Бағдат Мусин халықтың мемлекетпен байланысу процесін жетілдіруді ұсынды

Бағдат Мусин халықтың мемлекетпен байланысу процесін жетілдіруді ұсынды

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнер кәсібі министрі Бағдат Мусин Қостанай облысына барды. Басты мақсат – «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының жүзеге асу барысымен танысу.
СапаркезіндеҚостанайдың №1 ХалыққақызметкөрсетубөлімінебарғанминистрХҚО-лардаэпидемияғақарсышаралардыңқатаңсақталуынаназараударды: текалдыналаброндаубойыншабару, «Ashyq» жүйесіарқылыәрбіркелушініңмәртебесінміндеттітүрдерастау, әлеуметтікқашықтықтысақтаужәнеміндеттітүрдеантисептикқұралдарыныңболуы.
«ХҚО-ғакелетіндердіңкөпшілігіөз-өзінеқызметкөрсетусекторынабарады, - депатапөттіБағдатМусин, – сондағыәрбірүстелгеантисептикқұтыларынқоюдыұсынамын. Бұлбүкілсекторғақойылатынүлкендезинфекциялыққұралғақарағандаәлдеқайдаыңғайлыболады. Адамкомпьютердежұмысістедіделік, келесіадамкелді – олқолыменпернетақтаныантисептикпенөңдеп, жұмысістейбастайды. Бұлдақорғанышшарасы».
Сондай-ақБағдатМусинқазіргіуақыттаҚостанайдыңХалыққақызметкөрсетужөніндегібіріншібөлімікөптегеназаматқақызметкөрсететінінжәнеқызметкөрсетусапасынжақсарту, кезектіңтуындауынажолбермеуүшінХҚОүшінжаңағимараттабудыұсынды.
Бұданбасқа, министразаматтардыңэлектрондықөтініштерінқабылдаужәнемемлекеттікоргандарғажіберуалгоритміментанысып, өтініштіжіберумүмкіндігінжекетексерді.
«ЖаңаӘкімшіліккодекскесәйкес, азамат 15 күнішіндеөтінішкежауапалатынынбілеміз. МенҚостанайәкімдігінеөтінішжібереотырып, жүйеніжетілдірудіқажетететінкейбіртұстардыанықтадым. Егеразамат портал арқылыхабарламажібергенболса, ондажауапжекекабинеткетүседі. Ал әкімдікнемесе ХҚО арқылыжолданғанөтінішкежауапалуүшінсондақайта бар керек. Бұлыңғайсыз. Ұялы телефон арқылыжауапқақолжеткізумүмкіндігінқарастырукерек. Бізөтініштіжібергенкезденөміріміздікөрсетеміз. Бұлыңғайлы, себебібіреу, мысалы, мен сияқты, қостанайлық ХҚО-да өтінішжасады, ал 15 күнненкейінбасқақалағакетті. SMS-хабарламаарқылыжаңафункцияныенгізукезіндебізқандай да бірмемлекеттікоргандаөтініштіңқаралукезеңінғанаемес, кейін де солжауапқақолжеткізетінболамыз".
Естеріңізге сала кетейік, 1 шілдедеҚазақстанда e-Otinishэлектрондықжүйесіенгізілді (өтініштердіңқаралуынбақылайтынжүйе). E-Otinishэлектрондықөтініштержүйесінің бас операторы – «Азаматтарғаарналғанүкімет» мемлекеттіккорпорациясы, жүйеніәзірлеуші – BTS Didgital. Өтініштердібірнешетәсілменберугеболады: egov.kz электрондықүкімет порталы, мемлекеттікоргандар, әкімдіктержәне ХҚО арқылы. ХҚО-лардабұлүшінөтініштердіқабылдайтынарнайыпункттерқұрылған. 1 шілдеденбастапҚостанайоблысының ХҚО-лары арқылы 5 өтінішкеліптүсті.