Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау бойынша талдамалық анықтама Павлодар облысының жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасы
Павлодар облысының жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасы өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасының Әдеп кодексін (мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары), экологиялық, Еңбек, Орман, жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы, Жер қойнауын,жер қойнауын пайдалану туралы Су, Салық, Бюджеттік, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодекстерімен және өзге де нормативтік-құқықтық актілермен, Павлодар облысы әкімдігінің 2022 жылғы 08 маусымдағы №162/2 қаулысымен бекітілген басқарма ережесімен (Әділет департаментінде 2022 жылғы 22 маусымда №218 болып тіркелген)
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу үшін басқарма басшысы Әйгерім Жанбиртайқызы Қабылтаева 2024 жылғы 11 наурыздағы №52 бұйрық шығарды.
ВАКР жүргізуге жауапты болып: құрылымдық бөлімшелердің басшылары: Экологиялық реттеу бөлімінің басшысы М. К. Балтабаева; жер қойнауын пайдалану бөлімінің басшысы Д. Т. Алипова; Құрылыс және табиғатты қорғау іс-шараларын перспективалық дамыту бөлімінің басшысы А. У. Алешов; Орман шаруашылығы бөлімінің басшысы Д. А. Жарылғасова; жануарлар дүниесі бөлімінің басшысы Ж. Р. Жұмашев; су ресурстары бөлімінің басшысы С. Т. Асқаров анықталды.; бюджеттік жоспарлау және Мемлекеттік сатып алу бөлімінің басшысы М. О. Бешембаева; Павлодар облысы аппаратының мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау бөлімінің басшысы Д. Е. Қамбарова (келісім бойынша). Жобаның іске асырылуын бақылау – басқарма басшысының орынбасары С.С. Төлеутаев.
Алдыңғы ВАР 2023 жылдың сәуірінде өткізілді.
ДРК 2023 жылдың 1 сәуірінен бастап 2024 жылдың 31 наурызына дейін өткізіледі.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау (АКР) келесі міндеттер мен қосалқы міндеттер бойынша жүргізілді:
1-міндет: сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу және анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою:
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу кестесін бекіту; Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу жөніндегі бұйрықты бекіту; Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуді интернет-ресурста, БАҚ-та және әлеуметтік желілерде жариялау; Интернет-ресурста, БАҚ-та және әлеуметтік желілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелерін жария талқылау басталғанын жариялау; Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелерін жария талқылау; Жар сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша талдамалық анықтамаға қол қою; Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу; Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісінің интернет-ресурсында талдамалық анықтама мен іс-шаралар жоспарын орналастыру; Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша енгізілген ұсынымдардың орындалуы туралы ақпарат дайындау арқылы сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою мониторингі.
2-міндет: сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ұшыраған лауазымдар тізілімін әзірлеу:
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша айқындалған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ұшыраған лауазымдардың тізбесі:
1: қолданыстағы құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау
"Павлодар облысының жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасы" ММ жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта, орман шаруашылығы және су ресурстары саласындағы функцияларды жүзеге асыруға әкімдіктің 2022 жылғы 08 маусымдағы №162/2 қаулысымен уәкілеттік берілген, облыстық бюджеттен қаржыландырылатын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу үшін ақпарат көздері: Басқарманың қызметіне қатысты нормативтік құқықтық актілер мен құқықтық актілер болып табылады.
Талдау барысында басқарманың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметін реттейтін ереже мен ішкі нормативтік құжаттар зерделенді.
Басқарудың міндеттері:
1) жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта, орман және су ресурстары саласындағы, жануарлар дүниесін өсімін молайту және пайдалану мәселелері жөніндегі мемлекеттік саясатты іске асыру, заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілердің орындалуына мониторинг және талдау;
2) жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары саласындағы басқарма кадрларын қайта даярлауды және олардың біліктілігін арттыруды жүргізу;
3) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға қолайлы жағдайлар жасау жөніндегі шараларды әзірлеу;
4) мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде САПАНЫҢ, сондай-ақ стандарттар мен қағидалардың сақталуын қамтамасыз ету;
5) қоршаған ортаға, орман және су ресурстарына, жануарлар әлеміне залал келтіруді болғызбау.
Басқарманың ережесін зерделеу барысында Басқарманың қызметіне және онымен байланысты мынадай нормативтік құқықтық актілерге қатысты 91 функция талданды (Басқармада тексеру кезінде мониторинг 10 нормативтік құқықтық акт бойынша жүргізілді):
Есепті кезеңде мемлекеттік орган 6 Нормативтік-құқықтық актіні дайындады, оның ішінде құқықтық сараптамаға жіберілді:
Нәтижесінде сыбайлас жемқорлық тәуекелінің 1 факторы анықталды, 1 ұсыныс берілді. Оның ішінде 1 ұсыныс назарға алынып, ескерілді: 1) Павлодар облысы әкімдігінің 2020 жылғы 31 желтоқсандағы №297/5 "Павлодар облысының жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындарының тізбесін бекіту туралы" қаулысы
2: ішкі құжаттарда сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау
Басқарманың ішкі құжаттарында сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне талдау жүргізілді. Есепті кезеңде 396 құжат қаралды: негізгі қызмет бойынша бұйрықтар – 201; іссапарлар бойынша бұйрықтар - 70; басқарма қызметкерлеріне демалыс беру туралы бұйрықтар-60; жеке құрам бойынша бұйрықтар - 20. Бұзушылықтар анықталған жоқ.
Басқарма қызметкерлері есепті кезеңде жоғары тұрған мемлекеттік органдардың тапсырмалары бойынша не салалық міндеттерді іске асыру кезінде - 16, облыстық әкімдіктің келісімі бойынша – 5, уәкілетті органдардың келісімі бойынша – 1, депутаттың өтініші бойынша – 1 және Басқарманың өтініші бойынша – 28 (оның ішінде қоғамдық тыңдаулар бойынша-14) іссапарларға жіберілді.
Басқарманың штат саны 2024 жылы 28 бірлікті құрады.
2023 жылғы 01 сәуірден 2024 жылғы 31 наурызға дейінгі жағдай бойынша штат саны 28 бірлікті, нақты саны-27 адамды, бос жұмыс орындары-1 бірлікті құрайды: бюджеттік жоспарлау және Мемлекеттік сатып алу бөлімінің бас маман - бухгалтері.
Басқарма құрылымы бойынша 7 бөлім:
№ |
Бөлім атауы |
Штат саны |
1 |
Басқарма басшысы |
1 |
2 |
Басқарма басшысының орынбасары |
2 |
3 |
Экологиялық реттеу бөлімі |
5 |
4 |
Табиғат қорғау іс шараларын салу және перспективалық дамыту бөлімі |
5 |
5 |
Орман шаруашылығы бөлімі |
3 |
6 |
Су ресурстары бөлімі |
4 |
7 |
Жер қойнауын пайдалану бөлімі |
3 |
8 |
Жануарлар дүниесі бөлімі |
2 |
9 |
Бюджеттік жоспарлау және Мемлекеттік сатып алу бөлімі |
3 |
|
итого: |
28 |
Конкурстық рәсімдер
Конкурстарды бірыңғай қызмет Павлодар облысы әкімдігінің персонал басқармасы (ЕСУП) өткізеді. Басқарма "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 416-V ҚРЗ Заңының 27-бабының 10-тармағына сәйкес ішкі аудармаларды ғана жүзеге асырады, "Мемлекеттік қызмет өткерудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №152 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығына және 22-ші бұйрыққа сәйкес конкурс өткізбей ауыстыру тәртібімен "Б" корпусының бос немесе уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасу қағидаларының 2-тармағының 3) тармақшасымен 2019 жылғы шілдеде № 74 "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің және Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) кейбір мәселелері туралы" 13-тен 2020 жылғы қараша № 447 (Д. Т. Алипованы ауыстыру туралы 17.04.2023 ж. №7 бұйрық, М. О. Бешембаеваны ауыстыру туралы 13.11.2023 ж. №19 бұйрық, с. т. Асқаровты ауыстыру туралы 19.05.2023 ж. №10 бұйрық).
Мемлекеттік қызметтен босату және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасағаны үшін жауапқа тартылған фактілер және теріс себептер бойынша - жоқ.
Мемлекеттік қызметке қабылданғандардың барлығы мәлімделген біліктілік талаптарына сәйкес келеді.
Тексерілетін кезеңде басқарманың 6 қызметкері тәртіптік жаза алды: Сәрсікеева ж. Н., Базарбай Қ.А., Төлеутаев С. С., Глушко Е. В., Нұрғажинова С. К., Қайыркенов Д. Б.
Павлодар облысы жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасының жұмыс тобы мүдделер қақтығысының болуына, қызметкерлердің басқарма басшыларымен жұмысқа қабылданған үлестестігіне, кадрлардың ауысу себептеріне, қызметкерлерді жұмыстан шығаруға (лауазымын төмендетуге), жақын туыстарының, жұбайлары мен жекжаттарының бірлескен жұмысына, қабылданған сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер мен тыйымдарға сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізді.
Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін дискрециялық өкілеттіктер мен нормаларды талдау нәтижелері бойынша анықталған жоқ.
Тексерілетін кезеңде басқарманың қызметінде сыбайлас жемқорлықтың көріну фактісі бойынша жеке және заңды тұлғалардан өтініштер түскен жоқ.
Басқарманың мемлекеттік сатып алуы "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2015 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы, "Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 Бұйрығы (ҚР Қаржы министрінің 2022.01.14 №35 бұйрығының реакциясында) нормаларына сәйкес жүргізіледі. Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу Мемлекеттік сатып алу веб-порталы арқылы электрондық түрде жүргізіледі және жеткізушімен қандай да бір байланысты болдырмайды. Шарттар жасасудың электрондық форматы веб-порталда сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша толық және шынайы ақпаратты қалыптастыруға мүмкіндік берді. Электрондық шарттарды және Мемлекеттік сатып алуды оңайлатуға және ашықтыққа бағытталған бірқатар басқа нормаларды енгізу сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін барынша азайтуға мүмкіндік берді.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған кезде:
- "Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде мүдделер қақтығысын анықтау" бағыты бойынша: Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруға байланысты мүдделер қақтығысы немесе оның туындау мүмкіндігі жоқ.
- "мемлекеттік қызметшілердің бағалы қағаздарды, облигацияларды, ашық және аралық инвестициялық пай қорларының пайларын, банк салымдарын және өзге де мүлікті иеленуі кезінде мүдделер қақтығысын анықтау" бағыты бойынша: мемлекеттік әкімшілік қызметшілер қандай да бір бағалы қағаздарды, облигацияларды, ашық және аралық инвестициялық пай қорларының пайларын, банк салымдарын иеленбейді.
– өзге де мүліктер: жеке тұрғын үйлері бар-5 мемлекеттік қызметші. 1-тұрғын үйде үлесі бар.
- Мемлекеттік қызметшілер ипотекаға тұрғын үй сатып алды – 7 адам.
- тұрғын үйі жоқ-14 адам.
- бағыт бойынша: жақын туыстарының, жұбайлары мен жекжаттарының (бағыныстылығы немесе бақылауында болған жағдайда) қызметтен (жұмыстан) бірге өту кезінде мүдделер қақтығысын анықтау: мемлекеттік қызметшілер (қызметкерлер) арасында туыстық байланыстардың болуы, сондай - ақ мүдделер қақтығысы, жеке мүдделілік белгілерінің болуы тұрғысынан кадр құрамын талдау-анықталған жоқ.
№ |
Мемлекеттік қызметтің атауы |
2023 жылы көрсетілді |
бас тартылды |
2024 жылдың 1 тоқсанында көрсетілді |
бас тартылды |
1 |
II санаттағы объектілер үшін экологиялық әсер беру (ҚР экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2021 жылғы 9 тамыздағы №319 бұйрығы) |
56 |
- |
13 |
- |
2 |
Жергілікті атқарушы органдар жүзеге асыратын мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындыларын беру (ҚР экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2021 жылғы 9 тамыздағы №317 бұйрығы) |
200 |
- |
60 |
- |
3 |
ағаш кесу және орман билетін беру (Қазақстан Республикасы Экология, Геология және табиғи ресурстар министрінің 2020 жылғы 1 маусымдағы № 128 бұйрығы) |
78 |
- |
0 |
- |
4 |
жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру (ҚР АШМ м. а. 18.12.2014 ж. л48-04/675 бұйрығы) |
438 |
- |
27 |
- |
5 |
кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу (көмірсутек шикізаты мен уранды қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы және "өтініштерді беру және қарау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 17 мамырдағы № 339 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы ізденуге лицензиялар беруге") |
0 |
- |
0 |
- |
6 |
алдағы құрылыс учаскесінің астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың болмауы немесе олардың маңыздылығы туралы қорытынды беру (Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 23 мамырдағы № 367 бұйрығы) |
10 |
- |
2 |
- |
7 |
пайдалы қазбалар жатқан аумақтарды салуға рұқсат беру (Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 23 мамырдағы № 367 бұйрығы) |
- |
- |
0 |
- |
8 |
ізденуге лицензия беру (Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 30 мамырдағы № 323 бұйрығы және Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2018 жылғы 17 мамырдағы № 339 бұйрығы). |
|
- |
0 |
-
|
9 |
аквамәдениет (балық шаруашылығы) өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруды, сондай-ақ асыл тұқымды балық шаруашылығын дамытуды субсидиялау |
13 |
- |
0
|
|
10 |
инвестициялық салымдар кезінде балық шаруашылығы субъектісі шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу бойынша субсидиялау |
0 |
- |
0 |
|
11 |
Возмещение расходов на закладку и выращивание плантаций тез өсетін ағаш және бұта түрлерінің плантацияларын отырғызу және өсіру, жеке орман питомниктерін құру және дамыту шығындарын өтеу |
0
|
- |
0 |
|
|
мемлекеттік қызметтер |
795 |
|
102 |
|
|
дәлелді бас тарту |
129 |
|
31 |
|
|
Тексерілетін кезең үшін жиыны |
924 |
|
133 |
|
Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің ішінде ең сұранысқа ие болып табылады:
Барлық мемлекеттік қызметтер "Е-лицензиялау" жүйесінде электрондық нысанда көрсетіледі (көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы арасында байланыс жоқ). Субсидиялау бойынша 3 мемлекеттік қызмет көрсету "Е-колдау" жүйесінде көзделген.
Сондай-ақ, Павлодар облысының жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасында 3 ведомстволық бағынысты коммуналдық мемлекеттік мекемелер бар: "Павлодар ормандар мен жануарлар дүниесін қорғау мекемесі "КММ," Максимо-Горький ормандар мен жануарлар дүниесін қорғау мекемесі " КММ," Урлютюбское мекемесі " КММ, олар мемлекеттік қызмет көрсетеді "Е-лицензиялау "жүйесінде"ағаш кесу және орман билетін беру". Қызмет Қазақстан Республикасы Экология, Геология және табиғи ресурстар министрінің 2020 жылғы 1 маусымдағы № 128 бұйрығына сәйкес көрсетіледі.
Жыл сайын 3 мемлекеттік мекемеде жоспарға сәйкес осы мемлекеттік қызметті сапалы және уақтылы көрсету бойынша ішкі бақылау жүргізілді. Есепті кезеңде бұзушылықтар анықталған жоқ.
"Алдағы құрылыс учаскесінің астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқтығы немесе маңыздылығы туралы қорытынды беру" және "пайдалы қазбалар жатқан аумақтарды салуға рұқсат беру" мемлекеттік қызметтерін көрсету кезінде басқарма тек қана беру буыны болып табылады іс жүзінде бұл усулугаларды "Центрказнедра"МД көрсетеді.
Бұл ретте көрсетілетін қызметті алушы үшін оң нәтиже болған кезде жоғарыда аталған қызметтерді көрсету мерзімі 22 күнтізбелік күнді құрайды. Басқарма 2022 жылы уәкілетті органның атына хат жолдады (ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша Департаменті, Шығыс. 03.02 №03-06/138. 2022 ж. көшірмесі қоса беріледі), көрсетілетін қызметті берушінің орталық атқарушы органды айқындауы туралы ұсыныспен ("алдағы құрылыс учаскесінің астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқтығы немесе аздығы туралы қорытынды беру", "пайдалы қазбалар жатқан аумақтарды салуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді беру алгоритмі қоса беріледі), бұл осы қызметтерді көрсету мерзімдерін едәуір қысқартуға, яғни 18-ден бастап көрсетілетін қызметті беруші Орталық деңгейді айқындаған кезде 10-ға дейінгі жұмыс күндері.
Бүгінгі күнге дейін ұсыныс қаралуда, шешім қабылданбады.
Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру жөніндегі мемлекеттік қызметті көрсету кезінде (ҚР АШМ 2014 жылғы 19 желтоқсандағы № 18-04/675 бұйрығы) дәлелді бас тартуды (мемлекеттік қызметті) мерзімінде беруді қиындататын шарт белгіленді.
Мәселен, Қағидалардың 11-тармағында Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде (ҚР Әкімшілік-рәсімдік кодексінің 73-бабына сәйкес) көрсетілетін қызметті беруші (басқарма) көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала шешім туралы, Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы, сондай-ақ тыңдауды өткізу мүмкіндігі үшін уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді көрсетілетін қызметті алушының алдын ала шешім бойынша мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 жұмыс күні бұрын позициясын білдіруі.
Тыңдау хабарлама берілген күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі. Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші оң нәтиже немесе Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді.
Қағидаларға 8 - қосымшаға сәйкес осы мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі небәрі 3 жұмыс күнін құрайды.
Осылайша, көрсетілетін қызметті беруші өтінім келіп түскен күні оны қарауға және негіз болған жағдайда дәлелді бас тарту рәсімін бастауға тиіс.
Алайда, келіп түскен өтінімдердің көптігіне байланысты (аңшылық маусымының ашылуы немесе уылдырық шашу кезеңінің аяқталуы) көрсетілетін қызметті беруші көбінесе барлық өтінімдерді бір күн ішінде (өтінім келіп түскен күні) физикалық тұрғыдан қарауға үлгермейді, бұл дәлелді бас тарту және қызмет көрсету рәсімін мерзімінде орындау мүмкін емес етеді.
Осыған байланысты, төмендегі Жоғары тұрған мемлекеттік органдардың атына 2023 жылғы 14 сәуірдегі № 03-02-03/549 мекенжайына тиісті хат жолданды:
Балық шаруашылығы комитеті;
ҚР экологтар және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті;
ҚР цифрлық даму,инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік қызметтер комитеті;
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаменті " РММ
Мемлекеттік органдардың интернет-ресурсында (МО ЕПИР) Мемлекеттік қызмет көрсету ережелері орналастырылған.
Басқарманың ұсынысы бойынша жоғарыда аталған орталық мемлекеттік органдардан шешімдер түскен жоқ.
Ережеге сәйкес Басқарма 6 рұқсат беру функциясын жүзеге асырады, оның ішінде:
* II санаттағы объектілерге әсер етуге экологиялық рұқсаттар беру (мемлекеттік қызмет);
* Екі және одан да көп облыстардың аумағында орналасқан балық шаруашылығы су айдындарында, сондай-ақ сирек кездесетін және Құрып кету қаупі төнген жануарлар түрлерінде ғылыми-зерттеу аулауды қоспағанда, жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру (мемлекеттік қызмет);
* Жер үсті су объектілері жоқ, бірақ ауыз су сапасының жерасты суларының жеткілікті қорлары бар аумақтарда ауызсумен және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтаумен байланысты емес үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру;
* Кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру жөніндегі операцияларды жүргізу және кен іздестіру үшін жер қойнауын пайдалану құқығын беру;
* Жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар бойынша жер қойнауын пайдалану құқығының ауысуына рұқсат беру және жер қойнауын пайдалану құқығының ауысуына байланысты жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттарға өзгерістер енгізу, сондай-ақ жер қойнауын пайдалану құқығының кепілін тіркеу;
* Жер қойнауын пайдаланушыға тарату қорын пайдалануға рұқсат беру; пайдалы қазбалар жатқан алаңдарды салуға, сондай-ақ олар жатқан жерлерде жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру.
II санаттағы объектілерге (мемлекеттік қызмет) әсер етуге экологиялық рұқсаттар беру-электрондық нысанда көрсетіледі, сыбайлас жемқорлық тәуекелі барынша азайтылды (көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы арасында байланыс жоқ);
Екі және одан да көп облыстардың аумағында орналасқан балық шаруашылығы су айдындарында, сондай-ақ сирек кездесетін және Құрып кету қаупі төнген жануарлар түрлерінде (мемлекеттік көрсетілетін қызмет) ғылыми-зерттеу аулауды қоспағанда, жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру (көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы арасында байланыс жоқ);
Белсенді функциялар (Мемлекеттік қызметтің жасырын белгілері бар функциялар):
* Жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарын, мемлекеттік меншіктегі темір жолдарды салу (реконструкциялау) және жөндеу үшін, сондай-ақ гидроқұрылыстар мен гидротехникалық құрылыстарды реконструкциялау және жөндеу үшін пайдаланылатын кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға немесе өндіруге жазбаша рұқсат беру.
Сондай – ақ, тиісті ұсыныстар жер қойнауын пайдалану саласындағы салалық министрліктерге 18.05.2022 ж. № 07-06/4124 жіберілді-қазіргі уақытта ұсыныстар қарауда, шешімдер қабылданбады.
Ол бойынша өтінімдердің болмауына байланысты белсенді емес функция (функциялары өз мәні бойынша Мемлекеттік қызметтер болып табылады):
* Жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар бойынша жер қойнауын пайдалану құқығын ауыстыруға рұқсат беру және жер қойнауын пайдалану құқығының ауысуына байланысты жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттарға өзгерістер енгізу, сондай-ақ жер қойнауын пайдалану құқығының кепілін тіркеу.
Ережеге сәйкес Басқару келесі бақылау функцияларын жүзеге асырады:
* Шаруа және фермер қожалықтарының және өзге де ауыл шаруашылығы ұйымдарының ауыл шаруашылығы алқаптарында, жайылымдарда және шабындықтарда сабанды, өсімдік және өзге де өсімдік қалдықтарын жағуды, орман қорына іргелес аумақтарда шөптесін өсімдіктерді күйдіруді жүргізуін бақылауды қамтамасыз ету-бақылау ведомстволық бағынысты мекемелердің қызметкерлері тарапынан да, Басқарма орман шаруашылығы бөлімінің қызметкерлері тарапынан да орман қорына іргелес жатқан аумақтарда, қорғау іс-шаралары.
* Жер қойнауын пайдаланушылардың кең таралған пайдалы қазбаларды өндіруге, кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру жөніндегі операциялардың жүргізілуін іздестіруге және мемлекеттік бақылауға, іздестіруге арналған лицензиялардың талаптарын сақтауын бақылау және келісімшарттар талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асыру, "Жер қойнауы туралы" ҚР Кодексі қолданысқа енгізілгенге дейін жасалған кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға немесе өндіруге арналған келісімшарттардың орындалуын қамтамасыз ету және олардың қолданылуын тоқтату және жер қойнауын пайдалану" – Басқарма жер қойнауын пайдаланушылар берген лицензиялар мен келісімшарттарды орындау бойынша ЛКУ есептерін (лицензиялық-келісімшарттық шарттар) талдау арқылы бақылауды жүзеге асырады. "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" ҚР жаңа кодексі енгізілгенге дейін жер қойнауын пайдаланушылармен келісімшарттар жасалды, жаңа кодекс қолданысқа енгізілгеннен кейін – жер қойнауын пайдалану құқығы лицензия түрінде беріледі – осы функция бойынша ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің атына облыс әкімінің орынбасары М. О. қолы қойылды. Өтешовке пп-ға өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы ұсыныс жіберілді.4) "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" ҚР Кодексінің 64-бабы (30.11.2021 ж. №07-06/10174 Шығыс) мынадай мазмұндағы "геологиялық зерттеу жөніндегі операцияларға, жер қойнауы кеңістігін пайдалану жөніндегі операцияларға, сондай-ақ кең таралған пайдалы қазбаларды, ізденушілікті өндіру жөніндегі операцияларды жүргізуге мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру" (Қолданыстағы редакция "мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру геологиялық зерттеу жөніндегі операцияларға, сондай-ақ жер қойнауы кеңістігін пайдалану жөніндегі операцияларға" мынадай негіздемемен: "2017 жылғы 27 желтоқсандағы" Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы " Қазақстан Республикасының Кодексі қолданысқа енгізілген күннен бастап, 65-баптың 2) тармақшасына сәйкес, Апи және ізденіс өндіру жөніндегі операцияларды жүргізуді мемлекеттік бақылау функциясы жергілікті атқарушы органдарға өтті. Алайда, ҚР "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ Кодексінің 687-бабына сәйкес жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу қағидаларын бұзғаны үшін әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға және әкімшілік жаза қолдануға жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті орган құқылы.
Осыған байланысты Басқарма "жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2017 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 64 - бабының 4) тармақшасына жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті органның құзыретіне ОПИ және ізденушілік өндіру жөніндегі операцияларды жүргізуді мемлекеттік бақылау функциясын беру бөлігінде-қазіргі уақытта ауызша ақпарат бойынша өзгерту және толықтыру туралы ұсыныс енгізді ҚР ИИДМ өкілі бұл мәселе талқылауда, орталық атқарушы органдардан қандай да бір шешім әлі түскен жоқ.
* Жер қойнауын пайдаланушылардың ізденуге арналған лицензияда және осы Кодексте көзделген ізденімпаздық шарттарын сақтауын бақылау – жаңа кодексті енгізе отырып, басқармамен ізденімпаздыққа лицензия өтінімдердің болмауына байланысты берілмеді. Сондықтан тексеру жүргізетін объект жоқ.
Басқарма БАҚ-пен, өңір халқымен өзара іс-қимыл бойынша тұрақты негізде жұмыс жүргізуде.
Басқарма Facebook және Instagram @tabigat_pv әлеуметтік желілерінде аккаунттар ашты және азаматтардың барлық сұраныстарына жедел және тиімді жауап беру үшін watsapp + 7776240499 нөмірі бар. Азаматтарды қабылдау кестеге сәйкес жүзеге асырылады, ол мемлекеттік органның интернет-ресурсында да орналастырылған.
Басқарма басшысы А. Ж. Қабылтаева басқарма басшысының аккаунтын құрды. Есепті кезеңде басқарманың ресми бетінде әртүрлі сипаттағы ақпарат орналастырылған: Басқарманың қызметі (табиғат қорғау іс-шараларын жүргізу), мемлекеттік қызметтер көрсету, ақпараттық бағыт, жаңа экологиялық кодексті қабылдау және т.б. туралы барлығы 200-ден астам жарияланым. Әлеуметтік желілерде басқару қызметін барынша жариялау үшін @tabigat_pv, gnus аккаунты құрылды.Tabigat_pv, Facebook-те өзінің ресми парағы бар, 175-тен астам материалдар (ақпарат, бейнелер, тікелей эфирлер) жарияланған.
Басқарма жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы кеңінен ақпараттық-насихаттау жұмыстарын жүргізуде. Мәселен, биылғы жылдың басында әлеуметтік желілерде 169 жарияланым орналастырылды, оның ішінде @tabigat_pv - 60, Facebook - 7, gnus.tabigat_pv - 102.
Сондай-ақ, сыбайлас жемқорлықтың жолын кесу үшін басқарма орналасқан ғимараттың фойесінде ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментінің және Павлодар облысының Әдеп жөніндегі уәкілінің сенім телефоны, сондай-ақ әкімшілік бөлімдегі "сенім телефоны" (32-37-38) көрсетілген азаматтардың арыздары, шағымдары мен өтініштері үшін ашық жәшік орнатылды. Басқарманың мемлекеттік қызметшілері тарапынан бұзушылық фактілері туралы хабарламалар.
Facebook, Instagram, 87776240499 (WhatsApp) мобильді қосымшалар арқылы басқаруға хабарласу мүмкіндігі бар.
2023 жылдың тексерілетін кезеңінде жеке және заңды тұлғалардан барлығы 222 өтініш түсті.2024 жылдың 1 тоқсанында 58 өтініш түсті. Басшының жеке қабылдауында 1 азамат қабылданды. Өтініш беру кезіндегі мәселелердің негізгі бөлігі Табиғатты пайдалану мәселелеріне қатысты (балық шаруашылығы су айдындарын жалға алу, жер қойнауын пайдалану құқығын беру, экология).
Сондай-ақ, Басқармада Басқарма басшылығының азаматтарды қабылдау кестесі бар, оған сәйкес азаматтарды жеке қабылдау бойынша жұмыс жүргізіледі. Ақпарат мемлекеттік органдардың Интернет – ресурстарында басқару бетінде орналастырылған.
Басқарма қызметкерлері еңбек тәртібінің регламентін сақтайды (мемлекеттік қызметшілерге жұмыс уақытын бақылау мен есепке алуды жүргізе отырып, электрондық қызметтік куәлік енгізілді), қызметшілердің жұмыс уақытынан тыс уақытта мемлекеттік мекемеде негізсіз болу фактілері байқалмайды.
Басқарманың балансында кезекші қызметтік автокөлік мамандандырылған мекемеге берілді. Қазіргі уақытта басқарма қызметкерлері жалға берілетін автокөлікті пайдаланады.
Басқарма ғимаратында, атап айтқанда, 3 және 4 қабатты фойеде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптағы плакаттар орналастырылған.
Басқарма қызметкерлері үшін Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" заңдарының сақталуына қатысты, сондай-ақ рұқсат құжаттарын (рәсімдерді)беруді реттейтін нормативтік құқықтық актілер бойынша тұрақты негізде консультациялар өткізіледі Мемлекеттік қызметтерді сапалы және уақтылы көрсету мақсатында негізгі салаларда.
2023 және ағымдағы жылы қандай да бір іс-шаралар үшін сыйлықтарды өткізіп алу және ақша қаражатын заңсыз жинау фактілеріне жол берілмеді.
№ |
Бағдарламаның атауы |
2023 ж. мың теңге; |
игеру 2023 ж. % |
Бюджет 2024 ж. мың теңге; |
1 тоқсанына жоспарлы қаржыландыру мың теңге |
игеру 1 тоқсан 2024 ж. % |
|
|
2057664,0 |
99,1% |
6014609,0 |
230238,0 |
99,8 |
1 |
700001 Жергілікті деңгейде жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер |
203 583,0 |
99,9 |
196 244 |
61 433,4 |
31,3 |
2 |
700032 ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелер мен ұйымдардың күрделі шығыстары |
755 622,0 |
99,9 |
441 000 |
0 |
0 |
3 |
700041 профилактикалық дезинсекция және дератизация жүргізу |
1 324 717,0 |
100,0 |
3 015 559,0 |
864 968 |
28,6 |
4 |
700081 елді мекендерді шаруашылық-ауыз сумен жабдықтау үшін жерасты суларына іздестіру-барлау жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу |
237 970,0 |
100,0 |
138 572 |
45 000 |
32,5 |
5 |
700008 Ормандарды қорғау, қорғау, молықтыру және орман өсіру |
|
100,0 |
|
|
|
6 |
700017 қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар |
162 628,0 |
100,0 |
296 001,0 |
1 200,0 |
0,4 |
7 |
700022 қоршаған ортаны қорғау объектілерін дамыту |
2 579 764,0 |
99,9 |
1 831 864,0 |
4 881,0 |
0,2 |
8 |
700114 жергілікті бюджеттерден нысаналы даму трансферттері |
65 611,0 |
100,0 |
|
|
|
9 |
700108 Бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемелерін және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының, концессиялық жобалардың конкурстық құжаттамаларын әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары мен концессиялық жобаларды консультациялық сүйемелдеу |
1 845,0 |
72,8 |
|
|
|
10 |
700003 мемлекеттік органның күрделі шығыстары |
9 546,0 |
100 |
|
|
|
11 |
700010 инвестициялық салымдар кезінде балық шаруашылығы субъектісі шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу |
|
|
393 000,0 |
0 |
0 |
12 |
700034 аквамәдениеттің (балық шаруашылығының), сондай-ақ асыл тұқымды балық шаруашылығының өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау |
3 272,0 |
99,9 |
41 685,0 |
0 |
0 |
13 |
700007 ерекше апатты су шаруашылығы құрылыстарын қалпына келтіру |
|
|
140 700,0 |
0 |
0 |
Мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде басқарма мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманы қатаң басшылыққа алады.
"Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 2-тармағының негізінде 2024 жылға арналған мемлекеттік сатып алу жоспары әзірленді және бекітілді, белгіленген мерзімде (5 жұмыс күні ішінде) мемлекеттік сатып алу веб-порталында орналастырылды.
Есептілік "Павлодар облысы бойынша Мемлекеттік сатып алу басқармасы" ММ-ге жіберіледі (тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы).
Ережеге сәйкес басқару функцияларын тексеру кезінде мемлекеттік қызметтердің белгілері бар келесі функциялар анықталды:
Кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру және іздестіру жөніндегі операцияларды жүргізу үшін жер қойнауын пайдалану құқығын беру: бұған дейін ҚР ИИДМ атына осы функцияны мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне енгізу жөнінде ұсыныс жіберілген болатын (17.02.2022 ж. №07-06/1292 Шығыс) – ОМО қаралды, шешім қабылданды және қазіргі уақытта бұл функция мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне енгізілді.
Басқарма су пайдалануды міндетті тіркеу қағидаларына (ҚР АШМ 2012 жылғы 18 сәуірдегі № 19-02/183 Бұйрығы), гидромелиоративтік жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарын паспорттауды жүргізу қағидаларына және паспорт нысанына (ҚР АШМ 2009 жылғы 4 маусымдағы № 326 бұйрығы) сәйкес гидромелиорациялық жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарының паспорттарын тіркеу бойынша жұмыс жүргізуде, су ҚР Кодексі) - бірнеше жыл бойы басқарма уәкілетті органның атына осы функцияны Тізілімге енгізу туралы тиісті ұсыныс жібереді, алайда ұсынысты қарау кешіктірілді.
Алайда, бұл функция Басқарма ережесінде және ҚР Су кодексінің 39-бабында жоқ (Жергілікті атқарушы органның құзыреті), бірақ жоғарыда көрсетілген Ережелерде осы тіркеу көзделген.
Бұл ретте "гидромелиорациялық жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарының паспортын тіркеу" функциясы мемлекеттік қызметтердің жасырын сипатында болады.
Басқармадағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау "сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу қағидаларына және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес тұрақты негізде жүргізіледі.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу кезінде комиссия мыналарды ұсынады:
1) басқарма басшысының орынбасарлары мен басқарманың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдері мен сапасына жеке бақылау жүргізуге және Мемлекеттік қызметке кір келтіретін сыбайлас жемқорлық тәуекелдері фактілерінің көрінуіне жол бермеуге – тұрақты негізде;
2) басқарма басшысының орынбасарлары басқарма лауазымды адамдарының лауазымдық міндеттерінің сапалы орындалуына жеке бақылау жүргізсін - тұрақты негізде;
3) нормативтік құқықтық актілерінде қайшылықтар анықталған құрылымдық бөлімшелердің басшыларына әзірлеуші органға өзгерістер мен толықтырулар енгізу үшін –тұрақты негізде ұсыныстар әзірлеуге және жіберуге міндетті;
4) Басқарманың қызметін жариялау жөніндегі әлеуметтік желілердегі жұмысты тұрақты негізде жалғастыруға;
5) азаматтардың өтініштері келіп түскен кезде өтінішке жауаптарды өтініш берушіге АӨК сәйкес толық, егжей - тегжейлі және сот талқылауларын болдырмау үшін - мерзімінде тұрақты негізде жіберуге міндетті;
6) бекітілген кестеге сәйкес НҚА мониторингін жүргізу;
7) "мемлекеттік органның қызметі"бөлімі бойынша МО ЕПИР-дағы Басқарманың ресми парағын тұрақты негізде толтыруды жүргізуге міндетті.
Анықтама 2 (екі) данада жасалды.
Павлодар облысы жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасы басшысының орынбасары |
_____________ |
С. Төлеутаев |
Бюджеттік жоспарлау және Мемлекеттік сатып алу бөлімінің басшысы |
_____________ |
М. Бешембаева |
Экологиялық реттеу бөлімінің басшысы
|
_____________ |
М. Балтабаева |
Су ресурстары бөлімінің басшысы
|
_____________ |
С. Аскаров |
Құрылыс және табиғатты қорғау іс-шараларын перспективалық дамыту бөлімінің басшысы
|
_____________ |
А. Алешов |
Орман шаруашылығы бөлімінің басшысы
|
_____________ |
Д. Жарылгасова |
Жануарлар дүниесі бөлімінің басшысы
|
_____________ |
Ж. Жумашев |
Жер қойнауын пайдалану бөлімінің басшысы
|
_____________ |
Д. Алипова |
Павлодар облысы аппаратының мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау бөлімінің басшысы |
_____________ |
Д. Камбарова |
Павлодар облысының жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасы "ММ-де сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі іс-шаралар жоспары
г. Павлодар маусым 2024
№ |
Сыбайлас жемқорлық тәуекелі |
Жою механизмі |
Мерзімі |
орындалды/ орындалған жоқ |
1 |
Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру жөніндегі мемлекеттік қызметті көрсету кезінде (ҚР АШМ 2014 жылғы 19 желтоқсандағы № 18-04/675 бұйрығы) дәлелді бас тартуды (мемлекеттік қызметті) мерзімінде беруді қиындататын шарт белгіленді. Мәселен, Қағидалардың 11-тармағында Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде (ҚР Әкімшілік-рәсімдік кодексінің 73-бабына сәйкес) көрсетілетін қызметті беруші (басқарма) көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала шешім туралы, Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы, сондай-ақ тыңдауды өткізу мүмкіндігі үшін уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді көрсетілетін қызметті алушының алдын ала шешім бойынша мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 жұмыс күні бұрын позициясын білдіруі. Тыңдау хабарлама берілген күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі. Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші оң нәтиже немесе Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді. Қағидаларға 8 - қосымшаға сәйкес осы мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі небәрі 3 жұмыс күнін құрайды. Осылайша, көрсетілетін қызметті беруші өтінім келіп түскен күні оны қарауға және негіз болған жағдайда дәлелді бас тарту рәсімін бастауға тиіс. Алайда, келіп түскен өтінімдердің көптігіне байланысты (аңшылық маусымының ашылуы немесе уылдырық шашу кезеңінің аяқталуы) көрсетілетін қызметті беруші көбінесе барлық өтінімдерді бір күн ішінде (өтінім келіп түскен күні) физикалық тұрғыдан қарауға үлгермейді, бұл дәлелді бас тарту және қызмет көрсету рәсімін мерзімінде орындау мүмкін емес етеді |
Хатты уәкілетті органға - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментіне, ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік қызметтер комитетіне қайта жолдау; Балық шаруашылығы комитеті; ҚР Экология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті |
маусым 2024 |
орындалды
|
2 |
"Гидромелиорациялық жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарының паспортын тіркеу" функциясын басқарма су пайдалануды міндетті тіркеу қағидаларына (ҚР АШМ 2012 жылғы 18 сәуірдегі № 19-02/183 Бұйрығы), гидромелиорациялық жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарына паспорттауды жүргізу қағидаларына және паспорт нысанына (ҚР АШМ 2009 жылғы 4 маусымдағы № 326 бұйрығы) сәйкес іске асырады, 92-баптың 1-тармағы ҚР Су кодексі). Алайда, бұл функция Басқарма ережесінде және ҚР Су кодексінің 39-бабында жоқ (Жергілікті атқарушы органның құзыреті), бірақ жоғарыда көрсетілген Ережелерде осы тіркеу көзделген. |
Осы функцияны Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментіне енгізу жөніндегі ұсыныспен жоғары тұрған уәкілетті органға хат қайта жолдансын |
маусым 2024 |
орындалды
|
3 |
"Алдағы құрылыс учаскесінің астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқтығы немесе маңыздылығы туралы қорытынды беру" және "пайдалы қазбалар жатқан аумақтарды салуға рұқсат беру" мемлекеттік қызметтерін көрсету кезінде басқарма тек қана беру буыны болып табылады іс жүзінде бұл усулугаларды "Центрказнедра"МД көрсетеді. Бұл ретте көрсетілетін қызметті алушы үшін оң нәтиже болған кезде жоғарыда аталған қызметтерді көрсету мерзімі 22 күнтізбелік күнді құрайды. Басқарма 2022 жылы уәкілетті органның атына хат жолдады (ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша Департаменті, Шығыс. 03.02 №03-06/138. 2022 ж. көшірмесі қоса беріледі), көрсетілетін қызметті берушінің орталық атқарушы органды айқындауы туралы ұсыныспен ("алдағы құрылыс учаскесінің астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқтығы немесе аздығы туралы қорытынды беру", "пайдалы қазбалар жатқан аумақтарды салуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді беру алгоритмі қоса беріледі), бұл осы қызметтерді көрсету мерзімдерін едәуір қысқартуға, яғни 18-ден бастап көрсетілетін қызметті беруші Орталық деңгейді айқындаған кезде 10-ға дейінгі жұмыс күндері. Бүгінгі күнге дейін ұсыныс қаралуда, шешім қабылданбады. |
Хатты уәкілетті органға - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментіне, ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік қызметтер комитетіне қайта жолдау |
маусым 2024 |
орындалды
|
4 |
Жер қойнауын пайдаланушылардың кең таралған пайдалы қазбаларды өндіруге, кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру жөніндегі операциялардың жүргізілуін іздестіруге және мемлекеттік бақылауға, іздестіруге арналған лицензиялардың талаптарын сақтауын бақылау және келісімшарттар талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асыру, "Жер қойнауы және жер қойнауы туралы" ҚР Кодексі қолданысқа енгізілгенге дейін жасалған кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға немесе өндіруге арналған келісімшарттардың орындалуын қамтамасыз ету және олардың қолданылуын тоқтату жер қойнауын пайдалану" – Басқарма жер қойнауын пайдаланушылар берген лицензиялар мен келісімшарттарды орындау бойынша ЛКУ есептерін (лицензиялық-келісімшарттық шарттар) талдау арқылы бақылауды жүзеге асырады. "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" ҚР жаңа кодексі енгізілгенге дейін жер қойнауын пайдаланушылармен келісімшарттар жасалды, жаңа кодекс қолданысқа енгізілгеннен кейін – жер қойнауын пайдалану құқығы лицензия түрінде беріледі – осы функция бойынша ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің атына облыс әкімінің орынбасары М. О. қолы қойылды. Өтешовке пп-ға өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы ұсыныс жіберілді.4) "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" ҚР Кодексінің 64-бабы (30.11.2021 ж. №07-06/10174 Шығыс) мынадай мазмұндағы "геологиялық зерттеу жөніндегі операцияларға, жер қойнауы кеңістігін пайдалану жөніндегі операцияларға, сондай-ақ кең таралған пайдалы қазбаларды, ізденушілікті өндіру жөніндегі операцияларды жүргізуге мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру" (Қолданыстағы редакция "мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру геологиялық зерттеу жөніндегі операцияларға, сондай-ақ жер қойнауы кеңістігін пайдалану жөніндегі операцияларға" мынадай негіздемемен: "2017 жылғы 27 желтоқсандағы" Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы " Қазақстан Республикасының Кодексі қолданысқа енгізілген күннен бастап, 65-баптың 2) тармақшасына сәйкес, Апи және ізденіс өндіру жөніндегі операцияларды жүргізуді мемлекеттік бақылау функциясы жергілікті атқарушы органдарға өтті. Алайда, ҚР "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ Кодексінің 687-бабына сәйкес жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу қағидаларын бұзғаны үшін әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға және әкімшілік жаза қолдануға жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті орган құқылы. Осыған байланысты Басқарма "жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2017 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 64 - бабының 4) тармақшасына жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті органның құзыретіне ОПИ және ізденушілік өндіру жөніндегі операцияларды жүргізуді мемлекеттік бақылау функциясын беру бөлігінде-қазіргі уақытта ауызша ақпарат бойынша өзгерту және толықтыру туралы ұсыныс енгізді ҚР ИИДМ өкілі бұл мәселе талқылауда, орталық атқарушы органдардан қандай да бір шешім әлі түскен жоқ. |
Хатты уәкілетті органға - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментіне, ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік қызметтер комитетіне қайта жолдау |
маусым 2024 |
исполнено
|