Мемлекеттік қызметтерді электрондық үкімет порталы арқылы электронды түрде алу туралы.

Мемлекеттік қызметтерді электрондық үкімет порталы арқылы электронды түрде алу туралы.

Электрондық үкімет порталы халыққа мемлекеттік қызметтер көрсету процедураларын «бір терезе» қағидаты бойынша жеңілдету мақсатында құрылды. Мемлекеттік органдардың барлық ақпараттық ресурстарына қол жеткізудің бірыңғай нүктесі: билік органдарымен ашық диалог, құпиялылық, азаматтардың мемлекеттік органдармен тікелей және кері қарым-қатынасын орнату. «Электрондық үкімет» веб-порталын құрудың негізі «Қазақстан Республикасында» электрондық үкіметті «қалыптастырудың 2005-2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 10 қарашадағы № 1471 Жарлығы болып табылады. Электрондық үкімет порталы 2006 жылдан бастап жұмыс істейді.

«Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасында негізгі бағыттардың бірі - «Цифрлық мемлекет», яғни. электрондық және мобильді үкімет жүйесін жетілдіру, мемлекеттік қызметтер аясын оңтайландыру. Бұл бағыттың іске асырылуы «Электрондық үкіметке» енгізілді. Электрондық үкіметті құру мемлекеттік органдардың жұмысын тиімді, ашық және азаматтар үшін қол жетімді ету үшін қажет болды.

Электрондық үкімет халыққа да, бизнеске де әлеуметтік маңызы бар мемлекеттік қызметтерді ұсынуды жеңілдетуге мүмкіндік берді.

EGOF.KZ электрондық үкіметтің порталы - бұл мемлекет пен азаматтардың, сондай-ақ мемлекеттік органдардың бір-бірімен өзара әрекеттесуінің біртұтас тетігі, олардың ақпараттық технологияларды қолдану арқылы сәйкестігін қамтамасыз етеді. Дәл осы механизм мемлекеттік органдардағы кезектерді қысқартуға, сертификаттарды, куәліктерді, рұқсаттар беруді жеңілдетуге және тездетуге мүмкіндік берді.

Электрондық үкімет порталы - азаматтар мен бизнестің қажеттіліктері үшін:

Егер азамат бизнес ашқысы келсе, порталда ол:

бизнесті тіркеу;

тіркелген заңды тұлғаның, филиал мен өкілдіктің анықтамасын алуға;

лицензиялау, кеден қызметтері және тауарлардың экспорты / импорты туралы пайдалы ақпаратты табуға;

өз қызметіне электрондық лицензияны алуға және алуға.

Электрондық үкімет порталын қалай пайдалануға болады?

Сіз www.egov.kz порталында тіркеу рәсімінен өтуіңіз керек

Электрондық цифрлық қолтаңбаны www.pki.gov.kz сайтынан алыңыз

ЭСҚ ақпараттық қауіпсіздікті және транзакциялардың заңдылығын қамтамасыз ету үшін қажет. Халыққа қызмет көрсету орталықтарына жүгінген кезде беріледі.

Мемлекеттік қызметтерді алудың көптеген арналары:

егер сізде компьютер және Интернет болса - www.egov.kz;

EGOV мобильді қосымшасы арқылы (AppStore / Play нарығында ақысыз);

жалпыға қол жетімді жерлерде;

«Азаматтарға арналған үкімет» ГК НАК-тың кез-келген қаладағы кеңселерінде;

1414, 8 800 080 7777 телефондары бойынша Бірыңғай байланыс орталығына ақысыз қоңырау шалу арқылы жоспарлау.

Мемлекеттік қызметтерді электронды түрде алудың артықшылықтары:

а) қызметтерді алуға байланысты ақпарат алу мүмкіндігі;

б) мемлекеттік қызметтерді алу процедураларын жеңілдету;

б) қызметтерді алуға жұмсалатын уақытты қысқарту;

в) азаматты оның өтініші бойынша жұмыстың әр кезеңінде хабардар ету;

г) үйден немесе жұмыс компьютерінен мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініш беру мүмкіндігі;

д) электрондық құжат айналымы жүйесін енгізуге байланысты бюрократиялық кідірістерді жою;

  1. f) көрсетілетін қызметті берушімен жеке қарым-қатынас кезінде туындайтын сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту.

Мобильді азаматтар базасында тіркелу қазақстандықтарға үлкен мүмкіндіктер береді, мұнда бір реттік SMS паролін қолдана отырып, ЭЦҚ-сыз 40-тан астам мемлекеттік қызметті egov.kz-те алуға болады. Үшінші тараптарға өздері туралы ақпарат алуға мүмкіндік беріңіз. Telegram bot арқылы ақпарат алыңыз және қызметтерді пайдаланыңыз. Бүгінгі таңда Қазақстанда мобильді азаматтар базасында 5 миллионнан астам адам тіркелген. Мемлекеттік қызметтерді алу оңайырақ болды.

Күн сайын портал арқылы 100 мыңнан астам қызмет көрсетіледі. Жоба басталғаннан бастап «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ азаматтардың үйден шықпай-ақ ала алатын қызметтері мен қызметтерінің тізімін ұлғайту жұмыстарын жалғастыруда. 12 жыл ішінде ұсынылған қызметтер мен қызметтердің саны 235-ке дейін өсті, 44-тен астам қызмет бір реттік SMS паролін пайдалану арқылы қол жетімді болды, төлемдердің 38 түрі онлайн режимінде авторластырылмаған пайдаланушыларға аударылды, «сұраусыз қызметтер» қызметі автоматтандырылды - үшінші тараптардың сұратуға рұқсат алу. ең танымал сілтемелер адамдар.

«ҰАТ» АҚ eGov.kz порталының инфрақұрылымына 150-ден астам ақпараттық жүйелер және мәліметтер базасы біріктірілді, бұл пайдаланушы бірнеше бөлімге бармай-ақ, бір сұраныс бойынша қызметтерге қол жетімді болған кезде «бір терезе» қағидаты бойынша кешенді қызмет көрсетуге көшуге мүмкіндік береді.

Қызметтер мен қызметтердің қол жетімділігінің дамуымен тіркелген пайдаланушылар саны арта бастады.

Бүгінгі таңда «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының алдында мемлекеттік қызметтерді электронды форматқа көшіру міндеті тұр. Мемлекеттік корпорация өз бөлімшесінде орналасқан Ақпарат және коммуникациялар министрлігі уәкілетті мемлекеттік органдармен бірлесіп азаматтар мен бизнеске мемлекеттік қызмет көрсету процестерін барынша оңтайландыруды жүзеге асырады. Цифрландыру мемлекеттік органдарға өнімділігін арттыруға мүмкіндік береді.

 

Тереңкөл ауданаралық

Әділет басқармасы