2021 жылға жоспарланған мемлекеттiк әлеуметтiк тапсырыстың тақырыптары туралы ақпарат

2021 жылға жоспарланған мемлекеттiк әлеуметтiк тапсырыстың тақырыптары туралы ақпарат

Мемлекеттiк әлеуметтiк
тапсырысты қалыптастыру,
iске асыру мониторингi және
осы тапсырыстың нәтижелерiн
бағалау қағидаларына
1-қосымша

Нысан

2021 жылға жоспарланған мемлекеттiк әлеуметтiк тапсырыстың тақырыптары туралы ақпарат

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жоспарланған тақырыбы

Қаржыландырудың жоспарланған көлемі (мың теңге)

Ақпараттың дерек көзі көрсетілген негіздеме

Халықтың нысаналы тобы

Күтілетін нәтиже

1

«Суицидтік және девиантты мінез-құлыққа бейім балалармен және жасөспірімдермен алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру»

1500 мың теңге

Әлеуметтік тапсырысты іске асыру жоспарлануда, өйткені кәмелетке толмағандар арасында суицид әрекеттерінің саны артты (статистикалық деректер 2019 ж. — 9, 2020 — 15)

Білім беру ұйымдарының педагог-психологтары (28-30 адам).

Петропавл қаласы мен аудандардың педагог-психологтарын кәмелетке толмағандардың суицидтік мінез-құлқы мен суицидтік тәуекелдерін диагностикалауды оқыту.

Кәмелетке толмағандар арасында суицидтік және девиантты мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмысты күшейту мақсатында оқу-тәрбие процесінің субъектілеріне әдістемелік көмек көрсету.

2

«Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен олардың отбасыларын әлеуметтендіру және интеграциялау Adaptation»

 

1500 мың теңге

OOP бар балалардың проблемаларына қоғамның назарын аудару. Облыста ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар 4060 бала (0-ден 18 жасқа дейін), оның ішінде 1152 мүгедек бала бар.

(ПМПК мәліметтері бойынша)

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар 1-11 сынып оқушылары, СҚО білім беру ұйымдарының ата-аналары мен педагогтары саны 4000 адам.

1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық, құқықтық, түзету көмегін көрсету бойынша еріктілер қозғалысын құру.

2. Қоғамның ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың, оның ішінде мүгедек балалардың проблемаларына толерантты көзқарасы.

3. OOP бар балаларды инклюзивті біліммен қамтуды арттыру.
 

2020 жылғы «21» желтоқсан жағдайы бойынша