Локомотив депосы, 1892-1896 жылдар Темiржол вокзалының алаңында орналасқан.
1891 ж. ақпанда Ресей үкiметi Транссиб құрылысын бастау туралы шешiм қабылдады және мұнара орнату бойынша арнайы комитет құрды. Батыс-сiбiр мұнарасының құрылысын К.Я. Михайловский басқарды. Темiр жол бес жылда салынды. (1892-1897 жж.), сол уақыт бойы паровозды депо ғимараты салынды. Құрылыс қаладан бес шақырым жердегi бос жерде басталды. 1896 ж. 1 қазанда ғимарат салынып бiттi және онда паровозды депо орналасты. Макшино бекетiнен Есiлкөл бекетiне дейiн 272 шақырымды жолдар алаңында, паровоздар жүретiн орындар айналымды болып келгендiктен, сол кезде Петропавл депосы ең iрi болып есептелдi.
Кiрпiштi, бiрқабатты, 1660 ш.м ауданды ғимарат. Сыртындағы қабырғалары периметр бойынша қырықкөлемдi контркербездiк бутты тасқа тiреледi. Еденi және жабуы ағаш шатыры қаңылтыр. Терезелерi үлкен,аркалы типтi, ұсақ торлы жақтаулы. Депо қасынааса үлкен өнеркәсiп жөндеу үшiн шеберханалар және т.б. көмекшiлер орналастырылып салынған.
Ғимарат көпестiк шет аймақты қаланың тарихи жоспарының үлгiсi 19 соңы мен 20 ғ. басында жоспарлы кiрпiштi құрылысқа әлеуметтiк және көлiк-өнеркәсiптiк мағынада сипаттамасы және қаланың сәулет мұрасы болып табылады.
1896 ж. арналған «Степной край» газетi №11.
М.А. МорозовПетропавлбойынша,-Алматы, 1981 ж.
М.А. Морозов Петропавл-Қазақстанның солтүстiк қамалы.-Омбы, 1993 ж. Солтүстiк Қазақстан облысы. Энциклопедия. Алматы. 2004 ж. 393, 435-437 беттер.
В.Ф. Нузданов Жолда жүз жыл.// Транссиб басты жолда.-Петропавл, 1991 ж.