Қоғамдық мониторинг нәтижелері туралы

Қоғамдық мониторинг нәтижелері туралы

Бүгінгі таңда қоғамдық бақылау институттары әлеуметтік желілердегі кемшіліктерді жариялауға дайын пікірлердің жетекшілеріне айналды.

Осыған байланысты, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Қостанай облысы бойынша департаментімен жоба іске қосылды, оның шеңберінде қоғам өкілдеріне көрсетілетін қызметті алушы рөлінде болу ұсынылады.

"Қостанай адалдық алаңы" жобалық кеңсесінің басшысы Анжела Альжанова Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын өзіне сынауға тілек білдірді.

ХҚКО-да кезектілікті брондауға байланысты кемшіліктер бөлігінде жиілеп кеткен наразылықтарды ескере отырып, старт мемлекеттік корпорацияның фронт-офистерінде брондауды зерттеуден басталды.

Бұл жерде жобалық кеңсенің өкілінде проблемалар туындаған жоқ: белгіленген уақытта мамандандырылған ХҚКО-ға, сондай-ақ қала тұрғындарына қызмет көрсететін өзге де орталықтарға (Қостанай қ., сондай-ақ Тобыл қ. №1, №2, №3 бөлімдер) келгеннен кейін ол кедергісіз және күтусіз қалаған мақсатына жетті.

Бұл ретте ол Мамандандырылған ХҚКО-ның ақпараттық стендінде ішкі істер министрінің Көлік құралдарын тіркеу мен есепке алудың бірыңғай тәртібін реттейтін (2014 жылғы 2 желтоқсандағы № 862) бұйрығының болмауына байланысты өкініш білдірді.

Қоғам өкілінің тағы бір әділ ескертуі Қостанай қаласының №2 Халыққа қызмет көрсету бөлімінің барлық қызметкерлері халықтың сұрақтарына мемлекеттік тілде жауап бере алмайтындығына байланысты.

Осылайша, егер ол брондау қызметіне риза болса, онда Әлжанованың пікірінше, Мемлекеттік корпорацияның азаматтарды ақпараттандыру жөніндегі жұмысы "көп нәрсені қалайды".

Айта кету керек, оның талаптары негізделген. Осылайша, "мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңға сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат көрсетілетін қызметті берушілер мен Мемлекеттік корпорация орналасқан жерлерде орналастырылуға тиіс. Сол заң толық және сенімді ақпаратты қол жетімді түрде ұсынуға міндеттейді.

Осы талаптарды ескере отырып, Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің департаменті Мемлекеттік корпорация филиалының атына кемшіліктерді жою бойынша ұсынымдар енгізді.

Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Қостанай облысы бойынша Департаменті тұрғындарды белсенді азаматтық ұстанымын білдіруге шақырады. Әрекетсіздік көлеңкесінде қалмаңыз. Сіздің пікіріңіз бір нәрсені өзгерте алады, жақсартады, жеңілдетеді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын қоғамдық бақылауға қатысу мәселелері бойынша Сіз Қостанай қаласы, Қасымханова көшесі, 34, 39-22-81, 39-34-15 телефондары арқылы хабарласа аласыз.