САТЫП АЛЫНҒАН АЯҚ КИІМ САПАСЫЗ БОЛЫП ШЫҚТЫ

САТЫП АЛЫНҒАН АЯҚ КИІМ САПАСЫЗ БОЛЫП ШЫҚТЫ

Біз аяқ киімді таңдау мен сатып алуды жыл сайын дерлік кездестіреміз, ал кім жиі кездеседі. Әркім сапалы және арзан таңдағысы келеді. Көбінесе бұл ұғымдарды біріктіру қиын. Бұл мәселе әрдайым өзекті, әсіресе қыстың келуімен. Бірақ, өкінішке орай, ешкім тауардың некесінен иммунитетке ие емес. Егер сатып алынған аяқ киім сапасыз болып шықса және сатушы ақшаны қайтарудан немесе аяқ киімді ауыстырудан бас тартса, не істеу керек? Мұндай жағдай елорда тұрғынына қатысты болды, ол аяқ киімнің екінші күні табаны аршыла бастағанын анықтады. Оған қайтарудан бас тартылды, бірақ тауарды айырбастау ұсынылды. Тұтынушы тауарды айырбастағысы келмеді, оған оның ақшалай қаражаты қажет болды. Тұтынушы өзінің құқығын мемлекеттік орган қорғай алатынын біліп, Астана қаласының тұтынушылардың құқықтарын қорғау Департаментіне жүгінді.

 

Департамент басшысы кеңес бергендей: «Ең алдымен тұтынушылардың назарын «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабына аудару керек.

Заңның 15-бабының 1-тармағына сәйкес, сапасыз тауар сатылған тұтынушы, егер оның кемшіліктерін сатушы ескертпесе, өз таңдауы бойынша талап етуге құқылы:

1) сатып алу бағасын мөлшерлес кемітуді;

2) тауардың кемшіліктерін өтеусіз жоюды талап етуге құқылы.

3) тауардағы кемшіліктерді жоюға жұмсаған өз шығыстарын өтеуді;

4) соған ұқсас маркалы (модельді, артикулді) тауарға ауыстыруды;

5) сатып алу бағасын тиісінше қайта есептей отырып, басқа маркалы (моделді, артикулді) сондай тауарға ауыстыруды;

6) шартты бұзуды және тауар үшін төленген ақшалай соманы қайтаруды талап етуге құқылы.

Осы тармақтың бірінші бөлігінің 1)-6) тармақшаларында көрсетілген талапты таңдауына қарамастан, келтірілген залалды өтету құқығы тұтынушыға тиесілі болады».

 

          Департамент өз кезегінде «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 42-7-бабына сәйкес сауал жолдады, содан кейін тұтынушыға төленген ақшалай сома қайтарылды.

Егер сіздің тұтынушылық құқықтарыңыз бұзылған болса және сіз мәселені өз бетіңізше шеше алмасаңыз, сіз Департаментке жүгінуге құқылысыз.

Өтініш беру үшін платформаны пайдаланыңыз https://e-tutynushy.kz/. Сіз сондай-ақ аумақтық департаментке қағаз өтінішпен жүгіне аласыз.