
Павлодар қаласы білім беру бөлімі А. Шамкенов атындағы лицей- мектебінде «Сынып жетекші: сенім, эмпатия, коммуникация» атты II қалалық форумды өткізді. Онда оқушыларды тәрбиелеудегі сынып жетекшісінің рөлі туралы айтылды. 200-ден астам басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары, қаланың жалпы білім беретін мектептерінің сынып жетекшілері қатысты. Мақсаты - педагогикалық қоғамдастықтың өзекті мәселелерін кәсіби талқылау үшін кәсіби мәртебесін арттыру, бірыңғай диалог алаңын құру.
Форумда мемлекеттік білім беру стандарттары мен пәндік бағдарламаларды, сынып сағаттарын, отбасы достастығы мен мектепте қосымша білім беруді іске асыру кезіндегі тәрбие жұмысының өзекті мәселелері қаралып, талқыланды.
Форумның пленарлық сессиясында қатысушыларға Павлодар қаласы білім беру бөлімінің тәрбие жұмысы секторының меңгерушісі Динара Дүйсенбіқызы Темірбаева «Біртұтас тәрбие» тұтас тәрбие бағдарламасы» тақырыбында, Б. Ахметов атындағы Павлодар педагогикалық колледжінің оқытушысы Вычка Ольга Владимировнаның «Педагог жұмысындағы этика және эмпатия: мұғалімнің тұлғасы тәрбиеленушілерге бағдар ретінде» тақырыбында, «Өзара іс-қимыл және отбасылық мектеп: тиімді стратегиялар» тақырыбында - № 18 ЖОМ директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Юлия Сергеевна Терлецкая, «Қосымша білім беруді оқу процесіне интеграциялау: мектептен тыс іс - шаралар мен байқаулар арқылы оқушылардың дамуындағы сынып жетекшісінің рөлі» тақырыбында -А. Байтұрсынұлы атындағы мектептің сынып жетекшісі, «Үлкен өзгеріс» қалалық байқаудың гран-при иегері Дүйсенова Сәуле Серікқызы, «Оқушы – оқушыға» тәлімгерлік бағдарламасы арқылы пәнаралық байланыстың құқықтық санасын қалыптастыру» тақырыбында - Ш. Шөкин атындағы гимназия-мектебі директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Жұмаділова Айя Мұратбекқызы баяндама жасады.
Форумның практикалық бөлімінде қатысушылар төрт фокус-топта тәрбие жұмысында озық әдістемелер, тиімді стратегиялар мен құралдарды ұсынды – «Оқушыларды тәрбиелеудегі ұлттық ойындар элементтері бар ойын технологиялары» шеберлік сағатқа, «Reading Crew», «Этно-педагогика элементтерін пайдалану арқылы оқу сауаттылығын дамыту», «Оқушылар арасында буллинг пен лудоманияның алдын алу» коворкингке, «Мектеп пен отбасының тиімді өзара іс-қимылы: табысты ынтымақтастықтың құпиялары», «Сынып жетекшінің жұмыс жүйесі арқылы тәрбиелеудің формалары мен әдістерін жетілдіру», «сөзден іс-әрекетке», «Өнер арқылы патриотизм: Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу мақсатында театрландырылған қойылымдарды дайындау», «Ұлттық құндылықтар мен дәстүрлер қазақстандық патриотизмнің құралы ретінде», «Мектеп пен отбасы серіктестігі: баланың табысты дамуы үшін тиімді өзара іс-қимылды қалай құруға болады» атты сынып сағаттарына қатысты.
Жұмыс қорытындысы бойынша қатысушылар форумның материалдары, кейстерін және одан әрі жұмыста пайдалану бойынша әдістемелік ұсынымдар алды.