Қыс жақындап келеді, күндізгі жарық қысқарып, автокөлік жүргізушілері фараларды ұзақ уақыт қолдануға мәжбүр болады. Ал егер олар ксеноннан болса, онда олар келе жатқан жүргізушілердің көруін көбірек нашарлатып, төтенше жағдайлар туғызады.
Автокөлікті соңғы технологияға сәйкес өзгерту үшін жүргізушілер өз көліктеріне ксенонды жарықтандыруды орнатады, алайда бұл әрқашан заңды болып табылмайды.
Ксенонды фараларды орнату дайындаушы зауыттардың көлік құралының конструкциясына қойылатын талаптарына байланысты, өйткені ҚР Жол қозғалысы ережелерінің 3.1-тармағына сәйкес, егер сыртқы жарық аспаптарының саны, түрі, түсі, орналасуы және жұмыс режимі көлік құралының конструкциясының талаптарына сәйкес келмесе, көлік құралдарын пайдалануға тыйым салынады.
Мысалы, жүргізуші галогеннің орнына ксенон шамын орнатты. Яғни, ол ескі жарық көзін алып, оның орнына жаңасын орнатты. Жарық шашыратқышы (шағылдырғыш) шамның белгілі бір түріне жарық сәулелерін дұрыс бағыттауға арналған деп түсіну керек. Жарқылдың мүлдем басқа сипаттамалары бар жаңа жарық көзімен шағылдырғыш дұрыс жұмыс істемейді.
Осыған байланысты полицейлер әдеттен тыс фараларды таңдайтындарға оларды әдеттегі фараларға ауыстыруға үндеу жасады, осылайша тәртіп сақшылары осы бұзушылықтарды анықтау бойынша жұмысты күшейтеді.
Айта кету керек, биыл ксенон фараларын орнатқаны үшін 200-ге жуық автокөлік жүргізушісі жауапқа тартылды.