Дүкенде сатып алушы бір немесе басқа өнімді сатып алуды жоспарлап, оның бағасы жоғары болғанына таң қалатын жағдай жиі кездеседі. Бұл адам кассаға барған кезде белгілі болады.
Кассадағы баға көрсетілген бағадан өзгеше екенін көріп, залға барып, қажетті тауардың баға белгісін суретке түсіру кажет. Содан кейін дүкен әкімшісін шақырып, тұтынушының құқықтарын бұзу фактісі туралы, атап айтқанда баға айырмашылығы туралы хабарлау қажет.
Осылайша, «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының (бұдан әрі – Заң) 24-бабына сәйкес сатушы тауарды сауда объектісінің ішкі және сыртқы витриналарында қойылған баға жапсырмасымен ресімделген көрсетілген құнға сәйкес сатуға міндетті.
Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексінің 447 – бабына сәйкес, тауарды белгілі бір бағамен сатып алу ұсынысы-бұл жария оферта. Ал тауардың бағасы ұсыныстың дәлелі болып табылады.
Осылайша, сатып алушы тауарды бағада көрсетілген құн бойынша сатуды талап етуге құқылы және жаңадан қойылған бағаға келіспейді.
Сонымен қатар, егер сатушы қорытынды бағаны затбелгіде көрсетілгеннен жоғары қойса немесе тауарда баға белгісі болмаса, онда «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасы кодексінің 193-бабының 4 және 5-тармақтарына сәйкес кәсіпкерлік субъектісінің санатына және құқық бұзушылықтың қайталануына байланысты 200 АЕК-ке дейін жазаға тартылады.
Егер тауар баға белгісінде көрсетілген бағамен сатылмаған болса, тұтынушы сатушыдан артық төленген соманы қайтаруды талап етуге құқылы.
Егер сауда нүктесінің әкімшілігі қайтарудан бас тартқан жағдайда-Сатып алушы баға белгілеуде көрсетілген сома мен нақты алынған сома арасындағы айырмашылықты төлеуді талап ете отырып, басшылыққа шағым жазуға құқылы (Заңның 42-4-бабы).
Егер сауда объектісінің басшылығы жазбаша шағымға жауап бермесе және күнтізбелік 10 күн ішінде ақшаны қайтармаса, тұтынушы тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы функцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік органға немесе тұтынушылық дауды сотқа дейінгі реттеу субъектісіне арызбен жүгіне алады.