Сауда белгісі және бренд

Сауда белгісі және бренд

Сауда белгісі зияткерлік меншіктің белгілі бір түрін қорғайды, ал бренд Сіздің бизнесіңіз туралы жалпы әсер қалдырады. Көптеген адамдар фирмалық атауды компанияның атауы, ұраны немесе логотипі сияқты өз бизнесінің бір бөлігін брендтеу үшін пайдаланады. Алайда, брендтің өзі бренд емес. Сауда белгілері-бұл брендтің үлкен көрінісінің бөлігі.Брендтер мен бренд атаулары арасындағы негізгі айырмашылықтарды қарастырыңыз.

Сауда маркасының брендтен айырмашылығы, ішінара сауда маркасының өзі заңды қорғанысқа ие, ал бренд - бұл компанияның имиджін қалыптастыратын көптеген нәрселердің заңсыз үйлесімі. Сауда белгілері брендтерді құру кезінде пайдалы, бірақ бұл брендке ие болу дегеннің аз ғана бөлігі.

Қысқаша айтқанда: сауда белгісі брендтің бөлігі болуы мүмкін, бірақ бренд тек сауда белгісі емес.

Сауда белгісі дегеніміз не?

Сауда белгісі компания саудада қолданатын үш сөздің сөзін, сөз тіркесін, дизайнын немесе тіркесімін білдіреді, мысалы, Nike "Just do it. Мұны жасаңыз " немесе әйгілі Starbucks логотипі. Сауда белгісі ауызша белгі, дизайн белгісі немесе сирек дыбыс белгісі болуы мүмкін. Ал құқықтарды алу үшін сауда белгілері тіркелуі немесе тіркелмеуі мүмкін. ("Тауар белгілері, қызмет көрсету белгілері, географиялық нұсқаулар және тауарлар шығарылған жерлердің атаулары туралы" ҚР Заңына сәйкес тауар белгісі, қызмет көрсету белгісі (бұдан әрі – тауар белгісі) - осы Заңға сәйкес тіркелген немесе Қазақстан Республикасы қатысатын халықаралық шарттардың күшімен тіркеусіз қорғалатын, тауарларды ажырату үшін қызмет ететін белгі (бір заңды немесе жеке тұлғалардың басқа заңды немесе жеке тұлғалардың біртекті тауарларынан (қызметтерінен).)

Бірақ тағы қандай элементтер сауда белгісін сауда белгісіне айналдырады?

Сауда белгісі-бұл зияткерлік меншіктің бір түрі заңмен қорғалған белгілі бір сөз, сөз тіркесі немесе сурет. Шатасу ықтималдығын болдырмау үшін қолданылады, сонымен қатар брендті құрудың бір әдісі.

Бренд дегеніміз не?

Бренд компанияның жалпы имиджін білдіреді. Бұл тек бір сурет немесе сөз тіркесінен әлдеқайда көп. Бренд сауда белгісі (бренд) сияқты нақты заттарды қамтуы мүмкін, бірақ ол физикалық емес заттарды да қамтиды: мысалы, тұтынушының өнімге деген көзқарасы, дүкендер қандай атмосфераны құратыны және компанияның қоғамдағы беделі.

Сіздің бизнесіңізді брендтеу клиенттердің адалдығын қалыптастыру үшін өте маңызды. Мұны бизнестің өзі жасай алады немесе оны кәсіби маркетингтік компанияға аутсорсингке бере алады. Бірақ мұның бәріне бренд не кіреді?

Бренд мыналарды қамтиды:

Тіркелген сауда белгілері

Тіркелмеген ұрандар, графика және кескіндер

Дүкен терезесінің дизайны

Веб-сайт дизайны

Мазмұнды тон

Орау

Атақты мақұлдау

Корпоративтік мәдениет

Беделі

Әлеуметтік желілерде болу

Айырмашылықты білу неге маңызды?

Бренд пен брендтің арасындағы айырмашылықты білу маңызды, өйткені олар іс жүзінде жасалмауы керек болған кезде жиі бір-бірінің орнына қолданылады.

Егер сізде тек сауда белгісі болса және сіздің брендіңізге қосымша күш жұмсамасаңыз, Сіздің бизнесіңіздің нарықтарға мағыналы түрде шығуы қиын болуы мүмкін. Сол сияқты, Егер сіз тек брендингке назар аударатын болсаңыз және сенімді, қорғалатын сауда белгілері болмаса, басқа бизнес Сіз тіркеуге үміттенгенге ұқсас сауда белгілерін қорғауы мүмкін.

Сауда маркасы мен бренд арасындағы айырмашылықтарды түсіну және сіздің бизнесіңізді құру кезінде осы айырмашылықтарды ескере отырып, сіз өзіңіздің компанияңыздың табысқа жету мүмкіндігін арттырасыз.

Назар аудару керек айырмашылықтар.

Бренд пен сауда белгісінің бір-бірінен ерекшеленуінің нақты салдары қандай? Төменде біз бренд пен бренд айырмашылықтары сіздің бизнес әрекеттеріңізге әсер ететін үш негізгі әдісті қарастырамыз.

Тіркеу

Сауда маркасы тіркелуі мүмкін, ал сауда маркасы тіркелмеуі мүмкін. Есіңізде болсын, бренд сауда белгісі маңызды болған жерде мағынасы бар. Тауар белгісін тіркегеннен кейін сіз айрықша құқық аласыз - иесінің тауар белгісін немесе тауар шығарылған жердің атауын өз қалауыңыз бойынша кез келген тәсілмен пайдалануға мүліктік құқығы

Бренд атауы немесе логотипі сияқты нақты нәрселерден гөрі көп болғандықтан, Сіздің брендіңізді басқа бизнестің пайдалануынан заңды түрде қорғаудың нақты жолы жоқ.

Сондықтан көптеген брендтер сауда белгілерін қамтиды. Сауда маркасын пайдалану копирайтер компаниялар тұтынушыларға бренд Сізге тиесілі екенін айтатын сәйкестендіру элементтерін пайдалана алмайтынына кепілдік береді.

Қолдану аясы

Бренд брендке қарағанда кеңірек қолдану аясына ие. Тауар белгісінің қолданылу аясы салыстырмалы түрде тар және нақты тауарлар мен қызметтерге қатысты қорғауды қамтамасыз етеді. Дегенмен, брендтің ауқымы компанияның твиттерден бастап қызметкерлердің формасына дейін жасайтын немесе жұртшылықпен бөлісетін барлық дерлік әрекеттерін қамтиды.

Осының арқасында бренд не үшін пайдаланылатыны және тұтынушыларға жету үшін қаншалықты алысқа бара алатыны тұрғысынан кеңірек қамтуға ие. Сауда белгісі көбінесе клиенттерге бизнес туралы алғашқы әсер қалдыруы мүмкін болса да, ұсынылатын ақпарат көлемі әдетте шектеулі.

Сіз дүкен сатып алушыларының мазмұнын ұнататындықтан ғана дүкеннің Instagram желісіне жазылдыңыз ба? Бұл брендингтің бізге әсер етуінің шағын, күнделікті тәсілі.

Мақсаты

Сауда белгісі тұтынушыларға брендтерді бір - бірінен ажыратуға көмектеседі, ал брендтің мақсаты тұтынушылардың адалдығын арттыру болып табылады.

Тауар белгісінің мақсаты қарапайым: тұтынушылар қай компанияның қандай тауар сататынын білуі үшін "өндіруші идентификаторы" ретінде әрекет ету.

Бұл тұтынушыларға брендті бренд атауынан оңай ажыратуға көмектеседі, бұл тауар белгісінің бұзылуын және контрафактіні сатуды болдырмауға көмектеседі.

Бренд көп нәрсеге қол жеткізе алады, бірақ оның мақсаты-тұтынушыларды қайта-қайта тарту.

 

Павлодар облысының Әділет департаменті

Тукенов А. Е.