«Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша талдамалық анықтама

«Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша талдамалық анықтама

«Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша талдамалық анықтама

 

  1. Кіріспе бөлім
  2. «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  3. Негізі: «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу туралы» Алабота ауылдық округі әкімінің 18.06.2025 жылғы № 15/1-НҚ өкімі
  4. Өткізу мерзімі: 2025 жылғы 19 маусымнан 2025 жылғы 30 маусымға дейін.
  5. Талданатын кезең: 2024 жылғы 01 қаңтардан 2025 жылғы 01 қаңтарға дейін.
  6. Бөлімшенің қызметін қозғайтын нормативтік-құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

         Нормативтік-құқықтық актілер: 1995 жылғы 30 тамыздағы Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан Республикасының Заңы

2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы

«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» 2015 жылғы 18 қарашадағы, «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік көрсетілетін қызметтері туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы № 221 ЗаңыЖеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы «Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы» Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңы, Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы әдеп кодексі, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 414 Еңбек кодексі.

         Бөлімшенің қызметіне қатысты нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу кезінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдері табылған жоқ.

         Қорытынды: жоғарыда айтылғандарды талдай отырып, жұмыс барысында бөлімшенің қызметін қозғайтын Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алу қажет.

  1. Бөлімшенің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

3.1. Персоналды басқару желісі бойынша, оның ішінде кадрлардың ауысуы Мемлекеттік қызметке кірген кезде Алабота ауылдық округі әкімі аппаратының мамандары «міндеттеме, мемлекеттік қызметшілердің Әдеп кодексінің нормаларымен және қызметтік әдеп ережелерімен танысу» әкімшілік лауазымдарға орналасуға шектеулер қабылдады. 2024 жылғы 01 қаңтардан 2025 жылғы 01 қаңтарға дейінгі кезеңде қызметтік әдепті бұзғаны үшін тәртіптік жаза қолданылмады.

         «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ штат саны 3 бірлікті құрайды (1 бірлік-Ауылдық округ әкімі, 1 бірлік - бас маман, 1 бірлік - бас маман - бас бухгалтер). Нақты саны-3 адам.

         Кадрлардың ауысу деңгейі 2024 жылғы 01 қаңтардан 2025 жылғы                    01 қаңтарға дейінгі кезеңде, жұмыстан босатудың көрсетілген кезеңінде Алабота ауылдық округі әкімінің аппаратында 1 бірлік.

         2024 жылғы 01 қаңтардан бастап 2025 жылғы 01 қаңтарға дейінгі кезеңде «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ қызметкерлері сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасағаны үшін жауапқа тартылған жоқ.

         Қорытынды: жұмыста лауазымдық міндеттерін сапалы және тиімді орындау, жақын туыстарының бірлескен жұмысына жол бермеу, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға жол бермеу жолымен Қазақстан Республикасының заңнамасын басшылыққа алу.

3.2.Мүдделер қақтығысын реттеу желісі бойынша.

         Барлық мемлекеттік сатып алу "Мемлекеттік сатып алу туралы «ҚР Заңына сәйкес жүргізіледі. Өнім берушінің қызмет көрсетуі көрсетілген шарттарда мерзімдерде жүзеге асырылады, ұйым тарапынан шартты орындау сапасына шағымдар болған жоқ. Мемлекеттік сатып алу рәсімін өткізу кезінде мүдделер қақтығысының туындау фактілері туындаған жоқ. Мемлекеттік сатып алу Мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылатын бюджет қаражатын тиімді жұмсау қағидаты бойынша жүзеге асырылады.

         Ішкі талдау нәтижесінде Алабота ауылдық округі әкімі аппараты басшылығының жақын туыстарының, жұбайларының немесе жекжаттарының әлеуетті өнім берушілерін өткізілетін Мемлекеттік сатып алуға қатысу фактілері анықталған жоқ.

         Қорытынды: одан әрі жұмыста «Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңын сақтау, бекітілген, нақтыланған жоспарларға сәйкес мемлекеттік сатып алуды уақтылы жүргізу, сапалы тауарлар мен қызметтерді жеткізу бойынша өнім берушілермен шарттар жасасу, мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде мүдделер қақтығысын болдырмауға ықпал ету.

3.3. Мемлекеттік қызмет көрсету желісі бойынша

Тайынша Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты КММ

Солтүстік Қазақстан Облысы ауданының " 5 Мемлекеттік қызмет көрсетіледі

  1. «Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру»
  2. «Жер учаскесін алуға кезекке қою»
  3. «Кент, ауыл жерлерінен жер учаскесін беру»
  4. «Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін, мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды сатып алу»
  5. «Жер учаскесін жеке меншікке біржолғы немесе бөліп-бөліп сату»

2024 жылғы 01 қаңтар мен 2025 жылғы 01 қаңтар аралығында ұсынылған мемлекеттік қызметтердің жалпы саны-4 қызметті құрайды. Олардың ішінде:

  1. «Жер учаскелеріне құқықтарды сатып алу Сауда – саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекеттік меншік" - заңды тұлға үшін 1 қызмет электрондық форматта ұсынылған.
  2. «Кент, ауыл жерлерінен жер учаскесін беру» - 2 өтініш беру арқылы қағаз форматта балама негізде ұсынылған жеке тұлғаға арналған қызметтер.

 Қалған мемлекеттік қызметтер бойынша талданған кезеңде түскен жоқ.

Ауылдық округ әкімі аппаратында дискрециялық мерзімдер мен өкілеттіктердің болуы «мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» ҚР Заңының регламенттерімен және стандарттарымен шектелген. Мемлекеттік қызметтер бойынша әкімшілік кедергілер байқалмайды.

         Салалық заңдар мен заңға тәуелді НҚА арасында Заңды қайшылықтардың болуы жоқ.

         Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту-1 бас тарту.

Олардың ішінде:

  1. «Кент, ауыл жерлерінен жер учаскесін беру» - 1 бас тарту.

         Мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты процестері бекітілген Мемлекеттік қызмет стандарттарының нормаларына сәйкес келеді.

         Стандарттарда тіркелмеген құжаттарды талап ету фактілері жоқ.

         Көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланысы бес Мемлекеттік қызметтің төртеуін алған кезде болады, бірақ «электрондық үкіметтің» веб-порталы не «Азаматтарға арналған үкімет «мемлекеттік корпорациясы» арқылы мемлекеттік қызметтерді алудың баламасы бар екенін атап өту қажет, бұл өз кезегінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін барынша азайтады.     

Ауылдық округ әкімі аппаратында мемлекеттік қызмет белгілері бар қосымша функциялардың болуы жоқ.

         Қорытынды: жоғарыда айтылғандарды талдағаннан кейін сыбайлас жемқорлық тәуекелдері барынша азайтылғаны, бес Мемлекеттік қызметтің төртеуі бір мемлекеттік қызмет бойынша электрондық форматта ұсынылатындығына байланысты, өтініш беру мен нәтижелерді алуға балама мүмкіндік бар

«Электрондық үкімет» веб-порталы не «Азаматтарға арналған үкімет «мемлекеттік корпорациясы» арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер.

3.4. Рұқсат беру функцияларын іске асыру желісі бойынша

         "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңына сәйкес ауылдық округ әкімі өз құзыреті шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асырады. 2024 жылғы 01 қаңтардан                        2025 жылғы 01 қаңтарға дейінгі кезеңде үш жер учаскесі берілді.  

Қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерде қайшылықтар анықталған жоқ.

         Қабылданған шешімдерге шағымдану рәсімінен бас тартуға негіз жоқ.

         Рұқсат құжаттарын беруде дискрециялық өкілеттіктер мен әкімшілік кедергілер жоқ.

         Қорытынды: жоғарыда айтылғандарды талдағаннан кейін «электрондық үкіметтің» веб-порталы не «Азаматтарға арналған үкімет «мемлекеттік корпорациясы» арқылы өтініш беру және мемлекеттік қызметтердің нәтижелерін алу баламасының мүмкіндігіне байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдері барынша азайтылғаны жөн. 

         3.5. Бақылау функцияларын іске асыру желісі бойынша.

         «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ "жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» заңды сақтау үшін ай сайын Құқықтық статистика органдарымен салыстырып тексеру актілері өткізіледі. Салыстыру нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған жоқ.

         Сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туындаған кезде ауылдық округ әкімінің аппаратында ҚР заңнамасына сәйкес әкімшілік жауапкершілік шаралары көзделген. Ауылдық округ әкімінің аппаратымен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша түсіндіру іс-шаралары, дөңгелек үстелдер, кеңестер өткізіледі. Бұл жұмыс Алабота ауылдық округі әкімі аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартына сәйкес жүргізіледі.

         Ішкі бақылау жүргізу нәтижесінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау мерзімдерін бұзу анықталған жоқ.

         Қорытындылар: «жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңның Е-Отыніштегі өтініштерді есепке алу бөлігіндегі талаптарын мүлтіксіз сақтау.

3.6. Бөлімшенің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелер.

         Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері бойынша 2024 жылғы 01 қаңтардан бастап 2025 жылғы 01 қаңтарға дейінгі кезеңде Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты Алабота ауылдық округі әкімі аппаратының мамандары сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасау фактілерін анықтауға талдау жүргізген жоқ. Алабота ауылдық округі әкімі аппаратының сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартының сақталуына апта сайын мониторинг жүргізіледі. Жалпы, жұмыс сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің алдын алуға және оларды болдырмауға бағытталған.

         2024 жылғы 01 қаңтардан 2025 жылғы 01 қаңтарға дейінгі кезеңде Алабота ауылдық округі әкімінің аппаратына ауылдық округ әкімінің құзыретіне кіретін 21 өтініш түсті. Оның ішінде: заңды тұлғалардан – 0 өтініш, жеке тұлғалардан - 20 өтініш, ұжымдық-1 өтініш. Сыбайлас жемқорлық жағдайлары мәселелері бойынша шағымдар, арыздар түскен жоқ. Барлық өтініштер мерзімінде қаралады, уақтылы орындамау немесе орындаудан бас тарту фактілері жоқ.

         Талдамалық анықтаманың қорытынды бөлігі.

         Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне жүргізілген ішкі талдау нәтижесінде «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.

         Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін болдырмау үшін Алабота ауылдық округі әкімі аппараты қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексін, «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота ауылдық округі әкімінің аппараты» КММ сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартын сақтауы қажет деп санаймыз. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша профилактикалық іс-шараларды дөңгелек үстелдер мен кеңестерді тұрақты негізде жалғастыру қажет деп санаймыз.

 

 

 

Комиссия төрағасы:                                                          Жаныбаев К. М.

 

Комиссия мүшелері:                                                          Искакова Ж. А.

                                                                                              Искакова С. Е.

 

Комиссия хатшысы                                                            Моздер Ю. И.