
Мемлекеттік орган қызметінің ашықтығын қамтамасыз ету және халықтың сенім деңгейін арттыру мақсатында әдеп жөніндегі уәкіл азаматтарды жеке қабылдады. Қабылдау барысында тұрғындар мемлекеттік қызметшілердің қызмет этикасын сақтауына, азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға, сондай-ақ жеке тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібіне қатысты сұрақтар қойды.
Әдеп жөніндегі уәкіл әрбір өтініш жасаушыны тыңдап, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы шеңберінде егжей-тегжейлі түсіндірмелер берді, құқықтарды қорғау тетіктері мен даулы жағдайларды реттеу тәсілдерін түсіндірді.
Азаматтарды тұрақты негізде қабылдау парасаттылық қағидаттарын нығайтуға және қызмет этикасын бұзушылықтардың алдын алуға, сондай-ақ халықтың құқықтық сауаттылығын арттыруға ықпал етеді.