Куала-Лумпур, 2025 жылғы 17-20 қыркүйек - Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрі Арман Шаққалиев бастаған қазақстандық сауда делегациясы халал индустриясындағы халықаралық көрме — Malaysia International Halal Showcase (MIHAS) көрмесіне қатысты. Бұл — халал өнім өндірушілері мен сатып алушыларын біріктіретін Оңтүстік-Шығыс Азиядағы ең ірі платформа.
Қазақстанның ұлттық павильоны көрмедегі ең ірі және көзге түсерлік стендтердің бірі болды. Онда азық-түлік пен агроөнеркәсіптік өнімдерден бастап, өңделген тауарлар мен халал саласындағы қызметтерге дейінгі кең ассортиментін ұсынған 20 отандық экспорттаушы компания өз өнімдерін көрсетті.
Көрме аясында «Kazakhstan Networking Session» іскерлік форумы өтті. Онда қазақстандық қатысушылар еліміздің сауда және инвестициялық әлеуеті туралы таныстырылымдар жасады. Форумның қорытынды бөлімінде B2B-сессия ұйымдастырылып, отандық экспорттаушылар Малайзияның жетекші компанияларымен тікелей келіссөздер жүргізді.
Форумда сөйлеген сөзінде министр А.Шаққалиев Қазақстанның диалогқа ашық екенін және екі ел экономикасының тұрақты өсуі, сауданы әртараптандыру және металлургия, тамақ өнеркәсібі, машина жасау, химия, көлік-логистика секторы сияқты түрлі салаларда бірлескен жобаларды іске асыру арқылы Малайзиямен өзара тиімді ынтымақтастықты нығайтуға дайын екенін атап өтті. Бұл Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 2025 жылғы 8 қыркүйектегі Жолдауында жарияланған жаңа инвестициялық цикл аясында ерекше маңызға ие. Бұл цикл өңдеу өнеркәсібін, жоғары технологияларды және цифрлық экономиканы дамытуға бағытталған.
MATRADE төрағасы Ризал Мерикан Наина Мерикан MATRADE пен QazTrade арасындағы Өзара түсіністік туралы меморандумға қол қойылуы — сауда ынтымақтастығын тереңдетудің, нарық туралы ақпарат алмасудың және бизнес қауымдастықтар арасындағы өзара іс-қимылды кеңейтудің берік негізін қалайды деп атап өтті. Бұл — Малайзия мен Қазақстан арасындағы экономикалық қарым-қатынасты жаңа деңгейге көтеруге деген ортақ ниеттің айқын белгісі.
Қазақстанның MIHAS-2025 көрмесіне қатысуы Оңтүстік-Шығыс Азия нарығындағы позициясын нығайтудағы маңызды қадам болды. Бұл отандық өнімнің танымалдылығын арттыруға, іскерлік байланыстарды кеңейтуге және экспортты ұлғайту мен инвестиция тартуға мықты негіз қалыптастыруға ықпал етті.