ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнер кәсібі министрі Бағдат Мусин Қостанай облысына барды. Басты мақсат – «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының жүзеге асу барысымен танысу.
СапаркезіндеҚостанайдың №1 ХалыққақызметкөрсетубөлімінебарғанминистрХҚО-лардаэпидемияғақарсышаралардыңқатаңсақталуынаназараударды: текалдыналаброндаубойыншабару, «Ashyq» жүйесіарқылыәрбіркелушініңмәртебесінміндеттітүрдерастау, әлеуметтікқашықтықтысақтаужәнеміндеттітүрдеантисептикқұралдарыныңболуы.
«ХҚО-ғакелетіндердіңкөпшілігіөз-өзінеқызметкөрсетусекторынабарады, - депатапөттіБағдатМусин, – сондағыәрбірүстелгеантисептикқұтыларынқоюдыұсынамын. Бұлбүкілсекторғақойылатынүлкендезинфекциялыққұралғақарағандаәлдеқайдаыңғайлыболады. Адамкомпьютердежұмысістедіделік, келесіадамкелді – олқолыменпернетақтаныантисептикпенөңдеп, жұмысістейбастайды. Бұлдақорғанышшарасы».
Сондай-ақБағдатМусинқазіргіуақыттаҚостанайдыңХалыққақызметкөрсетужөніндегібіріншібөлімікөптегеназаматқақызметкөрсететінінжәнеқызметкөрсетусапасынжақсарту, кезектіңтуындауынажолбермеуүшінХҚОүшінжаңағимараттабудыұсынды.
Бұданбасқа, министразаматтардыңэлектрондықөтініштерінқабылдаужәнемемлекеттікоргандарғажіберуалгоритміментанысып, өтініштіжіберумүмкіндігінжекетексерді.
«ЖаңаӘкімшіліккодекскесәйкес, азамат 15 күнішіндеөтінішкежауапалатынынбілеміз. МенҚостанайәкімдігінеөтінішжібереотырып, жүйеніжетілдірудіқажетететінкейбіртұстардыанықтадым. Егеразамат портал арқылыхабарламажібергенболса, ондажауапжекекабинеткетүседі. Ал әкімдікнемесе ХҚО арқылыжолданғанөтінішкежауапалуүшінсондақайта бар керек. Бұлыңғайсыз. Ұялы телефон арқылыжауапқақолжеткізумүмкіндігінқарастырукерек. Бізөтініштіжібергенкезденөміріміздікөрсетеміз. Бұлыңғайлы, себебібіреу, мысалы, мен сияқты, қостанайлық ХҚО-да өтінішжасады, ал 15 күнненкейінбасқақалағакетті. SMS-хабарламаарқылыжаңафункцияныенгізукезіндебізқандай да бірмемлекеттікоргандаөтініштіңқаралукезеңінғанаемес, кейін де солжауапқақолжеткізетінболамыз".
Естеріңізге сала кетейік, 1 шілдедеҚазақстанда e-Otinishэлектрондықжүйесіенгізілді (өтініштердіңқаралуынбақылайтынжүйе). E-Otinishэлектрондықөтініштержүйесінің бас операторы – «Азаматтарғаарналғанүкімет» мемлекеттіккорпорациясы, жүйеніәзірлеуші – BTS Didgital. Өтініштердібірнешетәсілменберугеболады: egov.kz электрондықүкімет порталы, мемлекеттікоргандар, әкімдіктержәне ХҚО арқылы. ХҚО-лардабұлүшінөтініштердіқабылдайтынарнайыпункттерқұрылған. 1 шілдеденбастапҚостанайоблысының ХҚО-лары арқылы 5 өтінішкеліптүсті.