Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі

- Пациенттерді қолдау қызметі дегеніміз не?

"Мұнда және қазір" қағидаты бойынша пациенттер арасындағы шағымдарды жедел шешу мақсатында медициналық ұйымдар деңгейінде, пациенттердің шағымдарымен айналысатын және қажет болған жағдайда пациенттердің бұзылған құқықтарын қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайтын қызмет көзделген.

 

- Пациенттерді қолдау қызметі қалай жұмыс істейді?

 

Пациенттерді қолдау қызметі өтініштер мен шағымдарды қарайды, пациенттердің медициналық қызметтерді алу процесінде туындаған жағдайларды реттеумен айналысады.

Бұл қызмет медициналық ұйымның медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі қызметін тұтастай үйлестіреді. Ол пациенттердің проблемаларын қарастырып, шешіп қана қоймай, өз кадрларын, жабдықтарын пайдаланудың тиімділігін бағалайды, медициналық көмек көрсету технологияларын, тегін көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету ережелерін сақтауды, медициналық сақтандыру қызметтерін көрсетуді тексереді, ақаулардың алдын алу және жою бойынша жұмыс жүргізеді, персоналды медициналық көмек көрсету сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша оқытуды жүргізеді.

 


№3. Пациенттің осы қызметке көмек сұрай алатын себептері:

- сізге учаскелік дәрігердің болмауы себебінен оны қабылдаудан бас тартылады;

- учаскелік дәрігер / медбике немесе фельдшер үйге шақыруға қызмет көрсетпейді, дегенмен сіз осы емханаға аумақтық принцип бойынша тіркелгенсіз;

- сіз тар маманнан кеңес ала алмайсыз, өйткені ол жоқ немесе жазба бір ай бойы толтырылады;

- сізге денсаулық көрсеткіштері бойынша диагностикалық немесе зертханалық қызметтерге жолдама берілмейді;

- сіз жүргізілген зерттеу нәтижелерімен таныспадыңыз;

- дәрігер қабылдау кезінде дөрекілік танытты, өзін дұрыс ұстамады;

- сіз көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттанбайсыз;

- сіз диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмәнданасыз;

- сіз медициналық жазбаларыңызда дұрыс емес деректерді немесе тіркемелерді таптыңыз;

- сіз, әдетте, медициналық персонал мен медициналық ұйымның жұмыс сапасына және тағы басқаларға риза емессіз.

 


№4. Шешім-орнында немесе қатаң мерзімде

Көбінесе пациент дұрыс ақпарат алмағандықтан немесе көрсетілген көмекке Қанағаттанбағандықтан қанағаттанбайды. Азаматтар қайда жүгіну керектігін және қажетті көмек алуды білмеген кезде жалпы сұрақтар жиі туындайды. Қызмет қызметкері қажет болған жағдайда науқасты түсіндіреді, сүйемелдейді.

Дата публикации
31 мая 2023