Сауда министрлігі экспорттаушылардың Ұлттық альянсын құрды

Сауда министрлігі экспорттаушылардың Ұлттық альянсын құрды

Астанада ҚР Сауда және интеграция министрлігінің қолдауымен QazTrade ұйымдастырған Қазақстан экспорттаушыларының форумы өтті. Іс-шараға жалпы саны 300-ге жуық халықаралық бөлшек саудагерлер, ШОБ өкілдері және сала сарапшылары қатысты.

Форумның басты оқиғасы Qaztrade Alliance — экспорттаушылардың Ұлттық Альянсының құрылуы болды.

«Біз жай ғана платформаны іске қосып жатқан жоқпыз — біз экспорттаушылардың ұлттық альянсын құрып жатырмыз. Мұнда олар тек қана проблемаларды талқыламайды, қажетті шешімдерді қалыптастырады. Мұнда әркім елдің экспорттық күн тәртібіне әсер ете алады. Альянс басшысы - Манасбаева Бақыт Парламеновна - бірегей халықаралық тәжірибесі бар және бизнес мүдделерін терең түсінетін адам. Оның басшылығымен QazTrade Alliance келіссөздер алаңына айналады, онда экспорт нұсқау бойынша емес, қатысушылардың бастамасы бойынша дамиды», - деп атап өтті QazTrade Бас директоры Айтмұхаммед Алдажаров.

Форумның ерекше шешімдерінің бірі тікелей B2G кездесулерінің форматы болды. Дәстүрлі дөңгелек үстелдерден айырмашылығы, бизнес өкілдері мемлекеттік органдармен сұрақтарын жеке талқылауға және өз мәселелері бойынша бірден жауап алуға мүмкіндік алды. Бұл форумға практикалық мазмұн берді және талқылаудан әрекетке көшуге мүмкіндік ұсынды.

Сондай-ақ, форум аясында цифрландыру, логистика, сертификаттау және маркетинг бойынша сараптамалық сессиялар өтті. Қатысушылар LULU (БАӘ) және Alibaba, TaoBao (Қытай) сияқты шетелдік бөлшек саудагерлермен B2B келіссөздерін жүргізді.

Форумда Қазақстанның экспорттық саясатын стратегиялық қайта қарауға ерекше назар аударылды.

«Экспорт белгілі бір сыртқы нарық идеясынан басталуы керек. Біз субсидиялау моделінен сату шұңқырына көшеміз, мұнда әр кезең — маркетингтен сертификаттауға дейін-бизнесті капиталдандыру үшін жұмыс істейді. Жеке қолдау пакетін ұсына отырып, құрылыс, медицина, білім беру және цифрлық шешімдер сияқты қызметтерді экспорттауға ерекше назар аударамыз: жылжыту, жекелендірілген сүйемелдеу, Тапсырыс іздеу, сертификаттау, стандарттар, маркетинг. Бұл бағыт ЖІӨ мен жұмыспен қамту үшін ең көп мультипликативті әсері бар экспорттың өсу нүктесі бола алады», - деді QazTrade бас директоры Айтмұхаммед Алдажаров.

Экспорттаушылар форумында Jiangsu Soho корпорациясының сегіз импорттаушы компаниясы Қазақстаннан тауарлардың кең ассортиментін жеткізуге қызығушылық танытты. Олардың ішінде бал (айына 20 мың тоннаға дейін), алкогольдік сусындар (5000 бөтелкеге дейін), жемдік ұн (жылына 60 мың тонна), күнбағыс майы (жылына 40 мың тонна) бар. Сондай-ақ компаниялар металлургия өнімдеріне қызығушылық білдіріп отыр. Бұл Цзянсу провинциясы тарапынан Қазақстаннан ауыл шаруашылығы және металл тауарларына деген жоғары сұранысты растайды.

Қазақстан экспорттаушыларының форумы экспортты дамыту стратегияларын талқылау, жаңа іскерлік байланыстар орнату және тәжірибе алмасу үшін негізгі алаңға айналды. Қатысушылар халықаралық нарықтағы қазақстандық тауарлар мен қызметтердің позициясын нығайту үшін аталған іс-шаралардың маңыздылығын атап өтті.