Меню

Страницы

Статья

600-ден астам тұтынушының мәселесі шешілді

Облыстық сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті 2025 жылдың қаңтар-қыркүйек айларындағы жұмыс қорытындысын жариялады. Биыл өңірде барлығы 1363 өтініш қаралған, бұл өткен жылмен салыстырғанда 41 пайызға көп. Олардың 54 пайызы тұтынушылардың пайдасына шешіліп, 77 миллион теңгеден астам қаражат тұрғындарға қайтарылған. Ең жиі тіркелетін мәселелер - сапасыз немесе жарамдылық мерзімі өткен тауарды сату, тауарды қайтарудан бас тарту, онлайн саудадағы ақшаны қайтару қиындықтары мен қызметтердің уақытында орындалмауы. Жыл басынан бері тұтынушылардың құқығын бұзған 150-ден астам кәсіпкерлік нысан әкімшілік жауапкершілікке тартылған.
https://www.youtube.com/watch?v=P_-RuaR61DQ

Дата публикации
20 октября 2025
Дата обновления
20 октября 2025
Тип
Информация

Сейчас читают

Для СМИ
03 ноября 2025
От офлайн-магазинов до маркетплейсов: как казахстанские потребители отстаивают свои права
Информация
20 октября 2025
Тұтынушылардың құқығын қорғау – маңызды міндет
Информация
20 октября 2025
Что нужно знать о своих правах в супермаркете?

Социальные медиа

Меню подвал

Экранный диктор
Термины и обозначения
Политика конфиденциальности
Правила размещения информации на интернет-портале открытых данных
Концепция развития искусственного интеллекта на 2024 – 2029 годы
Концепция цифровой трансформации
Жизненные ситуации
Служба центральных коммуникаций при Президенте РК
Сайт Премьер-Министра РК
Сайт Президента РК