Ұзынкөл ауданы әкімдігінің ауыл шаруашылығы бөлімі ММ-де 2022 жылғы 7 желтоқсанда сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша дөңгелек үстел өткізілді.

Ұзынкөл ауданы әкімдігінің ауыл шаруашылығы бөлімі ММ-де 2022 жылғы 7 желтоқсанда сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша дөңгелек үстел өткізілді.

Дөңгелек үстел барысында қатысушылар сыбайлас жемқорлықтың тиімді және пәрменді алдын алу және оған қарсы күрес шараларын талқылады. Сондай - ақ, қатысушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша қандай жұмыстар жүргізу керектігі және азаматтарға сыбайлас жемқорлықтың да ауру екенін түсіндіру үшін не істеу керектігі туралы пікірлерімен бөлісті. Сонымен қатар, басшы А. Тоқбаев Қазақстан Республикасының әрбір азаматы өз құқықтарын білуі, оған қатысты қандай да бір заңсыз әрекеттер болған жағдайда кімге жүгінуге болатынын және кімге ескертетінін білуі тиіс екенін атап өтті.

Қызметкерлер бас маман Д.Щербактың "мемлекеттік қызметтер саласындағы сыбайлас жемқорлық"тақырыбындағы баяндамасын тыңдады.

Белгілі бір уақытқа дейін мемлекеттік қызметтердің барлық қолданыстағы жүйесі қызмет көрсетушілердің, яғни тұтынушылардың емес, шенеуніктердің мүдделерін қанағаттандыруға бағытталған, өйткені бұл қалыпты қоғам мен мемлекетте болуы керек. Тұтынушылардан тек шенеуніктерге қажет ондаған анықтамалар сұралды. Сонымен қатар, олар үшін азаматтар көп ақша төлейді және қажетті анықтамаларды алуға уақытты жоғалтады. Бюрократиялық жүйе жасанды түрде құрылды, азаматтардың құқықтары бұзылды, олардан заңда көзделмеген құжаттарды талап етті, оларды бір ведомстводан екіншісіне, шенеуніктен шенеунікке жіберді. Нәтижесінде сыбайлас жемқорлық үшін құнарлы топырақ құрылды. Мемлекеттік қызметтер саласындағы сыбайлас жемқорлық үшін жауапқа тартылған адамдардың саны басқа жылдары ондаған және жүздеген шенеуніктерді құрады, олардың орнына басқалар келіп, осындай құқық бұзушылықтарға жиі жол берді.

Мемлекет Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың бастамасы бойынша бірқатар жүйелі шараларды қабылдағаннан кейін: 2004 жылы заңды тұлғаларды тіркеу кезінде "БІР ТЕРЕЗЕ" қағидатын енгізу; халыққа қызмет көрсету орталықтарының жүйесін құру, 2006 жылдан бастап мемлекеттік ұйымдарда стандарттар мен регламенттерді енгізу, қызметтерді тұтынушылар үшін анағұрлым қолайлы жаққа өзгере бастады.

Бірақ, шенеунік пен азаматтың байланыстарының төмендеуі сыбайлас жемқорлық мәселесінің де, деңгейі әлі де жол берілмейтін әкімшілік кедергілердің де түпкілікті шешімі емес деп айту керек.

Дөңгелек үстел соңында сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету жолдары мен тетіктері талқыланды, азаматтардың сапалы мемлекеттік қызметтер алу рәсімдерін жетілдіру бойынша ұсыныстар қабылданды.