«Б» корпусының бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарына орналасуға
жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру
Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі
Шымкент қалалық Полиция департаменті
«Б» корпусының бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарына орналасуға
жалпы конкурс жариялайды
Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Шымкент қаласы Полиция департаменті, 160012, Шымкент қ., Желтоқсан көш. 13, тел.(8-7252) 97-65-05, факс 30-06-08, электронды мекенжай: asyl_pd08 @mail.ru мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялайды:
1.Шымкент қаласы Полиция департаменті Тылды қамтамасыз ету басқармасы мемлекеттік сатып алу тобының жетекші маманы (С-О-6 санаты, 1-бірлік)____________
Функционалдық міндеттері: Ішкі істер министрлігі қалыптастыратын формалар мен әдістер аясында тыл қызметінің жүзеге асырылуын орындайды. Есептік кезеңде жұмыстарының нәтижелері бойынша мәліметтерді талдайды және жалпылайды, есептер, анықтамалар жасайды және басшылыққа баяндау үшін басқа да мәліметтер дайындайды.
Білімі бойынша:
2.Мамандықтар тізімі; Құқық, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес, білім, халықаралық қатынастар, жаратылыстану ғылымдары техникалық ғылымдар жəне технологиялар мамандықтары.
Қажетті құзыреттер және жұмыс тәжірибесі бойынша: Қолданыстағы үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес.
2.Шымкент қаласы Полиция департаменті Қаржымен қамтамасыз ету басқармасы еңбекақын төлеу және зейнетақын тағайындау тобының жетекші маманы (С-О-6 санаты, 1-бірлік)__________________________________________________________________
Функционалдық міндеттері: Шымкент қаласы ПД салалық басқармаларынан зейнетке шыққан қызметкерлердің еңбек өтілін есептеу, зейнетақы тағайындау. Зейнетақы тағайындау мәселелрі бойынша азаматтардың шағымдарын, өтініштерін, арыздарын қарайды.
Білімі бойынша:
Қажетті құзыреттер және жұмыс тәжірибесі бойынша: Қолданыстағы үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес.
3.Шымкент қаласы Полиция департаменті “Қаратау” ауданының Полиция басқармасы кеңсесінің жетекші маманы (С-R-5 санаты, 1-бірлік негізгі қызметшінің бала күтімі уақытында /21.09.2020-27.07.2023ж. /) _________________________________________
Функционалдық міндеттері: Функционалдық міндеттері: Белгіленген қағидаларды бұза отырып рәсімделген құжаттарды пысықтауға қайтарады. Келіп түскен хаттарды тіркейді. Басшылыққа баяндауға арналған хат-хабарларды аннотация жасайды. Құпия хат-хабарларды қабылдайды және тіркейді.
Білімі бойынша:
Қажетті құзыреттер және жұмыс тәжірибесі бойынша: Қолданыстағы үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес.
Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің лауазымдық жалақысы:
Санаты |
Еңбек сiңiрген жылдарына байланысты |
|
|
min |
max |
С-О-6 |
97546 |
132055 |
С-R-5 |
84432 |
114800 |
Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:
1) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі; 3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi; «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі. «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.
Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
Осы 3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді
Құжаттарды қабылдау мерзімі (7 жұмыс күні), ол жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі. Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірілмей беріледі. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады.
Байқаушылар әңгімелесу процессінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді.
Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметінде (кадр қызметінде) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін немесе электрондық көшірмесін, осы Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың көшірмелерін немесе электрондық көшірмелерін ұсынады.
Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) әңгімелесу басталғанға дейін құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.Байқаушылар тиісті мемлекеттік органның басшылығына және уәкілетті органға конкурс комиссиясының жұмысы туралы өздерінің пікірлерін жазбаша түрде бере алады.Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Конкурсқа қатысу үшін өтініш пен қызметтік тізімнің нысаны
«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы
нысан
__________________________
(мемлекеттік орган)
Өтініш
Мені_____________________________________________________________________
бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.
«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.
Қоса берілген құжаттар:
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
«___»_______________ 20 21 ж.
Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы
Нысан
"Б" КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК
ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ
ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ
ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА "Б"
_____________________________________________ тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
|
|
|
||||
_____________________________________________ лауазымы/должность, санаты/категория |
|
|||||
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ |
|
|||||
1. |
Туған күні және жері/ |
|
|
|||
2. |
Ұлты (қалауы бойынша)/ |
|
|
|||
3. |
Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/ |
|
|
|||
4. |
Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) / |
|
|
|||
5. |
Шетел тілдерін білуі/ |
|
|
|||
6. |
Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) / Государственные награды, почетные звания (при наличии) |
|
|
|||
7. |
Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) / |
|
|
|||
8. |
Жазатүрі, оны тағайындау күні мен негізі (болғанжағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии) |
|
|
|||
9. |
Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/ |
|
|
|||
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ |
||||||
Күні/Дата |
қызметі, жұмысорны, мекеменіңорналасқанжері/должность, место работы, местонахождение организации |
|||||
қабылданған/ |
босатылған/ |
|
||||
_____ |
|
____________ |
||||
Объявление общего конкурса на занятие вакантных административных государственных должностей
Департамент Полиции города Шымкента
Министерства внутренних дел Республики Казахстан объявляет общий конкурс на занятия вакантных административных должностей корпуса «Б»
Департамент полиции города Шымкента Министерства внутренних дел Республики Казахстан, 160012, г.Шымкент , ул. Желтоксан 13, тел.(8-7252) 97-65-05, факс 36-06-08, электронный адрес: asyl_pd08 @mail.ru объявляет внутрени конкурс на занятие вакантных административных государственных должностей:
1.Ведущий специалист группы государственного закупа Управление тылового обеспечение Департамента полиции города Шымкента, (категория С-О-6, 1 единицы)___
Функциональные обязанности: Выполняет осуществление деятельности тыла в рамках форм и методов, формируемых Министерством внутренних дел. Анализирует и обобщает сведения по результатам работы за отчетный период, составляет отчеты, справки и готовит иные сведения для доклада руководству.
Образование:
Требуемые компентенции и опыт работы: Соответствует применимым стандартным квалификационным требованиям.
1.Ведущий специалист группы оплаты труда и назначения пенсии Управление финансового обеспечение Департамента полиции города Шымкента, (категория С-О-6, 1 единицы)________________________________________________________________________
Функциональные обязанности: Исчисление трудового стажа работников, вышедших на пенсию из отраслевых управлений ДП г. Шымкент, назначение пенсии. Рассматривает жалобы, заявления, заявления граждан по вопросам назначения пенсий.
Образование:
Требуемые компентенции и опыт работы: Соответствует применимым стандартным квалификационным требованиям.
3.Ведущий специалист концелярии Управление полиции Каратауского района Департамента полиции города Шымкента, (категория С-R-5, 1 единицы, на время отпуска по уходу за ребенком основного работника /21.09.2020-27.07.2023 г./____________
Функциональные обязанности: Возвращает документы, оформленные с нарушением установленных правил. Регистрировает входяшие письмо. Готовить аннотация к руководству по переписке. Получает и регистрирует секретные электронные письма.
Требования к участникам конкурса:
2.По специальностям: Право, социальная наука, экономика и бизнес, образование, естественные науки, Гуманитарные науки, технические науки и технологии.
Требуемые компентенции и опыт работы: Соответствует применимым стандартным квалификационным требованиям.
Зарплата административного государственного служащего;
Категория |
В зависимости от выслуги лет |
|
|
min |
max |
С-О-6 |
97546 |
132055 |
С-R-5 |
84432 |
114800 |
Для участия в общем конкурсе представляются следующие документы:
1) заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам;
2) послужной список кандидата на административную государственную должность корпуса «Б» с цветной фотографией размером 3х4 по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
3) копии документов об образовании и приложений к ним, засвидетельствованные нотариально; К копиям документов об образовании, полученным гражданами Республики Казахстан в зарубежных организациях образования, прилагаются копии удостоверений о признании или нострификации данных документов об образовании, выданных уполномоченным органом в сфере образования, за исключением документов об образовании, выданных зарубежными высшими учебными заведениями, научными центрами и лабораториями гражданам Республики Казахстан – обладателям международной стипендии «Болашак», а также подпадающих под действие международного договора (соглашение) о взаимном признании и эквивалентности. К копиям документов об образовании, выданных обладателям международной стипендии «Болашак», прилагается копия справки о завершении обучения по международной стипендии Президента Республики Казахстан «Болашак», выданной акционерным обществом «Центр международных программ». К копиям документов об образовании, подпадающих под действие международного договора (соглашения) о взаимном признании и эквивалентности, прилагаются копии справок о признании данных документов об образовании, выданных уполномоченным органом в сфере образования;
4) копия документа, подтверждающего трудовую деятельность, засвидетельствованная нотариально либо удостоверенная кадровой службой с места работы;
5) медицинская справка о состоянии здоровья (врачебное профессионально- консультативное заключение) по форме № 086/у, согласно формам первичной медицинской документации организаций здравоохранения, утвержденным приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697), выданная не более чем за шесть месяцев до дня представления документов (либо нотариально засвидетельствованная копия);
6) копия документа, удостоверяющего личность, гражданина Республики Казахстан;
7) сертификат о прохождении тестирования на знание законодательства с результатами не ниже пороговых значений, действительный на момент подачи документов (далее – сертификат) (либо нотариально засвидетельствованная копия сертификата);
8) заключение о прохождении оценки личных качеств в уполномоченном органе, действительное на момент подачи документов для участия в конкурсе (либо нотариально засвидетельствованная копия заключения);
9) справка с психоневрологической организации по форме, согласно стандарту государственной услуги «Выдача справки с психоневрологической организации», утвержденному приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11304), выданная не более чем за один год до дня представления документов (либо нотариально засвидетельствованную копию)
10) справка с наркологической организации по форме, согласно стандарту государственной услуги «Выдача справки с наркологической организации», утвержденному приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11304), выданная не более чем за один год до дня представления документов (либо нотариально засвидетельствованная копия).
Допускается предоставление копий документов, указанных в подпунктах 3), 4), 5), 7), 8), 9) и 10) пункта 76 настоящих Правил.
При этом служба управления персоналом (кадровая служба) сверяет копии документов с подлинниками. Не требуется предоставление копии документа, подтверждающего трудовую деятельность, в случае, если гражданин не осуществлял трудовую деятельность и если стаж работы не требуется по вакантной должности, на которую объявлен конкурс. Срок приема документов (7 рабочих дней), который исчисляется со следующего рабочего дня после последней публикации объявления о проведении общего конкурса; Лица, изъявившие желание участвовать в общем конкурсе представляют документы в государственный орган, объявивший конкурс, в нарочном порядке, по почте или в электронном виде на адрес электронной почты, указанный в объявлении либо посредством портала электронного правительства "Е-gov" в сроки приема документов.
При предоставлении документов в электронном виде на адрес электронной почты государственного органа либо посредством портала электронного правительства "Е-gov", их оригиналы либо нотариально засвидетельствованные копии представляются не позднее чем за один рабочий день до начала собеседования.
При их непредставлении, лицо не допускается конкурсной комиссией к прохождению собеседования. Граждане могут предоставлять дополнительную информацию, касающуюся их образования, опыта работы, профессионального уровня и репутации (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых степеней и званий, характеристики, рекомендации, научные публикации, иные сведения, характеризующие их профессиональную деятельность, квалификацию). Для обеспечения прозрачности и объективности работы конкурсной комиссии на ее заседание приглашаются наблюдатели.
В качестве наблюдателей на заседании конкурсной комиссии могут присутствовать депутаты Парламента Республики Казахстан и маслихатов всех уровней, представители средств массовой информации, аккредитованные в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, других государственных органов, общественных объединений (неправительственных организаций), коммерческих организаций и политических партий, работники уполномоченного органа по делам государственной службы (далее – уполномоченный орган).
В процессе собеседования наблюдатели не задают кандидатам вопросы. Не допускается совершение наблюдателями действий, препятствующих работе конкурсной комиссии, разглашение ими сведений, касающихся персональных данных кандидатов, конкурсных процедур, в которых принимают участие кандидаты, использование ими технических средств записи.
Для присутствия на заседании конкурсной комиссии в качестве наблюдателя лицо регистрируется в службе управления персоналом (кадровой службе) не позднее одного рабочего дня до начала проведения собеседования. Для регистрации лицо предоставляет в службу управления персоналом (кадровую службу) копию или электронную копию документа, удостоверяющего личность, и копии или электронные копии документов, подтверждающих принадлежность к организациям, указанным в пункте 26 настоящих Правил.
При этом служба управления персоналом (кадровая служба) сверяет копии документов с подлинниками до начала проведения собеседования.
До начала проведения собеседования секретарь конкурсной комиссии ознакамливает наблюдателей с памяткой для наблюдателя по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
Наблюдатели могут представить свое мнение о работе конкурсной комиссии в письменной форме руководству соответствующего государственного органа, а также уполномоченному органу.
Участники конкурса и кандидаты могут обжаловать решение конкурсной комиссии в уполномоченный орган или его территориальное подразделение, либо в судебном порядке.
Приложение 2
к Правилам проведения конкурса
на занятие административной
государственной должности корпуса "Б"
_________________________________
(государственный орган)
Заявление
Прошу допустить меня к участию в конкурсе на занятие вакантной административной государственной должности _______________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С основными требованиями Правил проведения конкурса на занятие административной государственной должности корпуса "Б" ознакомлен (ознакомлена), согласен (согласна) и обязуюсь их выполнять. Отвечаю за подлинность представленных документов.
Прилагаемые документы:______________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Адрес и контактный телефон _______________________________________________
_______________________________________________________________________
________________________ ___________________________________________
(подпись) (Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
"____"_______________ 2021 г.
Приложение 3
к Правилам проведения конкурса
на занятие административной
государственной должности корпуса «Б»
Форма
«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК
ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ
ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ
ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»
_____________________________________________ |
|
||||
_____________________________________________ |
|||||
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ |
|||||
1. |
Туған күні және жері/ |
||||
2. |
Ұлты (қалауы бойынша)/ |
||||
3. |
Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/ |
||||
4. |
Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) / |
||||
5. |
Шетел тілдерін білуі/ |
||||
6. |
Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) / |
||||
7. |
Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) / |
||||
8. |
Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии) |
||||
9. |
Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/ |
||||
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ |
|||||
Күні/Дата |
қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации |
||||
қабылданған/ |
босатылған/ |
||||
_____________________ |
_______________ |
||||