ҚР ІІМ логотипі

Меню

Страницы

Статья

Практикалық тапсырмалар (IX БӨЛІМ. 1-сабақ. ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ)

IX бөлім. ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ. 1-сабақ.

1. Тиісті атауларды жазыңыз. Напишите название. Практикалық тапсырмалар (IX БӨЛІМ. 1-сабақ. ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ)

2. Тиісті сөзді жазыңыз. Напишите нужные слова.

3. Тиісті атауларды жазыңыз. Напишите название.

4. Тиісті атауды жазыңыз. Напишите название.

ОҚЫЛЫМ

5. Оқыңыз. Прочитайте.

Баяғы заманда бір-бірін жақсы көретін қыз бен жігіт өмір сүріпті. Жігіттің есімі – Роман болған екен. Бір күні ол түс көреді. Түсінде үлкен емес, ақ күлтелері бар, күнге ұқсайтын қарапайым гүл көреді. Махаббат нұры гүлдің айналасын қоршап тұрыпты. Роман оянып кетіпті. Тұрса жастығының бас жағында түсіне енген гүл жатады. Роман гүлді жақсы көретін қызына сыйлайды. Оны көрген қызы гүлге жігіттің есімін береді. Гүлге Ромашка деген ат қояды. Қыз жігітке осы гүлді күн сайын беруін сұрайды.

Роман қызды қатты жақсы көреді. Роман оны Түстер патшасына айтып береді. Патша көп ойланады. Патша жас жігітке: «Менің патшалығымда өмір бойы қызмет етуге қалсаң, қызыңа қалаған гүлін беремін»- дейді. Роман жақсы көрген қызы үшін патша бұйрығына келіседі. Қыз түстер әлемінен гүл әкелуге кеткен ханзадасын ұзақ күтеді. Ол келмейді...

Ол жігітті сағынады. Күн сайын жылайды. Бір күні қыз терезеге қарайды. Тамаша! Үйдің жанында түймедақ гүлдері өсіп тұрған үлкен алқап тұр екен. Қыз жігіттің тірі екенін сезеді, бірақ ешақашан кездесе алмайтындықтарын түсінеді. Содан бері адамдар түймедақ гүлін шынайы махаббат символы ретін жақсы көреді.

6. Белгілеңіз. Отметьте.

7. Ақпаратты анықтаңыз. Определите информацию.

8. Сұраққа жауап беріңіз. Ответьте на вопросы.

  1. Роман түсінде не көрді?
  2. Түсінде көрген нәрсе неге ұқсайды?
  3. Роман түсінде көрген нәрсені кімге берді?
  4. Ол затқа кім ат қойды және қандай ат қойды?
  5. Қыз Романнан не өтінді?

9. Тиісті есімдікті қойыңыз. Поставьте нужные местоимение.

10. Өзгертіңіз. Поменяйте.

11. Тиісті сөзді жазыңыз. Дополните нужным словом.

12. Болымсыз формада жазыңыз. Напишите в отрицательной форме.

Тыңдалым

14. Қайта тыңдаңыз. Ақпаратты анықтаңыз. Прослушайте еще раз. Определите информацию.

15. Қайта тыңдаңыз. Сұраққа жауап беріңіз. Прослушайте еще раз. Ответьте на вопросы.

  1. Аңыз қай гүл туралы?
  2. Аңызда кімдер болды? (кейіпкерлер)
  3. Жұмыс іздеуге кім кетеді?
  4. Емшіге барған кім?
  5. Емшіге керек нәрселерді іздеуге кім кетті?
  6. Оқиға қандай мезгілде болды?

 

Практикалық тапсырмалардың жауаптары (IX БӨЛІМ. 1-сабақ. ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ)

Дата публикации
22 февраля 2021
Дата обновления
22 февраля 2021
Тип
Пайдалы ақпарат

Сейчас читают

Ақпарат
08 мая 2025
Ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрес бөліністеріндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша айқындалған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне бейім лауазымдардың тізбесі
Ақпарат
08 мая 2025
Арнайы және жұмылдыру даярлығы бөліністеріндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша айқындалған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне бейім лауазымдардың тізбесі
Ақпарат
08 мая 2025
Автокөлікке қызмет көрсету мекемесіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша айқындалған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне бейім лауазымдардың тізбесі және аумақтық автошаруашылықтар

Социальные медиа

Twitter
Instagram
Facebook

Меню подвал

Экран дикторы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
ҚР Президентінің жолдаулары
ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Премьер-Министрінің сайты
ҚР Президентінің сайты
Терминдер мен қысқартулар
Тұрақты даму мақсаттары
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы