Мемлекеттік корпорациялар мен әкімдіктердің жұмысы бойынша пилоттық жоба іске қосылды

Мемлекеттік корпорациялар мен әкімдіктердің жұмысы бойынша пилоттық жоба іске қосылды
Түркістан, Павлодар және Қостанай облыстарында мемлекеттік қызмет көрсету және азаматтардың өтініштері саласында бірыңғай жұмыс стандарты қолданыла бастады. Мемлекеттік корпорациялар мен әкімдіктердің жұмысы бойынша пилоттық жобаны ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі осы өңірлердің әкімдіктерінің қолдауымен жүзеге асырды.
Азаматтарға бір терезе қағидаты келесі қызметтерді қамтиды:
- Халыққа қызмет көрсету орталығы – мемлекеттік қызметтерді алу
- «Natizhe» операторы арқылы eOtinish өтініштерін беру
- Қалалық және тұрмыстық қызметтерге қатысты ақпарат алу - iKomek және iQala
««Еститін мемлекет» тұжырымдамасы аясында біз азаматтарға бір жерден көбірек ақпарат пен қызметтерді алуға мүмкіндік беретін пилоттық жобаны іске асырдық. «Бір терезе» қағидаты бірыңғай білім қорын, бірыңғай қызмет стандартын, біріңғай байланыс номері
және статусты тексеру сервисін қамтиды. Бұл ең алдымен азаматтарды мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл процесіне кедергісіз тартуға, ал мемлекет азаматтардың қажеттіліктері мен қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді. «Пилоттық сынақтан өткеннен кейін жоба бүкіл елге таралады», - деп түсіндірді ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин.
Айта кету керек, барлық елді мекендерде мемлекеттік органдарға ресми өтініштер беру eOtinish қызметі де Natizhe операторлары арқылы оффлайн форматта қолжетімді болады. «Нәтиже» - онлайн режимінде өтініш беру мүмкіндігі жоқ барлық азаматтар үшін eOtinish-ке өтініш берудің бір терезе. 2021 жылдың шілдесінде eOtinish іске қосылған алғашқы айдағы онлайн сұраулардың үлесі 6% құрады, қалған сұраулар офлайн режимде жіберілді. 2022 жылдың сәуір айындағы жағдай бойынша онлайн-өтініштердің үлесі 3 есе өсіп, 18,2%-ды құрады. Сонымен қатар, қызмет көрсетудің 11 айындағы сұраныстардың жалпы саны 1,5 миллионнан асады.Жүйені әрбір жетілдірген сайын онда көбірек қызметтер мен функциялар пайда болады. Мәселен, соңғы кездері сотқа талап-арыз беріп, барлық өтініштерге берілген жауаптарға шағымдану мүмкіндігі туды.