Электронды енгізудің артықшылықтары ПЭП арқылы тіркеу

Электронды енгізудің артықшылықтары ПЭП арқылы тіркеу

Бүгінгі таңда әртүрлі қызметтерге сұраныстың өсуі байқалады. Бұл тұтастай алғанда Интернет индустриясының жедел қарқынымен, сондай-ақ азаматтардың өз уақыттарын оңтайландыруға ұмтылуымен байланысты.

Интернеттегі мемлекеттік қызметтерді алу ұзақ кезектер мәселесін ұмытып, қолмен құжаттарды толтырудағы уақытты жоғалтуға мүмкіндік береді.

Соңғы кезде Интернетке басымдық беретін азаматтар көбейіп келеді. Қазіргі ақпараттық ғасырда мемлекеттік қызметтерді Egov.kz мемлекеттік қызметтер порталын пайдалану арқылы да алуға болады. Электрондық өтінімді кез-келген уақытта, тәулік, мереке және демалыс күндеріне қарамастан, кез-келген уақытта Интернетке қол жетімді кез-келген компьютер, планшет немесе ұялы телефон арқылы беруге болады. Қызметті алу үшін үйден кетудің қажеті жоқ. Электрондық өтініш пен қажетті құжаттар тізімін мемлекеттік қызметтер порталы арқылы жіберу жеткілікті. Болашақта сіз өз өтінішіңіздің барысын бақылайсыз.

Электрондық үкіметтің веб-порталы дегеніміз не?

Бұл барлық шоғырландырылған мемлекеттік ақпаратқа, оның ішінде нормативтік құқықтық базаны және электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге қол жетімділіктің бір терезесін білдіретін ақпараттық жүйе.

Электрондық үкімет порталы бір терезе қағидаты бойынша халыққа мемлекеттік қызметтер көрсету процедураларын жеңілдету үшін құрылды. Мемлекеттік органдардың барлық ақпараттық ресурстарына қол жетімділіктің бірыңғай нүктесі: билікпен ашық диалог, құпиялылық, азаматтың мемлекеттік органдармен тікелей және кері өзара әрекеттестігін орнату.

«Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасында негізгі бағыттардың бірі «Цифрлық мемлекет» болып табылады, яғни. электронды және мобильді үкімет жүйесін жетілдіру, мемлекеттік қызметтер көлемін оңтайландыру. Бұл бағытты жүзеге асыру «Электрондық үкіметте» көрініс тапты. Электрондық үкіметті құру мемлекеттік органдардың жұмысын тиімді, ашық және азаматтарға қол жетімді ету үшін қажет болды.

Электрондық үкімет халыққа да, бизнеске де әлеуметтік маңызы бар мемлекеттік қызметтерді ұсынуды жеңілдетуге мүмкіндік берді.

EGOF.KZ электрондық үкімет порталы - бұл ақпараттық технологияларды қолдану арқылы олардың дәйектілігін қамтамасыз ететін мемлекет пен азаматтардың, сондай-ақ мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылының бірыңғай механизмі. Дәл осы механизм мемлекеттік органдардағы кезектерді азайтуға, куәліктер, куәліктер, рұқсаттар беруді жеңілдетуге және жеделдетуге және тағы басқаларға мүмкіндік берді.

Электрондық үкімет порталының пайдаланушысы қалай болу керек?

Www.egov.kz порталында тіркеу процедурасын аяқтау қажет

Сізде электрондық цифрлық қолтаңба болуы керек

ЭСҚ ақпараттық қауіпсіздік пен операциялардың заңдылығын қамтамасыз ету үшін қажет. Халыққа қызмет көрсету орталықтарына жүгінген кезде беріледі.

Мемлекеттік қызметтерді алудың көптеген арналары:

егер сізде компьютер және Интернетке қол жетімді болса - www.egov.kz сайтында;

EGOV мобильді қосымшасы арқылы (AppStore / Play нарығында тегін);

жалпыға қол жетімді орындарда;

елдің кез-келген қаласындағы «Азаматтарға арналған үкімет» ГК КЕАҚ кеңселерінде;

бірыңғай байланыс орталығына 1414, 8 800 080 7777 нөміріне қоңырау шалу арқылы жоспарланған.

Мобильді азаматтардың базасында тіркелу қазақстандықтарға үлкен мүмкіндіктер ұсынады, олар 40-тан астам мемлекеттік қызметті egov.kz сайтында ЭСҚ-сыз, бір реттік SMS-пароль арқылы ала алады. Үшінші тұлғаларға өздері туралы ақпарат алуға мүмкіндік беріңіз. Телеграмма боты арқылы ақпарат алып, қызметтерді пайдаланыңыз. Бүгінде Қазақстанда 5 миллионнан астам адам мобильді азаматтардың деректер базасында тіркелген.

Мемлекеттік қызметтерді алу оңайға түсті.

150-ден астам ақпараттық жүйелер мен мәліметтер базасы «ҰАТ» АҚ eGov.kz порталының инфрақұрылымына біріктірілген, бұл «бір терезе» қағидаты бойынша кешенді қызметтерді ұсынуға көшуге мүмкіндік береді, бұл кезде пайдаланушы бірнеше бөлімге бармай-ақ, бір сұраныспен қызметтерге қол жеткізе алады.

Қызметтер мен қызметтердің қол жетімділігі дамыған сайын тіркелген қолданушылар саны көбейе бастады.

Аумақтық әділет органдары заңды тұлғаларды тіркеу бойынша қандай қызмет түрлерін көрсетеді?

Коммерциялық емес ұйымдар болып табылатын заңды тұлғаларды тіркеу бойынша аумақтық әділет органдары «Азаматтарға арналған үкімет» КЕАҚ филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдері арқылы және электронды үкімет порталы арқылы келесі қызмет түрлерін ұсынады.

- заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін тіркеу;

- заңды тұлғаларды мемлекеттік қайта тіркеу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін тіркеуді қайта тіркеу;

-кәсіпкерлікке жатпайтын заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтырулардың мемлекеттік тіркелуі;

- заңды тұлғаның қызметін тоқтатуды мемлекеттік тіркеу, филиал мен өкілдікті есептен шығару;

- жеке кәсіпкерлікке жатпайтын заңды тұлғаның жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беру;

- олардың филиалдары мен өкілдіктерін тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік беру (порталда тек электронды форматта беріледі);

- «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасынан анықтама беру (порталда тек электронды форматта беріледі).

Бүгінгі күні мемлекеттік органдардың алдында мемлекеттік қызметтерді электронды форматқа ауыстыру міндеті тұр. Қазақстан Республикасының цифрлық даму, инновация және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі уәкілетті мемлекеттік органдармен бірлесіп, азаматтар мен бизнес субъектілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін барынша оңтайландыруды жүзеге асырады. Цифрландыру мемлекеттік органдарға олардың өнімділігін арттыруға мүмкіндік береді.

 

Тереңкөл ауданаралық

әділет басқармасының басшысы                                                                     А.Сергазинов