Қазіргі уақытта, азаматтар Instagram, Telegram жедел хабаршылары және WhatsApp сияқты әлеуметтік желілер арқылы шенеуніктерге шағымдар мен хабарламалар жіберуде. Бірақ, бұл оның артықшылықтары бар. Шынында да, шенеуніктер мен менеджерлер жиі оларға тез жауап береді және белгілі бір мәселе бойынша түсініктеме береді, әсіресе резонанс тудыратын болса.
Алайда, олар бірден әрекет етпеген жағдайларда, азаматтар наразылық танытады және мұндай шағымдарды қарастырмағаны үшін ешкім жауапты емес, өйткені бұл заңмен қарастырылмаған.
Сонымен қатар, азаматтардың мемлекеттік органдарға шағымдары мен шағымдарын берудің ресми құралдарын білуі және есте сақтауы пайдалы.
Осылайша, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің Павлодар облысы бойынша департаменті «e-Otinish» ақпараттық қызметінің азаматтардың мемлекеттік органдарға шағымдарын қабылдаудағы жұмысы туралы хабарлайды.
Бұл жүйе арқылы шамдарыңыз жұмыс істемесе, қар тазаланбаса, сондай-ақ кез келген мемлекеттік органдар үшін маңызды басқа да мәселелер бойынша әрқашан ақиматқа хат жаза аласыз. Ең бастысы, олар Сізге сол жерде жауап беруге және қажет болған жағдайда шара қолдануға міндетті.
Сонымен қатар, әрбір азамат жіберілген өтініштерді қарау барысын бақылай алады, жауапты кім дайындап жатқанын және қалай екенін анықтап, үйден шықпай-ақ ала алады. Бұл процестің ыңғайлылығы мен ашықтығын қамтамасыз етеді.
Шағым жолдау үшін:
Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің
Павлодар облысы бойынша департаменті