- Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа мұқтаж адамның тұрғылықты жері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінде көзделген құжаттарды қоса бере отырып, өтінішті: 1)Мемлекеттік корпорация (ХҚКО);
2) көрсетілетін қызметті беруші (жұмыспен қамту бөлімі);
3) «электрондық үкіметтің» веб-порталы www.egov.kz.
- Мемлекеттік қызмет көрсету үшін келесі құжаттар ұсынылады:
1) нысан бойынша өтініш;
2) көрсетілетін қызметті алушының цифрлық құжаттар сервисінен жеке басын куәландыратын құжат не электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) азаматты әрекетке қабілетсіз немесе әрекетке қабілетсіз деп тану туралы сот шешімі;
4) неке қию немесе некені бұзу туралы куәлік;
5) 026/е нысаны бойынша дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы (қамқоршылық белгіленген кезде);
6) нысан бойынша наркологиялық және психиатриялық диспансерлерде есепте тұрғаны туралы мәліметтердің жоқтығы туралы анықтамалар;
7)18жастанасқанотбасымүшелерініңәлеуеттіқамқоршысыменбіргетұратынбарлық адамдарға қамқоршылықбелгілеугежазбашакелісім(егер қамқоршы қамқоршыменбіргетұрадыдепболжанса)(еркіннысанда).
-Өтінішқабылданғаннанкейінжәнеқұжаттардытексеруқорытындылары бойынша көрсетілетін қызметті беруші 10(он)жұмыскүніішіндетұрғын үйге тексеружүргізеді,оныңнәтижелері бойынша қорғаншылыққанемесеқамқоршылыққаалуғаниет білдірген адамның тұрғын үй-тұрмыстықжағдайларынтексеруактісіннысан бойынша жасайды.
- Көрсетілетін қызметті беруші актіні алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде және қажетті құжаттарды өңдегеннен кейін нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің қорғаншылығын немесе қамқоршылығын белгілеу туралы бұйрық шығарады.