрамынан жеңімпазды таңдау туралы қазылар алқасы қабылдаған шешім баяндалады, қазылар алқасының тиісті отырысы өткізілген күннен бастап он (10) жұмыс күні ішінде байқау сайтында жариялануға жатады.

  1. Үміткерлерді Дисквалификациялау.

9.1.    Үміткерлерді Дисквалификациялау.

9.1.1. Үміткер келесі негіздер бойынша Байқауға одан әрі қатысудан бас тартылуы мүмкін:

- үміткер Байқау ұсынысты берген сәтте 6.4-тармақта көзделген Байқау ұсынысты қабылдамаудың кез келген негіздемесіне сәйкес келгендігі немесе сәйкес келетіні анықталды.; 

- 7.3-тармаққа сәйкес бұл міндетті болып табылғандығына қарамастан, үміткер ашу туралы хат ұсынбағаны анықталды.; 

- үміткер ұсынған Байқау ұсыныс оның құрамына немесе ресімделуіне Байқау құжаттамамен қойылған талаптарына сәйкес келмейді; немесе

- Байқау ұсыныс беру тәсілі немесе мерзімі бұзылып берілді. 

9.1.2. Дисквалификациялау туралы шешімді, жеңімпазды таңдау туралы мәселе шешілетін отырыста ұйымдастырушының баяндамасы негізінде қазылар алқасы қабылдайды, жеңімпазды таңдау туралы мәселені тікелей шешуге көшкенге дейін. 

9.1.3. Дисквалификацияланған үміткер берген сәулет тұжырымдамасы жеңімпазды таңдау кезінде ескерілмейді.

  1. Жеңімпазды анықтау және онымен шарт жасасу.

10.1.  Жеңімпазды Анықтау.

10.1.1.         Қазылар алқасы Байқау критерийлерге сүйене отырып, үміткерлер ұсынған сәулет тұжырымдамаларын бағалайды және салыстырады. 

10.1.2.         Қазылар алқасы үміткерлер ұсынған сәулет тұжырымдамаларын қарайды және сәулет тұжырымдамаларына белгілі бір сәулет тұжырымдамасы үшін берілген қазылар алқасы мүшелерінің дауыс санының кему тәртібімен рейтингтік реттік нөмірлер береді. 

10.1.3.         Белгілі бір сәулет тұжырымдамасы үшін қазылар алқасы мүшелерінің дауыстарының тең саны берілген жағдайда, қазылар алқасы қайта дауыс беруді өткізеді әрбір сәулет тұжырымдамасының бірегей реттік нөмірін анықтау үшін. 

10.1.4.         Қазылар алқасы қаралған Байқау ұсыныстар негізінде жобалардың рейтингін қалыптастырады және жеңімпазды таңдайды. Жеңімпазды таңдау ашық дауыс беру арқылы, жай көпшілік дауыспен жүзеге асырылады. Қазылар алқасының әр мүшесі 1 (бір) дауысқа ие, ал қазылар алқасының төрағасы-жеңімпазды таңдау кезінде дауыстар саны тең болған жағдайда 2 (екі) дауыс. Қазылар алқасының дауыс беру қорытындысы бойынша Байқау ұсынысы ең көп дауыс алған қатысушы Байқау жеңімпазы деп жарияланады. Рейтингтің екінші және үшінші нөмірлері берілген Байқау ұсыныстар тиісінше екінші және үшінші орынды иеленді деп танылады.

10.1.5.         Егер Байқау жеңімпазы бас тартса жобаға одан әрі қатысудан бас тартады немесе қандай да бір себептермен жеңімпаз атағынан бас тартады, Тапсырыс беруші Байқау басқа үміткерлерінен жеңімпазды таңдау құқығын өзіне қалдырады қазылар алқасы шығып қалған жеңімпазды ауыстыру ретінде белгілі бір үміткерді таңдау туралы жеке шешім қабылдаған жағдайдан басқа, қазылар алқасы отырысының хаттамасында көрсетілген Байқау жобалардың рейтингісімен бас тартқан Байқау жеңімпазына өтемақы төленбейді.

10.2. Қазылар алқасының дауыс беру рейтингінде бірінші орын алған үміткерге Байқау ұсыныстарды әзірлегені үшін сыйақы 6 000 000 млн. (алты миллион) теңге төленеді.

10.3.  Жобаны дамыту ниеті.

10.3.1.         Тапсырыс беруші-Ұйымдастырушы жеңімпаз дайындаған архитектуралық тұжырымдама негізінде жобаны дамыту ниетін растайды. 

10.3.2.         Жеңімпаз ерекше құқықтарды сақтайды ол дайындаған сәулет тұжырымдамасына Жеңімпаз жобалық құжаттаманы дайындауға сәулет тұжырымдамасында көрсетілген жобаның сәулеттік шешімінің авторы ретінде тартылады деп жоспарлануда.  

10.4.  Жеңімпаздың сәулеттік тұжырымдамасы жобаға қатысты жобалық құжаттаманы дайындау кезінде негіз ретінде қолданылады. 

10.5.  Ескертпелер.

10.5.1.         Жобаны іске асыру кезінде Тапсырыс беруші өз таңдауы бойынша құқылы:

-осы шешімді Тапсырыс беруші-ұйымдастырушымен келіскен жағдайда сәулет тұжырымдамасының жекелеген элементтерін іске асырмаңыз; 

-Тапсырыс беруші-ұйымдастырушы осы шешімді келіскен жағдайда жеңімпаздан сәулет тұжырымдамасындағы жобалық шешімдерге өзгерістер енгізуді талап етуге құқылы.

10.5.2.         Егер жеңімпаз консорциум болып табылса, Тапсырыс беруші жобаны іске асыру кезінде, оның көшбасшысын қоспағанда, консорциумға қатысушылардың кез келгенін ауыстыруды талап етуге құқылы.

  1. Байқауды мерзімінен бұрын тоқтату.

11.1. Байқауды жарамсыз деп тану.

11.1.1. Байқауды Ұйымдастырушы келесі жағдайларда жарамсыз деп тануы мүмкін:

- Байқауға қатысуға бестен (5) кем өтінім берілген;

- Байқау өтінімдерді қайтарып алу, қабылдамау немесе Байқауға қатысудан шеттету нәтижесінде бес (5) кем Өтініш берушілер болса.

11.1.2. Ұйымдастырушы 11.1.1-тармақта көрсетілген оқиғалардың кез келгені орын алған күннен бастап бес (5) жұмыс күні ішінде Байқауды жарамсыз деп тану туралы шешім қабылдайды. Тиісті хабарлама Байқау веб-сайтында жарияланады және мұндай хабарлама Байқау веб-сайтында жарияланған сәттен бастап Байқау жарамсыз деп танылады.

  1. Байқау жалпы шарттары

             12.1. Мекенжайлар.

             12.1.1. Өтінімдердің пакеттерін жіберу мекенжайы:

             Ескерту: Байқау. «Түркістан қаласында Түркі әлемі орталығы».

             Мекен-жайы: Түркістан қаласы, Әкімшілік орталығы, «Басқармалар үйі» ғимараты, 429 каб.

             12.1.2. Байқау өтінімдер, сұраныстар және хабарламалар материалдарының цифрлық нұсқасын жіберуге арналған ресми электрондық пошта мекенжайы Ұйымдастырушымен: c.konckurs@yandex.kz,
+7 701 553 16 66, +7 702 570 03 12
(байқауды үйлестіру).

             12.2. Қолданылатын құқық.

             Байланысты тараптардың (Өтініш берушілер, Жеңімпаз және Тапсырыс беруші) қарым-қатынастарына Байқауды өткізу және Байқау шеңберінде Шарттарды жасау кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасы қолданылады.

             12.3. Тіл.

             Байқаудың ресми тілі – орыс тілі. Байқау ұсыныстары, оның ішінде планшеттердегі барлық құжаттар, түсініктемелер орыс тілінде беріледі.

             12.4. Құпиялылық.

             12.4.1. Барлық ұсынылған баспа материалдары мен барлық электрондық файлдарды тек Байқау аясында пайдалануға болады.

             1-ҚОСЫМША

             ЖАРЫС КЕСТЕСІ

             Өтінімдерді дайындау

             Байқау өткізу туралы хабарландыру: 2022 жылғы 19 шілдесі.

             Байқау құжаттарды қабылдаудың аяқталуы: 2022 жылғы 14 қазан.  

             Жеңімпазды таңдау

             Қазылар алқасының отырысы: 2022 жылғы 20 қазан.

 

             2-ҚОСЫМША

 

             БӘСЕКЕЛІ ҰСЫНЫСТАРДЫҢ ҚҰРАМЫ, МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ДИЗАЙНЫ

 

  1. БӘКЕСТІК ҰСЫНЫСТАРДЫҢ ҚҰРАМЫ ЖӘНЕ МАЗМҰНЫ

             Өтінім жеке Қатысушыға немесе Консорциум жағдайында Консорциумның әрбір мүшесіне қатысты келесі тармақтарды қамтуы тиіс.

             1.1. Үміткер тобының ережесі мен  мәртебесі, лауазымы және үміткер туралы жалпы ақпарат.

             - Жалпы ақпарат

             1) Байқау өтінімді толтыруға жауапты Сауда-саттыққа қатысушының (Консорциум жағдайында – Консорциум Көшбасшысы) байланыс деректері (аты-жөні, электрондық поштасы, байланыс телефоны);

             2) Аты-жөні;

             3) Орналасқан жері;

             4) Веб-сайттың мекенжайы (бар болса)

             1.2. Байқау өтінімнің ұсыну бөлігінің құрамы.

Байқау ұсыныстың қажетті материалдары мынадай құрамдағы құжаттар пакеті түрінде ұсынылуы тиіс. Құжаттар пакеті 6.1.1 және 12.1. - тармақта көрсетілген мекенжай бойынша және мерзімде жеткізілуі тиіс.

             Конкурсқа ұсынылатын материалдардың құрамы мен көлемі бойынша талаптар:

  1. Презентацияға арналған праншеттер 130*90;
  2. Тұсаукесер планшеттерінің кішірейтілген көшірмесі қосылған
    A3 форматындағы альбом – төрт (7) дана;
  3. Ситуациялық жоспар;
  4. Бас жоспардың сызбасы;
  5. Қасбеттер;
  6. Функционалдық сызбалар;
  7. Тән көлденең Қималар мен кесіктер;
  8. Жалпы көріністер мен фрагменттер (3D визуализация), перспективалық кескіндер, фотомонтаждар. А3 форматында кемінде
    8 иллюстрациялар.
  9. Конструкциялық шешімдерді пысықтаумен, материалдарды қолданумен, жобада қандай да бір сәулет шешімдерін пайдалануды негіздеумен түсіндірме жазба.
  10. Авторлық туралы декларация;

             Авторлық туралы декларация

             Ұсынылған Байқау жобасын Байқауға Қатысушы әзірлегенін растайтын Авторлық декларация. Авторлық декларацияның нысаны осы Шарттардың
5-қосымшасында көрсетілген.

             1.3. Байқауға қойылатын талаптар.

             Үміткер немесе Талапкер ұсынған барлық ақпарат шынайы болуы керек.

            

             Планшеттерде, альбомдарда компанияның аты, логотиптер немесе жобаның авторлығын анықтау үшін басқа деректер болуы керек.

                      3-ҚОСЫМША

 

             Әділ қазылар алқасының құрамы нақтылауда.

       4-ҚОСЫМША

 

БІЛІКТІЛІК КРИТЕРИЯЛАРЫ

 

             Қазылар алқасы Байқау ұсыныстарды мынадай критерийлерге сәйкес бағалайды (критерийлер тізбесінің басымдығы жоқ):

             - сәулеттік тұжырымдаманың бірегейлігі;

             - сәулеттік тұжырымдаманың сәулеттік-көркемдік келбетінің, композициялық және аймақтық жоспарлау шешімдерінің артықшылықтарын ашу;

             - Түркістан қаласында «Түркі әлемінің орталығы» және нысан аумағын кешенді абаттандыру оның ерекшеліктерін;

             - сапа бойынша техникалық тапсырмасы талаптарына сәйкестігі және сандық көрсеткіштер (қабаттардың саны, құрылыс алаңы, аумақтың баланстары және т.б.);

             - жоспарлау шешемдерінің негізгі қызметі жəне функционалдық байланыстар, жалпы тепе-тендік, жеке аймақтар арасындағы озара əрекеттесу тиімділігі;

             - сәулет-жоспарлау шешімдердің түбегейлі қайта қараусыз болашақтағы  өзгерістерге бейімдеу мүмкіншілігі;

             - жобалық және экономикалық қажеттілікпен үйлесімді ерекшелігі;

             - жаяу, велосипед және көрнекі байланыстарды қамтамасыз ету;

             - қоршаған ортаға әсерді барынша азайту, ландшафт ерекшеліктерін сақтау және дамыту;

             - климаттық параметрлерді есепке алу;

             - жоба мен құрылыстың қолданыстағы Қазақстандық стандарттары мен ережелерін сақтау;

             - ұсынылып отырған тұжырымдаманың экономикалық тиімділігі.

5-ҚОСЫМША

 АВТОРЛЫҚ ТУРАЛЫ ДЕКЛАРАЦИЯНЫҢ НЫСАНЫ

          Авторлық туралы Декларация

  1. Бұл Декларацияны мен, (жеке үміткердің немесе консорциум лидлерінің атауы) «Түркістан қаласындағы Түркі әлемінің орталығы» объектісінің кешенді абаттандырылуына, композициялық және көлемдік-жоспарлау шешімдеріне, сәулеттік-көркемдік бейнесінің сәулеттік тұжырымдамасын әзірлеуге ашық сәулет байқауына қатысуымызға байланысты жасадым.

          2) сайтта жарияланған байқау құжаттамада айқындалған терминдер https://www.gov.kz/memleket/entities/turkestansaulet?lang=kk , сол декларацияда қолданылады.

          3) осы Декларация біздің Өтініміміздің ажырамас бөлігі болып табылады.

          4) Мен, төменде қол қоюшы, осымен (сәулет тұжырымдамасы) орындалғанын (авторлардың есімдері) және (сәулет тұжырымдамасында) жасалған туындыларға барлық айрықша құқықтардың маған (бізге) тиесілі екенін растаймыз. Осы тармақта көрсетілгендерден басқа ешкім (сәулет тұжырымдамасын) жасауға қатысқан жоқ және авторлықты және/немесе оған қатысты айрықша құқықтарды пайдалануды талап ете алмайды.

          5) мен Байқау құжаттаманың ережелеріне сәйкес менің заңды иелік етуімді және пайдалануымды, сол сияқты өзім және кез келген үшінші тұлғалар (консорциум көшбасшысы болған жағдайда) жасаған материалдарды, туындыларды және басқа да объектілерді Тапсырыс берушінің (жобаны іске асыратын өзге де тұлғаның) пайдасына беру мүмкіндігін қамтамасыз етуге міндетті екенімді түсінемін, түсінемін және келісемін: біз мәлімдеген консорциумның кез келген мүшелерін қоса алғанда) (сәулет тұжырымдамасында) жұмыс жасау шеңберінде және мен осы міндеттің тиісінше орындалуы үшін жауап беремін.

КОНЦЕПЦЕПТУАЛДЫҚ ТАПСЫРМА

ҚЫСҚАША АНЫҚТАМА:

Қазіргі таңда түркі мемлекеттеріне Қазақстан, Әзербайжан, Қырғызстан, Түркия, Өзбекстан және Түркіменстан елдері кіреді. Бұл мемлекеттердің халық саны 160 миллионнан асып жығылады. Жалпы, түркі әлемінің өкілдері әлемнің 20-дан астам елінде елеулі диаспоралар құрайды. Түркі халықтарының қалыптасу тарихы 2 мың жылдан асады, ал «түрік» этнонимі алғаш дәуіріміздің 6 ғасырында кездеседі. Жалпы түркі әлемі Еуразия тарихына орасан зор ықпал етіп, Еуразияның қазіргі мәдени, этникалық, геосаяси ерекшеліктерін Еділ өзенінен солтүстік-батысқа қарай оңтүстік-шығыстағы Үнді өзеніне дейін аралықты алып жатты. Ал бүгінде түркі елдері мен халықтары қазіргі әлемнің ажырамас бөлігі болып табылады.

НЫСАННЫҢ БОЛЖАМДЫ ТЕХНИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІ:

Біріккен Ұлттар Ұйымының Білім, ғылым және мәдениет жөніндегі ұйымының (ЮНЕСКО) ұсынысы бойынша жоба нысаны, Түркістан қаласында орналасқан Х.А.Яссауи кесенесі дүниежүзілік мұра нысанының ерекше реттеу аймағына кіреді. Осыған байланысты сәулеттік сараптама шарттары бойынша ғимаратының биіктігі 7 (жеті) метрден аспауы тиіс.

Жобада жер асты қабаттарын ұйымдастыру құпталады.

Жалпы жоспарлау шешімдері ҚР ҚНжЕ («Қоғамдық ғимараттар мен құрылыстар», «Көп функционалды ғимараттар мен құрылыстар») талаптарын ескере отырып қабылданады.

Жер телімінің ауданы ≈ 1,5 га.

КОНЦЕПЦИЯЛЫҚ МАҚСАТЫ:

Ежелгі Түркістан қаласы Ұлы Жібек жолының маңызды орталықтарының бірі болды. Ол түркі мәдениетінің алтын бесігі, мемлекеттің рухани орталығы болып саналған. Қала ұзақ уақыт бойы Қазақ хандығының астанасы болды.

Біздің тіліміздің, сондай-ақ тарихымыздың, мәдениетіміздің, дүниетанымыз бен салт-дәстүріміздің тамырлары бір болғандықтан, түркі әлемі орталығы жобалау концепциясы  халықтардың ынтымақтастықтығын, бірлігі мен достығын бейнелеуі тиіс.

Бұл орталық түркі халықтары өмірінің қауым, отбасы, шежіре, тұрмыс, шығармашылық, сенім сияқты аспектілерін көрсететін түркілердің және түркі әлемінің шығу тегі туралы аңызды бейнелейтін символизмді көрсетуі керек.

БАЙҚАУ ҚҰЖАТЫНА ҚОСЫМША

Байқауға қатысушылар көлемдік-жоспарлау, композициялық, сәулеттік-көркемдік шешімдері бойынша (жеке нысан немесе кешен) қосымша ұсыныс енгізуге, сондай-ақ нысанның қала жүйесінде орналасу орнын белгілеуге өз ұсынысын беруіне мүмкіндігі бар.