Мемлекеттік корпорация құжаттарды жеткізу қызметін енгізді

Мемлекеттік корпорация құжаттарды жеткізу қызметін енгізді

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы халыққа қызмет көрсету орталықтарында дайын құжаттарды қажетті мекенжайға дейін жеткізу қызметін енгізді.

Жаңа қызмет «Халыққа қызмет көрсету бөлімінің менеджері» пилоттық жобасы аясында іске қосылып, қазір Мемлекеттік корпорация фронт-офистерінде қолжетімді.

Енді халыққа қызмет көрсету орталығында мемлекеттік қызметке өтініш берген азаматқа құжат дайын болған соң оны қажетті мекенжайға дейін жеткізу қызметі ұсынылады. Ол үшін бөлімшеде жеткізуге қажет деректерді көрсетіп, төлемді банк қосымшасы арқылы QR-кодпен жасау жеткілікті. Қызмет құны: Астана, Алматы және Шымкент қалаларында – 1990 теңге, ал облыстарда – 1000 теңге.

Құжаттарды жеткізу 15 түрлі мемлекеттік қызмет бойынша жүргізіледі. Олардың қатарына туу туралы куәлікті, некені бұзу куәлігін алу, туу, некеге тұру, ажырасу, қайтыс болу туралы қайталама куәліктер мен архивтік анықтамаларды алу, білім туралы құжаттардың дубликаттары, азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру және ресми құжаттарды апостильдеу кіреді.

Бұл сервисті қызмет көрсету орталығында құжатқа өтініш бергеннен кейін ғана рәсімдеуге болады.   

Сонымен қатар, құжат дайын болған кезде қызмет алушыға 1414 нөмірінен бірегей коды бар SMS-хабарлама жіберіледі. Осылайша, курьер құжат алушыға хабарласып, жеткізудің нақты уақытын бекітеді. Құжатты жеткізу кезінде сәйкестендіру жеке куәлік пен кодты тексеру арқылы жүргізіледі.

Жеткізудің мәртебесін «ЦОН» мобильді қосымшасынан (App Store/Google Play) «Құжаттарды жеткізу» бөлімінде бақылауға болады. Қосымшаға тіркелу ЖСН мен телефон нөмірі арқылы жүзеге асады.

Ең бастысы, жаңа сервис азаматтарға құжаттарын ХҚКО-ға қайта бармай-ақ алу мүмкіндігін беріп, қызметтің қолайлылығын күшейтеді әрі деректердің құпия сақталуын қамтамасыз етеді.

Госкорпорация внедрила сервис по доставке готовых документов

Государственная корпорация «Правительство для граждан» внедрила в работу центров обслуживания населения услугу доставки готовых документов на указанный адрес.

Сервис реализован в рамках пилотного проекта «Менеджер отдела обслуживания населения» и доступен во фронт-офисах Госкорпорации.

Теперь при подаче заявления на получение государственной услуги сотрудник ЦОНа предлагает заявителю оформить доставку готового документа по выбранному адресу. Для этого достаточно указать данные для доставки и оплатить услугу на месте через QR-код с помощью мобильного приложения банка второго уровня. Стоимость услуги составляет 1990 тенге в городах республиканского значения – Астане, Алматы и Шымкенте и 1000 тенге в региональных отделениях.  

Курьерская доставка предоставляется по 15 видам государственных услуг. К ним относятся: получение свидетельства о рождении ребенка, свидетельства о расторжении брака, повторные свидетельства и архивные справки о рождении, заключении и расторжении брака, смерти, а также выдача дубликатов документов об образовании, восстановление записей актов гражданского состояния и апостилирование официальных документов.

Важно отметить, что заказать  доставку можно исключительно при подачи заявления в ЦОНе.

По готовности документов гражданину направляется SMS-уведомление от 1414 с уникальным кодом. Далее курьер связывается с услугополучателем для определения точного времени доставки. При доставке курьер проводит идентификацию по удостоверению личности и коду подтверждения.   

Кроме того, отслеживать статус доставки можно в мобильном приложении «ЦОН» (App Store/Google Play) во вкладке «Доставка документов». Авторизация в приложении осуществляется по ИИН и номеру телефона.