Қазақстандағы ҰБО қызметі

Қазақстандағы ҰБО қызметі

Ұлттық байланыс орталығы – көп ұлтты кәсіпорындар үшін экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының басшылық қағидаттарының (бұдан әрі-ЭЫДҰ басшылық қағидаттары) ережелерін бұзу туралы қаралатын өтініштер бойынша шешім қабылдайтын алқалы кеңесші орган.

Ұлттық байланыс орталығының мақсаттары мен функциялары:

  • ЭЫДҰ-ның тиісті құжаттары туралы хабардар болуды арттыру арқылы ЭЫДҰ-ның басқарушы қағидаттарын енгізу;
  • Жеке және (немесе) заңды тұлғалардың басшылық қағидаттарының ережелерін бұзу туралы өтініштерін қарау;
  • өтініштер бойынша шешім қабылдау.

Заңнамалық база

ҰБО өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, ЭЫДҰ-ның басқарушы қағидаттарын және ЭЫДҰ декларациясын басшылыққа алады.

Ұлттық байланыс орталығының міндеттері:

1) ЭЫДҰ-ның басшылық қағидаттары туралы жұртшылық пен бизнес-қоғамдастықтың хабардарлығын арттыру;

2) кәсіпорындардың ЭЫДҰ-ның басшылық қағидаттарын болжамды сақтамауы нәтижесінде туындайтын өтініш берушілердің сұрау салулары мен шағымдарын қарау;

3) ЭЫДҰ басқарушы қағидаттарының ережелерін бұзу туралы өтініштерді қарау кезінде ЭЫДҰ-ға мүше елдердің ұлттық байланыс орталықтарымен ынтымақтастық және өзара іс-қимыл жасау (қажет болған жағдайда).

ҰБО жүктелген міндеттерді іске асыру мақсатында:

1) ЭЫДҰ басшылық қағидаттары ережелерінің бұзылуы туралы өтініштерді объективті, жан-жақты және уақтылы қарауды жүзеге асырады;

2) ЭЫДҰ басқарушы қағидаттары ережелерінің бұзылуы туралы өтініштерді қарау және олар бойынша объективті шешім қабылдау кезінде барлық мүдделі тараптармен (бизнес-қоғамдастық, кәсіптік одақтар және азаматтық қоғамның басқа да өкілдері, уәкілетті мемлекеттік органдар) өзара іс-қимыл жасайды;

3) ЭЫДҰ басқарушы қағидаттарының ережелерін бұзу туралы өтініштерді қарау қорытындылары бойынша шешімдер қабылдайды;

4) ҰБО қызметі бойынша өзекті материалдардың ҰБО интернет-ресурсында қол жетімділігін қамтамасыз етеді;

5) ҰБО қызметі туралы жыл сайынғы есептерді дайындайды және жариялайды;;

6) жыл сайын ҰБО жұмыс жоспарын әзірлейді.

ҰБО-ның Қазақстан азаматтарымен өзара іс-қимыл процесі

ҰБО-да өтініштердің өзара әрекеттесуінің үш кезеңі:

Бірінші кезең-өтінішті алдын ала бағалау.

ҰБО басшылық қағидаттары мен құзыреттерін қолдану саласына өтінішті бағалау.

Өткізілетін іс-шаралар:

  • тараптардың әрқайсысымен жеке кездесулер
  • негізділігін тексеру
  • екі тараппен диалог жүргізу және істі қарауға қабылдау немесе қабылдамау туралы шешім шығару.

Екінші кезең - істі іс жүргізуге қабылдау.

Елдерде жұмыс істейтін мемлекеттік басқару органдарымен, іскер топтар өкілдерімен, еңбек ұйымдарымен, Үкіметтік емес ұйымдармен, сарапшылармен, ЭЫДҰ ҰКП-мен іс бойынша консультациялар өткізу.

Үшінші кезең - өтінішті қарау бойынша қорытынды бағалау. ҰБО-да талқылау істің қорытынды бағасын дайындаумен және жариялаумен аяқталады.